Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
I väntan på att R* ska säga något tänkte jag göra en personlig önskelista om vad jag vill se i spelet. Någon försökte få folk att göra detta typ 10- 20 sidor bak i tråden bra grej i väntan på vad jag TROR kommer bli en trailer.
1.Om det ska finnas flygplan och lyg fordon vill jag se minst 10 helikoptrar, 7-10 olika former av passagerar flyg, 3-5 jet plan + 3-4 olika stridflygplan, och ett par commersial ex cropduster, dodo och stuntplane. Anledning: Dem har sagt att detta ska bli det största spelet av alla vilket borde innebära stor flygtillgång på en jättekarta vilket dem också lovat.
2. Vapen customization. Att kunna modda sina vapen vid köp för en större summa med pengar naturligtvis. Att kunna välja ammunition vore kul. Ett RYKTE som gick förut om hemmagjorda vapen vore ändå kul. Även om det är ett rykte. I chinatown wars kunde man t. ex göra egna molotov cocktails, genom att åka till en bensinmack och fylla på en tom flaska i den vägen men mer tack! En utveckling från IV:an borde vara en mkt större vapen arsenal. Kom igen. Vi har två pistol sorter en liten dessert eagel elr en liten 9mm gun. Ingen kan göras silent. En till viktig grej, det borde ta längre tid från hand to hand combat till första vanliga enkla pistolen.
3. Bilar och mc. Man borde som jag tidigare sa kunna köpa alla bilar och fordon i hela spelet och styla efter eget behag fast dyrare vid köpet förstås. Tröttnar man kan man sedan åka med fordonet till en transfender och göra om. Garage för at spara dessa borde finnas. Detta är en rimlig sak eftersom att penger kommer vara huvud faktorn i spelet. Det borde ta längre tid innan man kan sno första bilen och då inte en ferrari. Skolor vore kul om dem är mer realistiska än i San.
Ja, det är jävligt dött på Gta fronten numera
Förvisso har Rockstar sagt att detta kommer att bli det största Gta-spelet någonsin (även om jag inte kan minnas att dom har bekräftat att det faktiskt betyder storleken på kartan) men jag tycker nog att du har lite för höga förväntningar på antalet flygfordon, kom igen, 30-35 olika flygfordon tycker jag låter lite för mycket att hoppas på
Jag blir glad om det ens finns 10 olika flygfordon varav åtminstone 6 av dessa är flygplan av någon form men som sagt, det är dina önskningar och man får ju alltid drömma.
Med tanke på att man har fått se lasersikten på bilderna så låter det ju inte helt omöjligt att det även kommer att finnas ljuddämpare till vapnerna, jag hoppas bara att Rockstar inte gör det alltför avancerat bara när det kommer till att modifiera sina vapen, skulle tycka det var jobbigt om det blev tex liknande Dead Island när det kommer till vapenmodifiering men det är kanske bara jag som tycker så.
Gärna vapenmodifiering men det får inte bli för mycket bara in my opinion.
Att man kommer att kunna modifiera sina bilar känns i dagsläget nästan som en självklarhet, Rockstar kommer få mycket skit om det inte finns med i Gta V
Som du sa så hoppas jag även att det kommer att finnas större garage, inte så att man får in 200 bilar men inte heller så att man bara kan spara 2-3st, skulle gärna se ett garage med plats för kanske 10-12 bilar då man får välja ut sina favoriter .