2012-08-25, 19:02
Medlem
Reggaemans avatar
Har folk i den här tråden börjat bli jävligt oseriösa eller är folk bara lite efter...

Det frågas: Finns det en trailer, finns det screenshots?
Kolla Rockstars hemsida kanske!?!?!? smarthuvuden...

http://www.rockstargames.com/V/

Folk kommer en vecka efteråt och skriker "Det finns nya bilder!" utan minsta tanke på att det här är den officiella tråden för Gta V, det finns inte en chans att alla i den här tråden har missat en sån sak.
Kolla åtminstone ett par sidor bakåt innan ni kommer med sådana uttalanden..

Jag kanske låter som en bitterfitta men let's face it, vi alla tänker på det här
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-25 kl. 19:22.
2012-08-25, 20:04
Medlem
MrMaces avatar
Vet inte om ni har kommit fram till det, men såg att det diskuterades vilken person som som är huvudkaraktären?
såg att vissa trodde att det skulle vara en vit 40åring eller nåt åt det hålet?

Men kollade igenom alla bilder igen, och det verkar vara samma "svarta" person på de flesta, på alla utom flygplanet, där är det en vit 35 (kanske) åring... Men gissar bara, såg bara det
2012-08-25, 20:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMace
Vet inte om ni har kommit fram till det, men såg att det diskuterades vilken person som som är huvudkaraktären?

Men kollade igenom alla bilder igen, och det verkar vara samma "svarta" person på de flesta, på alla utom flygplanet, där är det en vit 35 (kanske) åring... Men gissar bara, såg bara det

...

Det har snackats om att man kommer att spela som två personer då både en äldre vit man och en yngre mörkhyad man har setts i både bilder och trailer.

Jag har dock teorier om att man:

1. Kommer att spela som en av personerna och att den andra personen bara har en viktig del i story och det är därför han syns så mycket i bilderna/trailern.

2. Man kommer att spela som en av personerna, sedan dör man under något uppdrag och därefter tar man över den andra karaktären

Jag för min del hoppas på att man kommer att spela som den äldre vita herren då det känns som att det är dags att spela som en vit amerikan och inte en mörkhyad person eller en person med utländsk bakgrund som man har gjort i de två senaste spelen.
2012-08-25, 20:38
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
...

Det har snackats om att man kommer att spela som två personer då både en äldre vit man och en yngre mörkhyad man har setts i både bilder och trailer.

1. Kommer att spela som en av personerna och att den andra personen bara har en viktig del i story och det är därför han syns så mycket i bilderna/trailern.

2. Man kommer att spela som en av personerna, sedan dör man under något uppdrag och därefter tar man över den andra karaktären

Så klart sannolikt/möjligt.

De kan ju vara så att de är kumpaner och att man får börja som den ena och den
han te.x. hamnar i fängelse, något som gör att man får fortsätta driva "företaget"
genom den andre för att senare försöka frita den förste.
Senast redigerad av BleAivano 2012-08-25 kl. 21:03.
2012-08-25, 20:41
Medlem
Citat:

Hoppas inte att man kommer spela som två personer i spelet, då något som är bra med GTA är att man liksom kommer in i karaktärens situation speciellt i GTA IV. Man kommer kanske spela som en i huvudspelet och en i ett expansion.
2012-08-25, 20:52
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesper.Delgado
Hoppas inte att man kommer spela som två personer i spelet, då något som är bra med GTA är att man liksom kommer in i karaktärens situation speciellt i GTA IV. Man kommer kanske spela som en i huvudspelet och en i ett expansion.

Fast skulle en av personerna vara med i huvudspelet och den andra med i ett expansion så känns det ju väldigt konstigt att de är med i samma trailer/bilder...dom är ju till och med i samma scen i trailern så att ena skulle vara med i ett expansion är i princip slutdiskuterat redan här
2012-08-25, 21:06
Medlem
MrMaces avatar
Citat:
...

Jag för min del hoppas på att man kommer att spela som den äldre vita herren då det känns som att det är dags att spela som en vit amerikan och inte en mörkhyad person eller en person med utländsk bakgrund som man har gjort i de två senaste spelen.

Möjligtvis, kanske uppdragsgivaren? Maffiabossen etc..?

Citat:

Svårt att säga, :/ Tror som Reggaemannen säger, att den andra är en viktig person i spelet
Men vi får bara vänta på Rockstar ger ut mer info
2012-08-25, 21:30
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Möjligtvis, kanske uppdragsgivaren? Maffiabossen etc..?

Skulle mycket väl kunna vara så att "gamlingen" är mafiabossen vilket i sin tur kanske betyder att den mörkhyade killen är han man spelar som...
2012-08-25, 22:05
Medlem
MrMaces avatar
Citat:
Skulle mycket väl kunna vara så att "gamlingen" är mafiabossen vilket i sin tur kanske betyder att den mörkhyade killen är han man spelar som...

Verkar som det, jag menar..
På flygplanet så ser man en svart man i.
I bilen som jagas av en helikopter så ser man en svart man i den röda bilen.
PÅ lastbilen som även den jagas av poliser så ser man en svart man.
Sedan fallskärmen så är det en svart man..

I fall man kollar på trailern så runt 39sek in i klippet så ser man en äldre vit man, det är samma som i denna bilden.

förutom denna Här ser vi en vitman... :/
2012-08-25, 22:10
Medlem
Citat:
Fast skulle en av personerna vara med i huvudspelet och den andra med i ett expansion så känns det ju väldigt konstigt att de är med i samma trailer/bilder...dom är ju till och med i samma scen i trailern så att ena skulle vara med i ett expansion är i princip slutdiskuterat redan här

Niko vistades med både Johnny och Luis i GTA IV. Diamanterna var en röd tråd mellan huvudspelet och expansionerna i IV, skulle inte förvåna mig om det är något liknande i V som krävs att dem vistas tillsammans, så viktig att dem vistas tillsammans i trailern.
2012-08-25, 22:14
Medlem
Jag hoppas dom bägge karaktärerna innebär co-op eller att man kan köra story parallellt med varandra och se på all mayhem som skapas när polarn blir jagad av polis och militär.
2012-08-25, 22:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Niko vistades med både Johnny och Luis i GTA IV. Diamanterna var en röd tråd mellan huvudspelet och expansionerna i IV, skulle inte förvåna mig om det är något liknande i V som krävs att dem vistas tillsammans, så viktig att dem vistas tillsammans i trailern.

Men nu får du ju faktiskt tänka på att varken Johnny eller Luis hade någonting att göra med originalspelet innan expansion hade släppts, dom fanns inte med i trailern, dom nämndes inte i spelet och innan expansionpacksen kom så hade man aldrig hört talas om dom och det är väl det som gör att jag är tveksam till att dom skulle visa personer från expansionpacksen i första trailern till ett helt nytt Gta innan Gta V ens har släppts eller har ett releasedatum...makes no sense för min del.

Om någon har någon annan aspekt på den här teorin så får dom gärna säga det men för min del är det ologiskt så jag har inget mer att säga för tillfället.

Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag hoppas dom bägge karaktärerna innebär co-op eller att man kan köra story parallellt med varandra och se på all mayhem som skapas när polarn blir jagad av polis och militär.

Usch fy fan för att köra en Gta story co-op...man vill ju spela själv för att maximalt kunna supa in storyn och lära känna sin karaktär, köra co-op i ett Gta spel kan ju bara leda till att man skämtar bort allting och förstör hela upplevelsen...
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-25 kl. 22:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in