2013-05-27, 18:44
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
ja vill att de gör mindre tråkiga cutscenes i de här spelet
Vem säger att de kommer vara tråkiga?
2013-05-27, 18:54
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Vem säger att de kommer vara tråkiga?

tycker de i de andra spelen har varit ganska tråkiga. typ så "i sängen kan du spara spelet å klockan går fram 6 timmar" så får man glo på sängen i 15 sekunder utan att de händer något. o i tlad så är de verkligen skittråkiga cutscenes
2013-05-27, 19:07
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Hej. Någon som vet vart jag kan köpa spelet imorgon var snäll o säg till vart, tack på förhand.

MVH
Jag vet inte om du driver eller inte, men jag tänker anta att du är allvarlig i din fråga.

Spelet släpps den 17:e September (vilket även står i trådrubriken) och går därför inte att få tag på före det datumet. Du kan däremot förboka det hos i princip alla spelbutiker.
2013-05-27, 19:43
Medlem
Phillyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Finns det någon butik som säljer special?
Tydligen spelbutiken, men det går inte att köpa just nu verkar det som
Får väl hoppas att webhallen lägger upp det snart.

Någon som vet hur multiplayer läget "Crew" fungerar exakt?
2013-05-27, 19:57
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillyboy
Tydligen spelbutiken, men det går inte att köpa just nu verkar det som
Får väl hoppas att webhallen lägger upp det snart.

Någon som vet hur multiplayer läget "Crew" fungerar exakt?
Om det fungerar som det gör i Max Payne 3 (Vilket jag antar) fungerar det precis som en vanlig klan/klubb/guild där man på ett enkelt sätt kan samla ihop diverse medlemmar för att sedan möta andra Crews i diverse speltyper.
Det lär dessutom förmodligen finnas någon typ av "ladder" där man samlar poäng och försöker klättra uppåt på listan genom att samla poäng.
2013-05-27, 20:05
Medlem
sneakydudes avatar
Var det inte nu i dagarna spelet skulle ha släppts från början? Egentligen irrelevant, men lite retsamt är det allt att man kunde ha suttit och lirat i helgen om allt flutit på enligt planerna.
2013-05-27, 20:07
Medlem
Kickexs avatar
Har webhallen hembeställning?
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
tycker de i de andra spelen har varit ganska tråkiga. typ så "i sängen kan du spara spelet å klockan går fram 6 timmar" så får man glo på sängen i 15 sekunder utan att de händer något. o i tlad så är de verkligen skittråkiga cutscenes
Nu förstår jag vad du menar men cutscenes kan även vara dialoger mellan karaktärerna. Eller övriga scener som är filmatiserat. Så om du ville skippa dom för att gå direkt på uppdragen så undrade man om du var lite loco
2013-05-27, 20:09
Medlem
Phillyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Om det fungerar som det gör i Max Payne 3 (Vilket jag antar) fungerar det precis som en vanlig klan/klubb/guild där man på ett enkelt sätt kan samla ihop diverse medlemmar för att sedan möta andra Crews i diverse speltyper.
Det lär dessutom förmodligen finnas någon typ av "ladder" där man samlar poäng och försöker klättra uppåt på listan genom att samla poäng.
Ok, Hoppas på att man ska kunna "ta över byggnader i exempel free mode" och kriga mot andra Crews Får se om Rockstar fortsätter att leverera
2013-05-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Fortfarande riktigt besviken, inte deras jävla stil och hålla på såhär. Dom ska inte hålla på såhär.
Men men, vad ska man göra?

:
Haha, äh. Jobba svart i 2 timmar och tjänar in dom pengarna, så det är skitsamma!
Jag tänkte ha t-shirten som knegartröja, så skiter i om det kommer målarfärg på den

http://i40.tinypic.com/2mwqu.jpg

vilken t-shirt? får man en t-shirt på köpet? fattar inte
2013-05-27, 22:19
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoLLy
vilken t-shirt? får man en t-shirt på köpet? fattar inte
Jag tror han menar att han klipper fyra hål i väskan och använder den som tröja.
2013-05-28, 18:58
Medlem
Reggaemans avatar
Intressant det här med den hittills påstådda läckta bilden

http://www2.picturepush.com/photo/a/13141905/img/13141905.jpg

Med tanke på att Rockstar inte längre snålar med bilder så finner jag det intressant att varken några speltidningar eller Rockstar själva har bekräftat den som äkta, otroligt välgjord om det visar sig att den är fake men jag tvivlar på det...ser för bra ut
2013-05-28, 19:08
Medlem
Hejsan igen! Då jag ej kan så mycket om konsoler så får jag väl fråga här. Jag har nu förbeställt Grand Theft Auto V Collector's Edition. När jag får det hur känner mitt spel/PS3 av att jag ska ha dom 'extra' sakerna? Eller får jag någon kod att skriva in? Kommer det då låsa sig på mitt konto och kan ej aktiveras igen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in