Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Fast det flesta gårdar, typ Mcfarlanes Ranch har ju en "tam" hund som springer omkring, så egentligen ser jag inte varför. Det blir ju mer verkligt med djur, barn kommer vi däremot aldrig få se tror jag. Finns väl även katter i RDR.
Katter tror jag inte finns men hundar finns.
Dock tror jag att det till störst del handlar om att Gta i överlag klassas som en sjukt mycket grovare spel än RDR vilket jag kan förstår eftersom de utspelar sig i helt olika tidsåldrar.
Det är stor skillnad på RDR som var en tidsepok då det handlade till mycket större del om överlevnad och jag kan bara säga av egen åsikt att det känns som att det var mycket mer accepterat att döda djur då oavsett vilket djur det var och därför tror jag att RDR kommer undan med det.
Gta utspelar sig nästan alltid i nutid och i storstäder med stadsmiljö samt andra åsikter om dödandet av djur, därför tror jag aldrig att det har funnits andra djur än duvor med i Gta spelen
Jag kan ju tillägga att även om det kommer finnas hundar med i uppdragen så tvekar jag på att man kommer att kunna skada dom överhuvudtaget med tanke på att Gta-serien redan har fått så mycket skit i tidigare spel.