2013-01-04, 02:23
Medlem
Tänk er känslan när ni tar tag i fodralet, drar av plasten, tar fram den rena skivan och in i xboxet/ps3:n. Det laddar och ni börjar med att gå runt lite, lära er kontrollerna och för varje sekund märker ni nya saker och ni sitter med papper under penis för att ni kommer så konstans av dess fantastiska speluppbyggnad och är borta från civilisation i dar.
2013-01-04, 02:34
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Görs det sånt till Playstation 3 också?
Anledningen till att jag frågar är för att jag aldrig har behövt uppdatera något spel på Playstation 3 någonsin

Fan vad Gta V känns långt bort men ändå nära, vi har åtminstone gått in i 2013, alltid en bit på vägen

Oh ja. Gta IV t.ex har patchats ganska många gånger, och det lär du nog ha märkt om du haft internetuppkoppling. Fast de gillar att kalla det "update" hehe..

Alla AAA titlar blir patchade förr eller senare. Battlefield 3 är inne på sin fjärde eller femte patch tror jag. Det finns inte en chans att spelutvecklarna kan upptäcka alla små glitchar i ett stort spel, och i synnerhet inte i Gta V. Det blir patchat, tro mig.
2013-01-04, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Tänk er känslan när ni tar tag i fodralet, drar av plasten, tar fram den rena skivan och in i xboxet/ps3:n. Det laddar och ni börjar med att gå runt lite, lära er kontrollerna och för varje sekund märker ni nya saker och ni sitter med papper under penis för att ni kommer så konstans av dess fantastiska speluppbyggnad och är borta från civilisation i dar.

Kommer bli sjukt! Själv var det längesen man var med som jag kommer vara vid releasen av GTA V så det kommer kännas som när man var liten igen. Underbar känsla bara när man tänker på att gå o handla inför maratonet
2013-01-04, 04:01
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Den känslan är riktigt exalterande men GTA V kommer inte direkt vara spelvärldens Messias.
Det kommer inte vara så pass grymt
Senast redigerad av Kickex 2013-01-04 kl. 04:03.
2013-01-04, 04:04
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javenne
Nej. Att hamna i vattnet är tråkigt som det är i spel i allmänhet och i alla GTA-spel i synnerhet. Ska man behöva akta sig från massa djur och skit nu också?
Håller med helt och hållet... vattenbanor i spel har varit helt värdelösa sen typ super mario 64. När ska spelutvecklare haja det egengtligen? Som tur var slapp man väl det helt i gta IV (att man kan simma e en sak, men vill gärna ha så lite som möjligt med vattnet att göra). Har för mig att det var några sopiga vattenuppdrag i gta san andreas (som jag för övrigt tycker e den svagaste delen i serien so far).
2013-01-04, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
För mig personligen ligger LA noire närmast mitt hjärta av alla mina rockstarspel. Så skön känsla. Tror nog att GTA V kommer bli bättre. Dock så är RdR jävligt nice också. Alla rockstarspel har sin speciella charm, har rockstar nånsin gjort ett spel som är dåligt?

Sen hoppas jag verkligen med hela mitt hjärta att man kan köpa lyxbilar. Det ska inte vara som i GTA IV när man kan bara fara till ett område så står 20st av bästa bilmodellen efter varandra. De ska vara exlusiva och sällsynta. Man ska även kunna köpa lyxbilar men det ska svida lite, inte bara skitsummor.

GTA V kommer garanterat bli bättre än LA Noire .

Haha LA Noire måste varit det sämsta spelet som rockstar släppt tror jag, fattar inte hur du kunde tycka det var kul
2013-01-04, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Den känslan är riktigt exalterande men GTA V kommer inte direkt vara spelvärldens Messias.
Det kommer inte vara så pass grymt
Skämtar du eller? Det vet ju ingen om det kommer bli.
2013-01-04, 07:18
Medlem
madderfackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL

Haha LA Noire måste varit det sämsta spelet som rockstar släppt tror jag, fattar inte hur du kunde tycka det var kul

LA Noire var ett roligt spel enligt mig med en bra story. Jag såg spelet mer som en film dock. Det går inte att jämföra LA Noire med GTA.
2013-01-04, 12:43
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Säker på det ? Många alla fall nyare spel man måste ha internet förbindelse för att installera första gången.

Ganska säker, förutom Uncharted 3 som jag fick i julklapp så har jag dock inte köpt något nytt spel till min PS3a på säkert 4 år eller nåt men jag kan inte säga att jag har märkt att det har gjorts någon uppdatering någon gång på något spel som jag äger, det brukar bara vara att stoppa in skivan och köra...det har inte bara att göra med spel som kräver multiplayer då?
Kör aldrig online eller multiplayer

Citat:

Haha, jadu riktigt så exalterad kommer jag nog inte bli så att jag gör i byxan men nog kommer det att vara roligt

Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Oh ja. Gta IV t.ex har patchats ganska många gånger, och det lär du nog ha märkt om du haft internetuppkoppling. Fast de gillar att kalla det "update" hehe..

Alla AAA titlar blir patchade förr eller senare. Battlefield 3 är inne på sin fjärde eller femte patch tror jag. Det finns inte en chans att spelutvecklarna kan upptäcka alla små glitchar i ett stort spel, och i synnerhet inte i Gta V. Det blir patchat, tro mig.

Gta IV har jag till PS3 men kan inte minnas att det har patchats eller uppdaterats någon gång under tiden som jag körde det, var dock några år sedan jag körde originalspelet då jag endast kör BOGT nuförtiden

Battlefield 3 har jag på dator och det uppdateras ju rätt ofta

Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL

L.A Noire är ett bra spel, annorlunda men det håller imo bara så länge storyn är igång, när storyn är slut så dör spelet då det i princip inte finns något att göra alls

Men att Gta V kommer att bli bättre än L.A Noire är det för min del ingen tvekan om men som det redan är sagt så går det inte riktigt att jämföra dom två spelen då de är så olika
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-04 kl. 12:49.
2013-01-04, 13:45
Medlem
albrt99s avatar
http://imgur.com/syOw6 i väntan på Gta V
2013-01-04, 13:59
Bannlyst
Red Dead Redemption laggar på min ps3:a... eller asså bildskärmen hackar pyttelite, så man känner det liksom. Svinäckligt... Hoppas inte detta händer i GTA V bara..
2013-01-04, 14:20
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Skämtar du eller? Det vet ju ingen om det kommer bli.
Klart att inget spel kommer någonsin kommer att bli lika uppskattad som Messias

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in