2012-06-22, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Har fått reda på när spelet kommer ut, och det kommer tydligen komma ut 26 oktober det här året!

Tills du kommer med konkreta bevis kan du suga en fet kuk.
2012-06-23, 13:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Vad tycker ni om grafik skillnaden mellan gta iv och Gta V?
Titta på den här videon som SKILDRAR olikheterna:
http://www.youtube.com/watch?v=uVPwt90W86Q&feature=endscreen

Jag vet att spelet inte har kommit ut och att det kan vara svårt att bedömma. Tycker att det är synd att så många ska klaga för att vi alla får vänta lite längre än vad många förväntat sig, klagomål om bojkott o.s.v, väx upp måste man vara 18år+ för att få ha flashback ska man bete sig som det också.
Som jag sa i min förra post häng på rockstagames hemsida om det är fräscha nyheter ni är ute efter i stället för att sitta och klaga på flashback som små barn.

Jag har sagt det här så många gånger nu...jag klagar inte på att det tar långt tid, det får det gärna göra.

Det jag klagar på är att det är väldigt fittigt att släppa en trailer innan man har planerat att släppa mer info i stadig ström, att släppa en trailer och sen vara knäpptysta i över ett halvår är enligt mig ingen bra strategi då jag mer eller mindre har tappat intresset helt vid det här laget
2012-06-23, 14:22
Bannlyst
Hoppas att musiken är bra i detta spel. Vad som helst förutom dagens skitmusik går bra. Orkar inte med någon jävla dubstep eller Rihanna, LMFAO, katy perry, lil wayne, nicki minaj, skrillex etc etc. Ingen jävla mainstreamskräp i GTA tack!

Musiken är ju halva grejen med spelet so no fuck ups there pretty please with sugar on top.
2012-06-23, 15:53
Medlem
_ZoutHs avatar
Har inte lyssnat på radio i GTA sen den konstiga tysken på SF-UR i San Andreas. I fyran föredrar jag motorljudet och däckskriken om det inte är så att jag åker taxi.
2012-06-23, 16:54
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag har sagt det här så många gånger nu...jag klagar inte på att det tar långt tid, det får det gärna göra.

Det jag klagar på är att det är väldigt fittigt att släppa en trailer innan man har planerat att släppa mer info i stadig ström, att släppa en trailer och sen vara knäpptysta i över ett halvår är enligt mig ingen bra strategi då jag mer eller mindre har tappat intresset helt vid det här laget

Jag ska inte tjafsa mot dig men som jag sa i mitt förra inlägg klagomål var väll inte riktigt vad tråden var till för från början, det var att diskutera och spekulera med olika personer om spelet som vuxna människor. (Dvs inte klaga på olika personer eller företag för informations brist eller av åsiktsskäl)

Min fråga till dig är varför du är kvar och diskuterar om spelet om du säger att du har tröttnat?
Tänk på att R* inte är skyldiga att ge ut info om spelet om de inte vill det finns ingen lag på det.
Tack för mig
2012-06-23, 17:40
Medlem
NorthSNKRs avatar
Såg just nån på 4chan som oggade:

who else is excited for GTA V? my friend works at R* north and all he could tell me is the 2nd trailer is coming this month!

Men det lär väl vara fett osannolikt.
2012-06-23, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Hoppas att musiken är bra i detta spel. Vad som helst förutom dagens skitmusik går bra. Orkar inte med någon jävla dubstep eller Rihanna, LMFAO, katy perry, lil wayne, nicki minaj, skrillex etc etc. Ingen jävla mainstreamskräp i GTA tack!

Musiken är ju halva grejen med spelet so no fuck ups there pretty please with sugar on top.

Är det en enda mainstream låt med i spelet så knäcker jag skivan på mitten.

Det ska endast vara "oldies" i GTA eller ja, låtar som inte många kände till innan. Precis som det alltid har varit i GTA-spelen.

Precis som du säger så har musiken liksom alltid varit halva grejen med GTA.
2012-06-23, 17:54
Medlem
NorthSNKRs avatar
Här är förresten ett nice wallpaper!

http://oi45.tinypic.com/1t62z5.jpg
2012-06-23, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Vad tycker ni om grafik skillnaden mellan gta iv och Gta V?
Titta på den här videon som SKILDRAR olikheterna:
http://www.youtube.com/watch?v=uVPwt90W86Q&feature=endscreen

Tror inte det blir någon stor skillnad på grafiken, även om trailern visar så.

Rockstar vill nog "smaska" sina trailers lite extremt, tror verkligen inte att grafiken i gameplay kommer vara samma som i trailern.
2012-06-24, 01:45
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:

Håller med om detta. Jävligt viktigt att de sätter det men de har varit bra med att välja musik i föregående spel så tvivlar stort på att de skulle fucka upp det till V.

I have faith!
2012-06-24, 02:57
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Haha själv lyssnar jag aldrig på musik när jag kör GTA IV, tycker att det är mycket skönare att köra bil utan
2012-06-24, 03:11
Medlem
Gords avatar
Blev jävligt besviken på radion i IV, inte en enda låtjävel som var bra nästan. Tacka vet jag GTA San Andreas, eller Vice City.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in