2012-11-04, 22:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Finns inte med bland pressbyråns produkter på deras hemsida. Är du helt säker på att man kan köpa den där?

Jag gjorde bara en väldigt snabb sökning på Google och vad jag kunde se så verkar det bara som att man kan prenumerera på GI och då beställs den från USA
2012-11-04, 22:50
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Finns inte med bland pressbyråns produkter på deras hemsida. Är du helt säker på att man kan köpa den där?
Såg det också innan, hade läst ett par antal sidor bak i tråden att man kunde köpa den på pressbyrån samt 7-eleven. Men sen kollade jag upp det och såg att man inte kunde. Men som jag sa i mitt tidigare inlägg så kommer någon förmodligen att lägga ut det digitala trycket som går att köpa här på flashback.
2012-11-04, 22:58
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apakul
Jag tolkade det som att världen är grå och trist, jämfört med t.ex. Vice City.
GTA IV
Aldrig tänkt på det tidigare men inser nu att det påminner väldigt mycket om Driver-serien.
Tvivlar inte på att V kommer vara snyggt!
2012-11-04, 23:38
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Tvivlar inte på att V kommer vara snyggt!

Nä, för det har vi ju sett i trailern att det är

Nu kom jag på en sak till jag vill ha i spelet, cockpit view i fordon. Alltså att man kan välja att se ratten och inredningen i det fordon man kör.
Vet att det finns en mod till IV som fixar det men det vore awesome om de slänger in det från början.
2012-11-04, 23:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Såg det också innan, hade läst ett par antal sidor bak i tråden att man kunde köpa den på pressbyrån samt 7-eleven. Men sen kollade jag upp det och såg att man inte kunde. Men som jag sa i mitt tidigare inlägg så kommer någon förmodligen att lägga ut det digitala trycket som går att köpa här på flashback.

Har jag tillsammans med hela tråden missat det här eller är det bara jag?

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/10/26/december-issue-featuring-gta-v-to-launch-digitally-on-november-8.aspx

(Att dom själva kommer att lägga ut artikeln digitalt dvs eftersom det har vart så mycket snack om att folk vill ha tag i artikeln utan att läsa papperstidningen)
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-04 kl. 23:52.
2012-11-05, 00:02
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Har jag tillsammans med hela tråden missat det här eller är det bara jag?

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/10/26/december-issue-featuring-gta-v-to-launch-digitally-on-november-8.aspx

(Att dom själva kommer att lägga ut artikeln digitalt dvs eftersom det har vart så mycket snack om att folk vill ha tag i artikeln utan att läsa papperstidningen)
Ja men det kommer att kosta som det framgår i texten. Men som jag sagt innan och säger igen så kommer någon att lägga upp det på gtaforums eller här.
2012-11-05, 00:03
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Ja men det kommer att kosta som det framgår i texten. Men som jag sagt innan och säger igen så kommer någon att lägga upp det på gtaforums eller här.

Precis vad jag också har sagt hela tiden, och snackar vi papperstidning så finns det alltid någon som skannar in tidningen och lägger ut det på nätet för att få internetkarma
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-05 kl. 00:05.
2012-11-05, 00:08
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Precis vad jag också har sagt hela tiden, och snackar vi papperstidning så finns det alltid någon som skannar in tidningen och lägger ut det på nätet för att få internetkarma

Och sen kommer någon scanna och lägga upp bilderna på internet.
2012-11-05, 00:48
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Det är väl det som är poängen med bankrån?
Inte riktigt. Något borde man väl kunna lägga pengar på? Dyra hus till e.x.
2012-11-05, 10:48
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Jag hade gärna sätt både synagogor och moskéer fyllda med folk i GTA.

Men för att vara lite seriös nu. Är det inte konstigt att dom inte haft t.e.x. Synagogor i tidigare GTA spel? Kyrkor har ju alltid funnits, även om man inte kunnat gå in i dom.

Är väll inte speciellt konstigt med tanke på hur pass mycket mer kyrkor det finns än synagogor i USA?
2012-11-05, 11:56
Medlem
DaCriLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apakul
Jag tolkade det som att världen är grå och trist, jämfört med t.ex. Vice City.
GTA IV
GTA Vice City

nej det va inte själva ytan jag menade, gta III var oxå grått. inget fel med det.

syftade på att dom gjort spelet lite mörkare och dystert. mer realistiskt helt enkelt.
inte själva ytan, utan på djupet, story är mörkare. karaktärerna är mörkare. hela jävla historien är mörkare. du startar som en lowlife och slutar som en smågangster. var fan är min lyxvilla??

var är alla komiska karaktärer som förgyllt dom andra spelen? och var FAN är lazlo??

realismen i det här spelet förstör bara. som att flyga ut ut biljävlen. eller denna sjukt jobbiga styrningen på bilarna.

dom har bytt ut GTAs vinnande "charm" mot en mörkare realism.

ett spel som erövrat världen JUST PÅ GRUND AV att det inte tar sig själv på för stort allvar, har plötsligt gjort just det. börjat ta sig själv på allvar.

jag vill ha tillbaka min sandlåda, med sandlådehumor.
2012-11-05, 12:07
Bannlyst
Allt jag hoppas på är att det ska finnas ljuddämpare till alla vapen så att man kan smygdöda i uppdragen samt att musiken blir bra. Musiken är ju halva grejen med GTA-spelen då man sitter i ett fordon mycket av tiden. Utan bra musik så kvittar det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in