Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Dessa saker som nämns i trailern har stor betydelse för att det kommer att vara EN spelbar karaktär:
-Den första och kanske viktigaste punkten är precis som icyelement nämde att det bara hörs en röst i trailern.
-Det andra som talar för en person är att berättar rösten säger ''Why did I move here, well I guess it was the weater.'' Han beskriver enbart sig själv=1 person
-Han avslöjar lite om sitt sitt liv, han vill slå sig ner och bli en perfekt pappa umgås med sina barn. (Antingen skaffa? eller så har han?) Han har förmodligen ett kriminellt förflutet och något gör att han kommer in i den kriminella banan igen.
Jag får även tillägga att detta är mina teorier.
Fast det behöver ju inte betyda någonting. Nu påstår jag varken det ena eller det andra. Det är klart att det bara kan vara en person. Men den första trailern bevisar inte att det bara kommer att vara en person. I nästa trailer kan det vara en helt annan person som visas upp.
Och det är klart att han endast berättar om sig själv. Det skulle vara väldigt konstigt om han började beskriva andra personer som han kanske inte ens har träffat innan.
Edit: Som jag skrev tidigare så är det flera som återkommer i trailern, vilket kan betyda att det är mer än en spelbar karaktär. Inget solklart bevis. Men det finns inga bevis alls som visar motsatsen.