Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Säker på det ? Många alla fall nyare spel man måste ha internet förbindelse för att installera första gången.
Ganska säker, förutom Uncharted 3 som jag fick i julklapp så har jag dock inte köpt något nytt spel till min PS3a på säkert 4 år eller nåt men jag kan inte säga att jag har märkt att det har gjorts någon uppdatering någon gång på något spel som jag äger, det brukar bara vara att stoppa in skivan och köra...det har inte bara att göra med spel som kräver multiplayer då?
Kör aldrig online eller multiplayer
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Tänk er känslan när ni tar tag i fodralet, drar av plasten, tar fram den rena skivan och in i xboxet/ps3:n. Det laddar och ni börjar med att gå runt lite, lära er kontrollerna och för varje sekund märker ni nya saker och ni sitter med papper under penis för att ni kommer så konstans av dess fantastiska speluppbyggnad och är borta från civilisation i dar.
Haha, jadu riktigt så exalterad kommer jag nog inte bli så att jag gör i byxan men nog kommer det att vara roligt
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Oh ja. Gta IV t.ex har patchats ganska många gånger, och det lär du nog ha märkt om du haft internetuppkoppling. Fast de gillar att kalla det "update" hehe..
Alla AAA titlar blir patchade förr eller senare. Battlefield 3 är inne på sin fjärde eller femte patch tror jag. Det finns inte en chans att spelutvecklarna kan upptäcka alla små glitchar i ett stort spel, och i synnerhet inte i Gta V. Det blir patchat, tro mig.
Gta IV har jag till PS3 men kan inte minnas att det har patchats eller uppdaterats någon gång under tiden som jag körde det, var dock några år sedan jag körde originalspelet då jag endast kör BOGT nuförtiden
Battlefield 3 har jag på dator och det uppdateras ju rätt ofta
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
GTA V kommer garanterat bli bättre än LA Noire .
Haha LA Noire måste varit det sämsta spelet som rockstar släppt tror jag, fattar inte hur du kunde tycka det var kul
L.A Noire är ett bra spel, annorlunda men det håller imo bara så länge storyn är igång, när storyn är slut så dör spelet då det i princip inte finns något att göra alls
Men att Gta V kommer att bli bättre än L.A Noire är det för min del ingen tvekan om men som det redan är sagt så går det inte riktigt att jämföra dom två spelen då de är så olika