2012-08-22, 18:01
Medlem
Keihs avatar
Alltså det här är ju inte ens kul, vad har man att leva för tills detta fantastiska spel är ute? Det verkar ju helt gudomligt bra! Man kan ju säga så här: Jag kommer inte synas till förutom vid datorn de kommande 2-3 veckorna efter GTA V har släppts

Fantastiska bilder som släppts hitills, kan inte vänta!!! Jag har inte vart så här sugen på ett spel sen... jag kan inte ens minnas när? Det kan ha vart San Andreas
2012-08-22, 18:15
Medlem
M-9s avatar
Tänk att köra Sanchez-crossen ut över ett stup och sen hoppa av och lösa ut falskärmen.
2012-08-22, 18:26
Medlem
mindtricks1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
Tänk att köra Sanchez-crossen ut över ett stup och sen hoppa av och lösa ut falskärmen.

Spela bara just cause 2 så får du göra det redan nu idag
2012-08-22, 18:40
Medlem
Suck, man kan inte annat än att avguda människorna på rockstar, dom har på en vecka presenterat sex bilder och dessa få bilder gör mig helt jävla galen. Galen av förväntan, galen av nyfikenhet, skulle fan kunna gå så långt och säga att jag blir galen av åtrå! Jag vill knulla GTA V rakt i polygon-fittan!

Det bästa är att till skillnad från andra spelutvecklare så vet jag att GTA V kommer vara en nästintill buggfri och helt perfekt spelupplevelse, jag är helt säker på att dom har lyssnat på kritiken dom fick från senaste delen av serien. Jag vet att jag kommer kunna plöja omkring i det perfekt renderade landskapet på min dirt bike och vräka på med underbara radiostationer i öronen.

Fan rockstar vad jag hatar att älska er, väntan kommer bli för lång oavsett när spelet släpps!
2012-08-22, 18:51
Medlem
Schnauzers avatar
Ingen mer än jag som är sugen på att flyga ett sånt gammalt flygplan som syns i trailern? Det som besprutar vindruvsrankorna eller vad det är. Nästan hellre det än Hydran
Senast redigerad av Schnauzer 2012-08-22 kl. 19:06.
2012-08-22, 19:00
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Ingen mer än jag som är sugen på att flyga sång gammalt flygplan som syns i trailern? Det som besprutar vindruvsrankorna eller vad det är. Nästan hellre det än Hydran
Håller med, med ett långsammare plan hinner man njuta av omgivningarna.
2012-08-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Ingen mer än jag som är sugen på att flyga ett sånt gammalt flygplan som syns i trailern? Det som besprutar vindruvsrankorna eller vad det är. Nästan hellre det än Hydran

Hoppas man kan åka omkring och bespruta i tätbebyggelse Och jag håller med dig, att i långsamt gemak puttra fram i ett propellerplan lockar mer än ett jet-fighter, hydran är dock bestyckad med missiler! Missiler kan inte vara tråkigt!
2012-08-22, 19:14
Medlem
skylten92s avatar
Någon mer än jag som hoppas på att karaktärer från tidigare GTA spel kommer att återvända? Kanske som "cameos" eller liknande i själva storyn.

Hoppas på:
* CJ (Young Maylay)
* Tommy Vercetti (Ray Liotta)
* Ken Rosenberg (William Fichtner)
2012-08-22, 19:15
Medlem
Ytterligare tre svarta rutor?!
2012-08-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten

Rasist! Färgade rutor om jag får be!

Ja förhoppningsvis så kommer det ytterligare tre bilder på fredag, det är ett rimligt antagande.
Tror dessutom att en andra trailer inte är långt borta nu.
2012-08-22, 19:19
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
Någon mer än jag som hoppas på att karaktärer från tidigare GTA spel kommer att återvända? Kanske som "cameos" eller liknande i själva storyn.

Hoppas på:
* CJ (Young Maylay)
* Tommy Vercetti (Ray Liotta)
* Ken Rosenberg (William Fichtner)

Det hade varit kul om någon skymtat förbi. Speciellt någon från Vice City.
Sett hur de åldrats. Ken Rosenberg var ju kunglig.
2012-08-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten

Jag som trodde det var close-ups på Carl Johnson

Fantastiska bilder dom nya.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem