2012-10-23, 12:24
Medlem
Är rockstars sida nere nu eller är det min iPad som strular?
2012-10-23, 12:34
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Längtar till att åka på landet med en maffig lastbil med en kompis över online och sen åka in på bensinmack för att tanka bensin!
2012-10-23, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Längtar till att åka på landet med en maffig lastbil med en kompis över online och sen åka in på bensinmack för att tanka bensin!
Haha, blev fan också sugen på det när jag läste ditt inlägg

En sak som jag hoppas att dom tar bort, eller minskar iallfall, är alla vänner-aktiviteter, så otroligt störande när det ringer och nån vill gå och bowla! Spelar alltid TBOGT numera när jag spelar GTA IV för det, och för att det är roligare vapen.
2012-10-23, 13:28
Medlem
keluars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Haha, blev fan också sugen på det när jag läste ditt inlägg

En sak som jag hoppas att dom tar bort, eller minskar iallfall, är alla vänner-aktiviteter, så otroligt störande när det ringer och nån vill gå och bowla! Spelar alltid TBOGT numera när jag spelar GTA IV för det, och för att det är roligare vapen.

Du kan sätta telefonen i "Sleep mode" eller något sånt i IV, då slipper man tydligen de samtalen".

Apropå det du säger om de vapen man får i TBOGT, det är sant, där finns roligare vapen. Men nästan lite för roligt enligt mig, vapenmässigt var TBOGT aldrig någon utmaning vilket jag kan tycka är lite tråkigt. Man borde kämpa lite mer innan man får så pass kraftiga vapen som de där explosiva hagelskotten t.ex. tycker jag.
2012-10-23, 16:43
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Lastbilar drivs av diesel....

Och GTA går ut på att följa lagen?

Kan inte säga att jag bryr mig om hela bensingrejer, skulle inte bli besviken om det inte fanns med i spelet. Om bilar kan få soppatorsk borde det betyda att båtar också kan få det. Och då får man simma in till land...
2012-10-23, 17:51
Medlem
Naikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Och GTA går ut på att följa lagen?

Det finns väl ingen lag som säger vilket bränsle du måste tanka ditt fordon med? Det är väl mer synd om dig själv
2012-10-23, 17:56
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
Det finns väl ingen lag som säger vilket bränsle du måste tanka ditt fordon med? Det är väl mer synd om dig själv

Bilarna brukar ju iofs vara "lånade"
2012-10-23, 18:10
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Någon mer än jag som kommer att "hänga på låset" på Rockstars hemsida natten till den 2:a November?

Du är allt annat än ensam. Det känns som att årsdagen för första trailern kommer att ge oss information och förhoppningsvis en ny trailer!
2012-10-23, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Du är allt annat än ensam. Det känns som att årsdagen för första trailern kommer att ge oss information och förhoppningsvis en ny trailer!
Dem gillar att överraska och det kommer INTE att hända.
Att ni ens tror det är sjukt..
2012-10-23, 19:23
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Dem gillar att överraska och det kommer INTE att hända.
Att ni ens tror det är sjukt..
Helt omöjligt är det inte dock.. Jag tror att vilken dag som helst, helt utan förvarning så BAM! så blir sidan uppdaterad med ny info
2012-10-23, 21:41
Medlem
sneakydudes avatar
Kommer decembernumret av gameinformer att finnas tillgängligt online, eller måste man få tag i den fysiska tidningen? Går den ens att köpa i sverige eller måste man beställa den, nån som har koll?
2012-10-23, 21:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Kommer decembernumret av gameinformer att finnas tillgängligt online, eller måste man få tag i den fysiska tidningen? Går den ens att köpa i sverige eller måste man beställa den, nån som har koll?

Spelar nog ingen roll, ifall artikeln inte läggs ut på nätet från första början så är jag 99,9% säker på att någon kommer att skanna in den och lägga ut det på nätet iallafall.

Men Gameinformer har ju en egen hemsida så det vore konstigt om inte artikeln las ut där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in