2012-11-08, 21:52
Medlem
(Översatt från engelska)

Allmän information:
Det finns 3 spelbara huvudpersoner. Deras namn är Trevor, Franklin och Michael.
Du kan växla mellan dem när som helst när du inte på ett uppdrag. När du byter, kameran zoomar ut i himlen och sedan backa till det tecken du bytt till.
Var och en har sin egen personlighet, motivation och arbetsgruppen. När du inte kontrollerar dem, deras liv fortsätter och du kan bli förvånad över att se vilka situationer de befinner sig i när du växlar tillbaka.
funktioner:
Du kan vända bort andra karaktärer i spelet, och se intressanta resultat beroende på vem du vända bort.
Fordonsfysik har uppdaterats. "Bilarna håller till marken lite bättre". Det känns nu mer som ett racingspel, jämfört med GTA IV där de kände sig "stora och boatlike".
Efter ett uppehåll i GTAIV är Ammu nation tillbaka!
Tecken Profiler:

Michael
Michael är en pensionerad FBI-agent, för närvarande i vittnesskydd programmet.
Bor i en herrgård i Rockford Hills (baserat på verkliga Beverly Hills.
Gift med hustru Amanda, och har en tonårig dotter som heter Tracy och teenage son Jimmy.

Trevor
Den vita kala karaktär.
Bor i en släpvagn i Blaine County (öken).

franklin
I demon, han kör omkring Vespucci Beach i hans 9F (motsvarande ljud R8).
2012-11-08, 21:53
Medlem
Fan vad härligt att man kommer få spela som snusket Trevor! Tänk att följa efter tjejer på stan riktigt nära, och sen kniva dom!

Kartan kommer bli riktigt fet, RDR+IV+San Andreas, inte lite man kommer att kunna utforska!
2012-11-08, 21:53
Medlem
showbizs avatar
Fan... Jag hade verkligen sett fram emot att man kunde få köpa hus.. Ville ju ha min köpta kåk i Hollywood hills . Varför tar man bort såna saker?
2012-11-08, 21:56
Medlem
Reggaemans avatar
Vet inte vart jag ska börja, det här verkar för bra för att vara sant.

- En karta som är större än Gta SA, Gta IV och Red Dead Redemption TILLSAMMANS!!!

- Random saker som trasiga bilar vid sidan av vägen med folk som behöver hjälp med att laga dessa, liftare som man kommer att kunna plocka upp om man känner för det, är så jävla glad för att detta kommer att finnas med

- En karaktär som har både fru och barn som man kan interagera med!

- Golfbanor som man kan spela på, dykning, Militärbas!!!

- Kunna flyga om man har tagit flyglicens

- Hälla ut bensin och kunna tända på den

- Bankrån är tydligen lite vanligare

- Jaga ficktjuvar och hjälpa sin omgivning på andra sätt

- Fina trädgårdar med folk som gräver i rabatten och hunden som står och skäller innanför staketet, kunna klättra upp så högt att man ser molnen åka förbi och blick ner över staden, överrallt kommer det att vara extremt detaljerat både i omgivning och människor

- "We looked at information on car sales", köpa bilar???

- Att kunna se en viss typ av folk vänta på bussen på morgnarna för att ta sig till jobbet sedan se en annan typ av människor åka hem från jobbet, folk som faktiskt gör någonting istället för att vandra runt som zombies

Jag är lite besviken över är att man inte kommer att kunna förändra sin karaktär mer än att byta kläder, förstod kanske fel men det verkar dock som att man kommer att kunna bli något tjockare/smalare beroende på vad man gör men inte överdrivet och man kommer inte att kunna träna?

Lite rädd också för det här med tre karaktärer, det kan ju bli jävligt rörigt men det jag oroar mig mest för är hur jag själv kommer uppleva det

Bilderna ser helt fantastiska ut, detaljerat och soligt, bara håret på Trevor ser ju helt sjukt detaljerat ut

Det här spelet bokstavligt talat skriker DETALJER, herregud jag får hjärtklappning hahaha
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-08 kl. 22:00.
2012-11-08, 21:57
Medlem
Blir så jäkla taggad över detta spel. Kommer bli grymt!

Citat:
Ursprungligen postat av Klutten90
Förstår inte det här med 3 olika karaktärer redigt.
Kommer man alltså kunna skifta, när man vill mellan de olika gubbarna?
Och de har olika storys fast känner/träffar varandra på nått sätt?
Tror det kommer bli väldigt rörigt och konstigt att spela 3 st helt olika karaktärer.

Inte säker på om jag gillar det. Tror nog i så fall att jag klarar spelet tre gånger med bara en karaktär i taget så man inte missar några grymma händelser och uppdrag. Klarat ut GTA IV fyra gånger och en gång till 100 % så mig gör det inget.
2012-11-08, 21:58
Medlem
slasktratten123s avatar
Nu har man läst allt!!
Fick fan gåshud när jag läste en del av informationen (som bl.a. att man kan djuphavsdyka)
2012-11-08, 21:59
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vet inte vart jag ska börja, det här verkar för bra för att vara sant.

- En karta som är större än Gta SA, Gta IV och Red Dead Redemption TILLSAMMANS!!!

- Random saker som trasiga bilar vid sidan av vägen med folk som behöver hjälp med att laga dessa, liftare som man kommer att kunna plocka upp om man känner för det, är så jävla glad för att detta kommer att finnas med

- En karaktär som har både fru och barn som man kan interagera med!

- Golfbanor som man kan spela på, dykning, Militärbas!!!

- Kunna flyga om man har tagit flyglicens

- Hälla ut bensin och kunna tända på den

- Bankrån är tydligen lite vanligare

- Jaga ficktjuvar och hjälpa sin omgivning på andra sätt

- Fina trädgårdar med folk som gräver i rabatten och hunden som står och skäller innanför staketet, kunna klättra upp så högt att man ser molnen åka förbi och blick ner över staden, överrallt kommer det att vara extremt detaljerat både i omgivning och människor

- "We looked at information on car sales", köpa bilar???

- Att kunna se en viss typ av folk vänta på bussen på morgnarna för att ta sig till jobbet sedan se en annan typ av människor åka hem från jobbet, folk som faktiskt gör någonting istället för att vandra runt som zombies

Jag är lite besviken över är att man inte kommer att kunna förändra sin karaktär mer än att byta kläder, förstod kanske fel men det verkar dock som att man kommer att kunna bli något tjockare/smalare beroende på vad man gör men inte överdrivet och man kommer inte att kunna träna?

Lite rädd också för det här med tre karaktärer, det kan ju bli jävligt rörigt men det jag oroar mig mest för är hur jag själv kommer uppleva det

Det här spelet bokstavligt talat skriker DETALJER, herregud jag får hjärtklappning hahaha

Håller med dig, helt jävla otroligt!!!!!
2012-11-08, 22:00
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nej det var tydligen för krångligt grafikmässigt att få karaktärerna att gå från smal till tjock t.ex.

Allt verkar helt sjukt bra. Stör mig som fan på att man inte kan köpa hus bara, men det kommer nog komma massa andra coola saker istället.
2012-11-08, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Nu har man läst allt!!
Fick fan gåshud när jag läste en del av informationen (som bl.a. att man kan djuphavsdyka)
Kommer bli så jävla bra! Hoppas det kommer finnas gamla skeppsvrak med en massa easter-eggs i!
2012-11-08, 22:03
Medlem
champagneshowers avatar
Det här kommer slå alla rekord! Fantastisk läsning samt ny trailer på onsdag. Underbar uppladdning inför spelet!

Är dock skeptisk till 3 karaktärer. I de förra spelen har man lärt känna personen i fråga så bra att man kan allt. Frågan är hur det kommer fungera nu. Men visst det låter bra!
2012-11-08, 22:05
Medlem
Pellenss avatar
Läste att dom skapat ett system där invånarna faktiskt har sysselsättningar och jobb att åka till.

"You can see the gardeners and cleaners waiting at bus stops in East Los Santos in the mornings then find them tending the gardens and houses in our Beverly Hills during the day."

Sjukt asså, finner inga ord. Sitter fortfarande här och tänker på hur stort spelet kommer att vara..
2012-11-08, 22:06
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Kommer bli så jävla bra! Hoppas det kommer finnas gamla skeppsvrak med en massa easter-eggs i!
Eller varför inte ett rymdskepp i öknen? Eller varför inte en megakryssningsbåt som ligger så helvettes långt ut på havet? Varför inte hajar i vattnet som dödar en vid vissa ställen?

Kommer bli så helvettes grymt pojkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in