2011-12-18, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Dessa saker som nämns i trailern har stor betydelse för att det kommer att vara EN spelbar karaktär:
-Den första och kanske viktigaste punkten är precis som icyelement nämde att det bara hörs en röst i trailern.
-Det andra som talar för en person är att berättar rösten säger ''Why did I move here, well I guess it was the weater.'' Han beskriver enbart sig själv=1 person
-Han avslöjar lite om sitt sitt liv, han vill slå sig ner och bli en perfekt pappa umgås med sina barn. (Antingen skaffa? eller så har han?) Han har förmodligen ett kriminellt förflutet och något gör att han kommer in i den kriminella banan igen.
Jag får även tillägga att detta är mina teorier.

Fast det behöver ju inte betyda någonting. Nu påstår jag varken det ena eller det andra. Det är klart att det bara kan vara en person. Men den första trailern bevisar inte att det bara kommer att vara en person. I nästa trailer kan det vara en helt annan person som visas upp.

Och det är klart att han endast berättar om sig själv. Det skulle vara väldigt konstigt om han började beskriva andra personer som han kanske inte ens har träffat innan.

Edit: Som jag skrev tidigare så är det flera som återkommer i trailern, vilket kan betyda att det är mer än en spelbar karaktär. Inget solklart bevis. Men det finns inga bevis alls som visar motsatsen.
Senast redigerad av IcyElement 2011-12-18 kl. 13:52.
2011-12-18, 16:30
Medlem
Fusaballs avatar
Något nytt?
2011-12-18, 16:49
Medlem
smides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fusaball
Något nytt?

Nej, inget officiellt. Ryktena haglar tätt dock. Börjar bli riktigt trött på den här extrema informationstorkan, R* har inte gett oss något nytt sen 3 november.
2011-12-18, 16:54
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Nej, inget officiellt. Ryktena haglar tätt dock. Börjar bli riktigt trött på den här extrema informationstorkan, R* har inte gett oss något nytt sen 3 november.

Jag tror dem flesta håller med alla hoppas nog att dem ger ut ny info till jul, men man vet tyvär aldrig......
2011-12-18, 17:42
Bannlyst
Har börjat lira GTA SA igen, fyfan vilken feeling. Ge oss mer information om GTA V Rockstar Jag kan inte vänta
2011-12-18, 21:55
Medlem
melonbulles avatar
[quote=festispojk]Tycker crossen borde få mycket bättre acceleration så man kan leka sig lite mer med den eller vad säger du ?

låter bra!
2011-12-20, 18:55
Medlem
Mr-Zods avatar
Men kom igen ge oss mer info eller ny trailer nu R* snälla!!!! (inte för att jag tror att rockstar nånsin kommer att se detta men ville ha det sagt)
2011-12-20, 20:18
Medlem
Mr-Zods avatar
Ok jag tror nog att dem flesta har hört den här teorin:
I trailern när en gubbe slår ner en house for sale skylt, längst ner i videofönstret finns en lapp med siffrorna 2405. En teori jag hörde på nätet för omkring två tre veckor sedan säger att detta är en hint om release datumet. Stämmer denna teori skulle målet vara för R* att släppå spelet 24 maj nästa år. Vad tror ni?
2011-12-20, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Ok jag tror nog att dem flesta har hört den här teorin:
I trailern när en gubbe slår ner en house for sale skylt, längst ner i videofönstret finns en lapp med siffrorna 2405. En teori jag hörde på nätet för omkring två tre veckor sedan säger att detta är en hint om release datumet. Stämmer denna teori skulle målet vara för R* att släppå spelet 24 maj nästa år. Vad tror ni?

Kan vara så. Det står "for sale" och 2405 under och på bilen som åker förbi står det "we aim not to loose it"
2011-12-20, 21:36
Medlem
ChoppaJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8oktober
Kan vara så. Det står "for sale" och 2405 under och på bilen som åker förbi står det "we aim not to loose it"

Dock är R* amerikaner som skriver 05/24 istället för 24/05 som vi gör i Sverige...
2011-12-20, 21:42
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChoppaJr
Dock är R* amerikaner som skriver 05/24 istället för 24/05 som vi gör i Sverige...
Tänk nu efter....
2011-12-20, 21:55
Medlem
ChoppaJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Tänk nu efter....

vad är det jag ska tänka på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto