2012-06-24, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Har fått reda på när spelet kommer ut, och det kommer tydligen komma ut 26 oktober det här året!

Var det din kusin som jobbar på Rockstar som sa det?

Men visst, det är väl troligt att det kommer ut i slutet på oktober. Det brukar ju göra det, så det är ingen högoddsar-gissning. Men du får nog komma med några bevis.
2012-06-24, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gord
Blev jävligt besviken på radion i IV, inte en enda låtjävel som var bra nästan. Tacka vet jag GTA San Andreas, eller Vice City.
Tacka fan för musiken i SA, helt jävla underbar!
2012-06-24, 13:16
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Var det din kusin som jobbar på Rockstar som sa det?

Men visst, det är väl troligt att det kommer ut i slutet på oktober. Det brukar ju göra det, så det är ingen högoddsar-gissning. Men du får nog komma med några bevis.

Vi borde lägga till en ny jävla regel i den här tråden, alla som säger att dom vet releasedatum måste kunna länka något trovärdigt bevis, e så jävla trött på det här nu
2012-06-24, 15:40
Medlem
edberg24s avatar
Har hört fler och fler rykten som säger Oktober/November i år. Jag tror att det känns för... nära på något sätt. Får intrycket av att Rockstar skulle ge ut något mer om så är fallet.

Jag tippar Mars 2013.
2012-06-24, 17:25
Bannlyst
Vad hoppas ni att det blir för musik i spelet?

Har läst en hel del på vissa GTA-forum och där tror iaf 8/10 att det kommer att vara 60-80-tals musik.

Man kan ju alltid hoppas. Tror Rockstar aldrig skulle ha dagens musik i ett GTA-spel.

Jag menar, vilka låtar skulle det kunna vara egentligen? Kanske skulle komma på typ 1 eller 2 som är bra nog för att vara med i spelet.
2012-06-24, 17:43
Medlem
Ralfffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kugminsuk

Har läst en hel del på vissa GTA-forum och där tror iaf 8/10 att det kommer att vara 60-80-tals musik.

Man kan ju alltid hoppas. Tror Rockstar aldrig skulle ha dagens musik i ett GTA-spel.

Jag menar, vilka låtar skulle det kunna vara egentligen? Kanske skulle komma på typ 1 eller 2 som är bra nog för att vara med i spelet.
Hoppas på Jimi Hendrix, hade varit förjävla gött att plöja runt i en åkergräsklippare och dunka all along the watchtower..
Bobban får även titta in med fler låtar än i IV.
2012-06-24, 18:16
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kugminsuk

Jag gillade Radio Broker i GTA4. Alternativ rock med band som t.ex. The Rapture, Greenskeeper, The Black Keys och LCD Soundsystem. Alla låtarna var "moderna" så jag har inget problem med det.

http://youtu.be/H5UQE3QnZwI
http://youtu.be/TvoAN6f-efY

Det schyssta är ju att det finns en jäkla massa olika radiostationer som spelar allt från Cannibal Corpse till Buju Banton. Ifall GTA5 utspelar sig i nutid eller något liknande bör det självklart finnas med ny musik...
2012-06-24, 18:29
Bannlyst
Kan tänka mig att det kan bli en hel del låtar från 60-70 talet då det inte har varit så jättemånga låtar därifrån hittills i GTA-spelen. Var en del 70-tals låtar i senaste GTA-spelet minns jag.
2012-06-24, 18:34
Medlem
edberg24s avatar
Jag vill ha blandad musik, San Andreas hade ett väldigt bra varierat förråd av musik.
I GTA V vill jag gärna se typ, Faith No More, möjligtvis lite Thrash typ som Slayer, Kreator, Testament eller liknande. Men även mer rap och hiphop. Hade varit insane att glida runt till 2-pac eller Beastie Boys och härja. Gärna Jurassic 5 också.
2012-06-24, 18:51
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Jag gillade Radio Broker i GTA4. Alternativ rock med band som t.ex. The Rapture, Greenskeeper, The Black Keys och LCD Soundsystem. Alla låtarna var "moderna" så jag har inget problem med det.

http://youtu.be/H5UQE3QnZwI
http://youtu.be/TvoAN6f-efY

Det schyssta är ju att det finns en jäkla massa olika radiostationer som spelar allt från Cannibal Corpse till Buju Banton. Ifall GTA5 utspelar sig i nutid eller något liknande bör det självklart finnas med ny musik...

Låtarna du länkade var ju rätt sköna, lyssnade endast på radio i början när jag precis köpt GTA IV men stängde av den rätt snabbt men låtarna du länkade har jag aldrig hört
2012-06-24, 23:16
Medlem
Hoppas verkligen att det kommer finnas en Radio Los Santos att lyssna på, så man kan glida omkring i bilen och njuta av westcoast-rapp, 2pac, Snoop, Cypress Hill och NWA. Även Raggae och Dancehall hoppas jag kommer finnas bland radiostationerna!
2012-06-24, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cavatelli
Hoppas verkligen att det kommer finnas en Radio Los Santos att lyssna på, så man kan glida omkring i bilen och njuta av westcoast-rapp, 2pac, Snoop, Cypress Hill och NWA. Även Raggae och Dancehall hoppas jag kommer finnas bland radiostationerna!

Jag lyssnar aldrig på Hip Hop men jag tyckte det var underbart att åka runt i San Andreas och ha på Hip Hop stationen, man fick härliga "getto vibbar", jag hoppas på att det blir något liknande i GTA V.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in