Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Är det bekräftat? Kan du länka en källa?
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Trailern visar väl inte bara en spelbar karaktär. Det hörs en röst, ja. Men det är flera personer som återkommer flera gånger. Jag säger inte att det är ett bevis på att det kommer vara flera spelbara karaktärer. Men det finns inget som bevisar att det bara kommer att vara en.
Dessa saker som nämns i trailern har stor betydelse för att det kommer att vara EN spelbar karaktär:
-Den första och kanske viktigaste punkten är precis som icyelement nämde att det bara hörs en röst i trailern.
-Det andra som talar för en person är att berättar rösten säger ''Why did
I move here, well
I guess it was the weater.'' Han beskriver enbart sig själv=1 person
-Han avslöjar lite om sitt sitt liv, han vill slå sig ner och bli en perfekt pappa umgås med sina barn. (Antingen skaffa? eller så har han?) Han har förmodligen ett kriminellt förflutet och något gör att han kommer in i den kriminella banan igen.
Jag får även tillägga att detta är mina teorier.
Någon längre ner i tråden listade olika gta karaktärers ursprung och listade niko bellic felaktigt: ''niko bellic- ryss?'' Niko Bellic härstammar från det gamla Yoguslavien och var med i krigen som upplöste yoguslavien vilket berättas i spelet. Han talar serbiska men säger aldrig var han kommer ifrån men troligen nuvarande serbien eller kroatiien.