2012-06-20, 16:04
Medlem
BlaZeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodans
Är det någon typ av liknande gta?

såg iallafall riktigt bra ut
Det kommer nog inte släppas på ett tag, om det över huvudtaget släpps.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eight_Days
2012-06-20, 19:27
Medlem
CommonKnowledges avatar
Vad många som gnäller som barn och säger att dom inte tänker köpa spelet som protest. Men gör det inte då, kuksugare! Detta är en serie som släpps väldigt sällan till skillnad från vissa spel som kommer ut varje år i lite förfiningar bara.. Låt det ta sin tid, det är tack vare deras strävan efter prefektionism som vi avgudar GTA.

Skiter i hur lång tid det tar för det kommer vara så jävla värt det när man sitter där på releasedagen och tittar på introt med händerna hårt om handkontrollen.
2012-06-20, 20:57
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Vad många som gnäller som barn och säger att dom inte tänker köpa spelet som protest. Men gör det inte då, kuksugare! Detta är en serie som släpps väldigt sällan till skillnad från vissa spel som kommer ut varje år i lite förfiningar bara.. Låt det ta sin tid, det är tack vare deras strävan efter prefektionism som vi avgudar GTA.

Skiter i hur lång tid det tar för det kommer vara så jävla värt det när man sitter där på releasedagen och tittar på introt med händerna hårt om handkontrollen.
Så jävla sant! Har själv förhandsbokat spelet på gamestop!
2012-06-20, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge

Alltså du förstår inte hur frustrerande det är. Som jag längtat sen GTA 4. Tänk att få återuppleva att skjuta albaner på laglig väg i HD igen.
2012-06-20, 23:19
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
Alltså du förstår inte hur frustrerande det är. Som jag längtat sen GTA 4. Tänk att få återuppleva att skjuta albaner på laglig väg i HD igen.
Jag förstår mycket väl hur frustrerande det är och längtar lika mycket som vem som helst i denna tråd.
Skönt att du har någonstans där du kan ventilera ditt hat mot oss albaner, närmare än tv-spelet lär du ju ändå aldrig komma.
2012-06-21, 00:08
Bannlyst
Kan vem som helst gå in på imdb och ändra datum och andra uppgifter på spel osv?
2012-06-21, 00:10
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
Kan vem som helst gå in på imdb och ändra datum och andra uppgifter på spel osv?
Ja, du måste dock antagligen registrera dig. Det finns även en risk att allt dubbelkollas innan publicering.
2012-06-21, 20:27
Medlem
När tror ni spelet släpps? Det bör väl släppas om ett halvår, eller?
2012-06-21, 20:45
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
När tror ni spelet släpps? Det bör väl släppas om ett halvår, eller?

23 november 2012
2012-06-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
23 november 2012
Har R* bekräftat det, eller står det bara på IMDb?

Helvete vad jag längtar efter GTA V!

Edit: Såg att det står 15 oktober på IMDb.
Senast redigerad av Cavatelli 2012-06-21 kl. 23:08.
2012-06-22, 21:30
Medlem
Mr-Zods avatar
Vad tycker ni om grafik skillnaden mellan gta iv och Gta V?
Titta på den här videon som SKILDRAR olikheterna:
http://www.youtube.com/watch?v=uVPwt90W86Q&feature=endscreen

Jag vet att spelet inte har kommit ut och att det kan vara svårt att bedömma. Tycker att det är synd att så många ska klaga för att vi alla får vänta lite längre än vad många förväntat sig, klagomål om bojkott o.s.v, väx upp måste man vara 18år+ för att få ha flashback ska man bete sig som det också.
Som jag sa i min förra post häng på rockstagames hemsida om det är fräscha nyheter ni är ute efter i stället för att sitta och klaga på flashback som små barn.
2012-06-22, 22:00
Medlem
Har fått reda på när spelet kommer ut, och det kommer tydligen komma ut 26 oktober det här året!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in