2011-11-04, 13:24
Medlem
Geblods avatar
Tippar på release runt 24 maj nästa år. Lite pga skylten det står 2405 på.
2011-11-04, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geblod
Tippar på release runt 24 maj nästa år. Lite pga skylten det står 2405 på.
No shit sherlock. Har ju inte alls diskuterats konstant sedan trailern släpptes.
2011-11-04, 14:01
Medlem
Rubensteins avatar
Lite detaljer från en snubbe som påstår sig jobba på Playstation magazine i Storbritannien. Åter igen fram med saltkaret.

2011-11-04, 14:07
Medlem
Scorseses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubenstein
Lite detaljer från en snubbe som påstår sig jobba på Playstation magazine i Storbritannien. Åter igen fram med saltkaret.

Tack! Får hoppas att det är sant! Låter ju brutalt bra!
2011-11-04, 14:24
Medlem
festispojks avatar
Citat:

Blev så glad att jag tog en glädjesrunk!

Men det kommer bli det bästa spelet någonsin!

Barn förstår jag att dom inte tar med, men djur skulle jag gärna vilja se!
2011-11-04, 14:25
Medlem
Medves avatar
Citat:

Ända besvikelsen är ju att det bara är Los Santos. Har även blandade känslor över att tanka bilen.

Men we shall see om allt detta är sant.
2011-11-04, 14:27
Medlem
Naikons avatar
Är positiv till att behöva tanka bilen Desto verkligare desto roligare enligt mig.
2011-11-04, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scorsese
Tack! Får hoppas att det är sant! Låter ju brutalt bra!
ja , om detta stämmer så har dom faktiskt blivit mer brutalare och tänkt till och som jag sa tidigare skulle vara kul med hundar haha
2011-11-04, 14:35
Medlem
QuackDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
ja , om detta stämmer så har dom faktiskt blivit mer brutalare och tänkt till och som jag sa tidigare skulle vara kul med hundar haha

En hund finns med i trailern. Så hundar kommer finnas.
Att behöva tanka bilen finns redan sedan Mafia 1 och 2 så det är inget nytt. Nej, det blir inte störigt att tanka bilen eftersom man oftast hinner byta bil tills dess. Men har du samma bil ett tag som i Mafia 2 då bilen "sparades" i garaget så får man väl tänka någon gång. Men har nästan aldrig behövt tanka i Mafia 1/2 så tvivlar på att GTA skulle göra bilarna så hungriga.
2011-11-04, 14:37
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:

VAFAN jag vill dejta!!!
2011-11-04, 14:49
Medlem
Citat:
Vilket jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää äääääääääävla spel det kommer bli om dedär stämmer
2011-11-04, 14:49
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
"Yes, the main city is simply Los Santos however is it AT LEAST 4 times bigger than Liberty City in GTA 4 and that is just Los Santos"

Tillåt mig att tvivla något enormt på all denna info, så med landsbygd och grejer skulle detta spel vara 5-6 gånger större än GTA IV? Nja jag väljer att inte tro på allt detta, väntar på trailer 2 istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in