2012-08-06, 16:54
Medlem
Scherbatskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Nice idé, vore dock jobbigt med biljakter på ishala vägar

Det hade ju varit hur roligt som helst!
2012-08-06, 17:00
Medlem
donaukinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scherbatsky
Det hade ju varit hur roligt som helst!
I så fall borde de införa snöskotrar också
2012-08-06, 18:01
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av South
Haha iofs men tänkte allmänt i GTA-serien så är det nåt vi inte sett än. Mafia 2 hade väl snö vill jag minnas.

Som sagt så utspelar det sig i "Los Angeles" där det snöar oerhört sällan och om det snöar så kommer det ytterst lite, senast det snöade var 1962 så jag tvekar starkt på att det kommer att finnas snö i Gta V, dock skulle det ju vara kul om dom på ett snyggt sätt kunde få in det i storyn precis som Mafia 2 lyckades med.
2012-08-06, 18:02
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdfeud
Du bokar (eller har redan bokat?), GTAV så fort releasedatumet släpps, och det vet Rockstar. Även jag kommer att göra det, fast jag inte gillar metoderna de kör med. Bara att gilla läget, tyvärr...

De har nog tänkt till, vi är som svultna djur som kastar sig över allt vi kommer åt. Hypen, den hålls på en nivå som de vill ha det.

Rockstar ÄR inte som alla andra spelutvecklare, de kör ett högt spel, och den dagen de verkligen misslyckas med en GTA titel är de nog körda. Det är inte Guitar Hero vi snackar om... Skönt nog.

Vad jag tror/hoppas på, så kommer "glappet" från GTA4 till GTA5 att vara lika stort, som från GTA3 till GTA:SA.

Jag tvekar inte på att det kommer bli ett bra spel med tanke på hur de andra Gta spelen är, jag kommer att köpa det så snart jag får möjlighet men sättet dom promotar spelet på för tillfället är ganska idiotiskt
2012-08-06, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag tvekar inte på att det kommer bli ett bra spel med tanke på hur de andra Gta spelen är, jag kommer att köpa det så snart jag får möjlighet men sättet dom promotar spelet på för tillfället är ganska idiotiskt
Marknadsföring. Jag håller inte på med sådant, men det finns hur många knep som helst om det. Gå till närmaste bokhandel och gå till psykologi-hyllan...

Att de tar lång tid på sig med både trailers och release-date kan göra spelet och "hypen" större, som någon redan nämnt.
Något annat som redan skrivits här är att GTA har blivit ett av de större spelen på spelmarknaden och väntetiden mellan varje spel har en betydelse, om dock liten.
2012-08-06, 18:53
Medlem
NoggerTattoos avatar
Citat:
I så fall borde de införa snöskotrar också
haha håller med
2012-08-06, 19:43
Medlem
donaukinds avatar
Nåt annat de borde införa är permobiler. Permobiljakt, lite som att fly från polisen i en gaffeltruck i fyran

Tydligen finns vattenskoter.
Senast redigerad av donaukind 2012-08-06 kl. 19:46.
2012-08-06, 20:07
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Nåt annat de borde införa är permobiler. Permobiljakt, lite som att fly från polisen i en gaffeltruck i fyran

Tydligen finns vattenskoter.

Åkbara gräsklippare, gokarts är kul grejer som fanns i SA. Det borde finnas med.
Vill se massa roliga småfordon, det är det roligaste när man klarat storyn.

Vill även se minst 2 typer av cross. I SA fanns en, som gick för sakta. En sån vore bra igen. Men sen vill ja se en cross som stagrar när man gasar, går fort utan bara hellvete, men totalt saknar körförmåga i trafiken. Vore askul att försöka köra ifrån polisen på en extremt kraftfull, knappt hanterbar cross.
2012-08-06, 22:05
Medlem
donaukinds avatar
Visade sig visst att det var en viss del av storyn man var tvungen att klara. Man är ganska cp ibland

Jag föredrar IV, om det bara var lite mer "tramsigt" som SA vore det perfekt.
2012-08-07, 10:04
Medlem
zaqis avatar
Jag hoppas på att GTA V kommer ha lite samma stil som SA med personmodifikationerna där man kunde träna sig till en snyggare kropp och köpa nya kläder osv. Gärna lite konsekvenser i handlingen också, att man får lite olika alternativ i main story och beroende på valet man gör så blir det olika handling.
2012-08-07, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zaqi
Jag hoppas på att GTA V kommer ha lite samma stil som SA med personmodifikationerna där man kunde träna sig till en snyggare kropp och köpa nya kläder osv. Gärna lite konsekvenser i handlingen också, att man får lite olika alternativ i main story och beroende på valet man gör så blir det olika handling.

Konsekvenser i handlingen skulle ju vara värdelöst! Man vill ju vara med om allt som spelet innebär och inte behöva missa något uppdrag bara för att man gjort ett annat val och man orkar ju knappast spela igenom spelet en jävla massa gånger bara för att här och var få spela ett nytt uppdrag.
2012-08-07, 10:20
Medlem
zaqis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Konsekvenser i handlingen skulle ju vara värdelöst! Man vill ju vara med om allt som spelet innebär och inte behöva missa något uppdrag bara för att man gjort ett annat val och man orkar ju knappast spela igenom spelet en jävla massa gånger bara för att här och var få spela ett nytt uppdrag.

Jag har spelat alla GTA storys 200ggr så jag är rätt less på att alltid veta vad som händer men jag förstår hur du menar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in