Vet inte vart jag ska börja, det här verkar för bra för att vara sant.
- En karta som är större än Gta SA, Gta IV och Red Dead Redemption TILLSAMMANS!!!
- Random saker som trasiga bilar vid sidan av vägen med folk som behöver hjälp med att laga dessa, liftare som man kommer att kunna plocka upp om man känner för det, är så jävla glad för att detta kommer att finnas med
- En karaktär som har både fru och barn som man kan interagera med!
- Golfbanor som man kan spela på, dykning, Militärbas!!!
- Kunna flyga om man har tagit flyglicens
- Hälla ut bensin och kunna tända på den
- Bankrån är tydligen lite vanligare
- Jaga ficktjuvar och hjälpa sin omgivning på andra sätt
- Fina trädgårdar med folk som gräver i rabatten och hunden som står och skäller innanför staketet, kunna klättra upp så högt att man ser molnen åka förbi och blick ner över staden, överrallt kommer det att vara extremt detaljerat både i omgivning och människor
- "We looked at information on car sales", köpa bilar???
- Att kunna se en viss typ av folk vänta på bussen på morgnarna för att ta sig till jobbet sedan se en annan typ av människor åka hem från jobbet, folk som faktiskt gör någonting istället för att vandra runt som zombies
Jag är lite besviken över är att man inte kommer att kunna förändra sin karaktär mer än att byta kläder, förstod kanske fel men det verkar dock som att man kommer att kunna bli något tjockare/smalare beroende på vad man gör men inte överdrivet och man kommer inte att kunna träna?
Lite rädd också för det här med tre karaktärer, det kan ju bli jävligt rörigt men det jag oroar mig mest för är hur jag själv kommer uppleva det
Bilderna ser helt fantastiska ut, detaljerat och soligt, bara håret på Trevor ser ju helt sjukt detaljerat ut
Det här spelet bokstavligt talat skriker DETALJER, herregud jag får hjärtklappning hahaha