2012-12-03, 18:05
Medlem
sneakydudes avatar
Jag tycker att man åtminstone ska få välja färg själv på bilen i pay 'n spray, är så jävla störande i gta4 när man måste åka in och ut flera gånger innan det blir en färg man gillar...
2012-12-03, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Jag tycker att man åtminstone ska få välja färg själv på bilen i pay 'n spray, är så jävla störande i gta4 när man måste åka in och ut flera gånger innan det blir en färg man gillar...

Äh vafan det är skitsamma, man borde kunna:

Byta fälgar
Kjolpaket
Tona rutor
Trimma bilen
Höja/sänka bilen
byta däcksorter
byta/färga inredning

Ja vafan typ sånt man kunde göra i SA eller i Forza tillexempel, sen givetvis måla om dom också men att enbart kunna välja färg är ju totalt ointressant..
2012-12-03, 18:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Ja det tycker jag skulle vara väldigt tråkigt! Tyckte att det var skit kul när man kunde göra det i san Andreas, dock var det ju rätt snålt med delar och sånt men var ändå kul

Det är faktiskt lite oroande att Rockstar inte har nämnt något om just modifiering av bilar

Det gör verkligen en stor skillnad på hur man kan njuta av bilarna om man får anpassa den till det man själv vill
2012-12-03, 18:24
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoiMullen

Byta fälgar
Kjolpaket
Tona rutor
Trimma bilen
Höja/sänka bilen
byta däcksorter
byta/färga inredning

Ja vafan typ sånt man kunde göra i SA eller i Forza tillexempel, sen givetvis måla om dom också men att enbart kunna välja färg är ju totalt ointressant..

Jag önskar naturligtvis samma sak som alla andra, men jag menar OM det inte går att styla så kan de väl åtminstone låta en välja färg på bilen.

Det mest troliga i stylingväg tror jag skulle vara kjolar/spoilers, fälgar och trim. Ja, och färgval såklart..
2012-12-03, 19:07
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Jag vill mer att man ska kunna ge bilarna lite mer hästkrafter för de flesta drar iväg som om det vore en rullstol.
2012-12-03, 19:38
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Jag vill mer att man ska kunna ge bilarna lite mer hästkrafter för de flesta drar iväg som om det vore en rullstol.
Helt örkugt vore rullstol fett Dra på bakhjulet och racea runt. Sen borde man får kryckor om man dör och hamnar till sjukhuset Man måste gå typ 2 min sen så har benen läkt. Sen kan man använda kryckorna som vapen

Vilken är förövrigt er favvo-bil i GTA?? Min är självklart den gamla klassikerna blista compact!
2012-12-03, 19:58
Medlem
slasktratten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Vilken är förövrigt er favvo-bil i GTA?? Min är självklart den gamla klassikerna blista compact!
Monstertrucken i San Andreas
2012-12-03, 21:01
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Helt örkugt vore rullstol fett Dra på bakhjulet och racea runt. Sen borde man får kryckor om man dör och hamnar till sjukhuset Man måste gå typ 2 min sen så har benen läkt. Sen kan man använda kryckorna som vapen

Pansarvagnen i Vice City när man vred bak.. kanonen och sköt samtidigt som man körde, jäklar i havet vilken fart man fick upp Kommer inte ihåg om detta gick även i SA?
2012-12-03, 22:26
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Pansarvagnen i Vice City när man vred bak.. kanonen och sköt samtidigt som man körde, jäklar i havet vilken fart man fick upp Kommer inte ihåg om detta gick även i SA?

Haha det var tider det, det var det första spelet jag fuskade i någonsin.
Flygfusket + Pansarvagn med kanonen riktad bakåt = Pansarvagnsjet

Fan, även detta är något jag saknade i Gta IV, pansarvagn och militär när man får 6 stjärnor.

Jävligt skönt att veta att militärbas är bekräftad i Gta V, det betyder stridsplan, stridshelikoptrar, militärlastbilar och förhoppningsvis även pansarvagnar
2012-12-03, 22:55
Medlem
Swe1227s avatar
Ja! Nice med militärbas!
Det fanns ju ngn typ av tank med i IV (tbogt)
Sen gick går det att sänka bilarna i IV...
2012-12-03, 23:07
Medlem
BlackTiger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoiMullen

Byta fälgar
Kjolpaket
Tona rutor
Trimma bilen
Höja/sänka bilen
byta däcksorter
byta/färga inredning

Att kunna ha flera färger på bilen, det skulle vara nice!
2012-12-03, 23:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Ja! Nice med militärbas!
Det fanns ju ngn typ av tank med i IV (tbogt)
Sen gick går det att sänka bilarna i IV...

Mjo, fast det var en blandning av en tank/insatsstyrkan/swat fordon, väldigt tungt och härligt fordon dock

Hur då menar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in