2011-12-16, 21:33
Medlem
detta är inte alla gäng men några http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=346622&hl=gangs+list

hittade en riktigt bra karta över gängen http://media.gta-series.com/images/gta4/maps/gangturfs.jpg
Senast redigerad av mrking123 2011-12-16 kl. 21:44.
2011-12-16, 22:20
Medlem
FEFBGs avatar
Vill ni ha multipla karaktärer? Varför, varför inte? Jag kan själv inte föreställa mig hur det skulle se ut om man bytte mellan olika personligheter hela tiden.

2011-12-17, 01:58
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Vill ni ha multipla karaktärer? Varför, varför inte? Jag kan själv inte föreställa mig hur det skulle se ut om man bytte mellan olika personligheter hela tiden.

Som jag sa innan se trailern igen så avslöjar dem att det kommer att vare EN spelbar karaktär.
2011-12-17, 02:07
Medlem
troubleices avatar
Kommer spelet ut före Mars nästa år...?

Väntar en bebbe som är beräknad tills dess. Och då lär vi ju inte ha tid med att nöta xbox längre direkt
2011-12-17, 02:29
Medlem
Sitter och väntar på en ny nedräkning!
2011-12-17, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Kommer spelet ut före Mars nästa år...?

Väntar en bebbe som är beräknad tills dess. Och då lär vi ju inte ha tid med att nöta xbox längre direkt

Jag spelade Red Dead Redemption med grabben på magen i en Babybjörn. Funkade utmärkt hela sommaren 2010 då han var nyfödd. Nuförtiden är det dock värre att få tid för spelande...
2011-12-17, 10:57
Medlem
Älskar kommentaren i trailern till spelet.

"Well, you know how it is"

2011-12-17, 12:19
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Som jag sa innan se trailern igen så avslöjar dem att det kommer att vare EN spelbar karaktär.
Är det bekräftat? Kan du länka en källa?
2011-12-17, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod

Trailern visar väl inte bara en spelbar karaktär. Det hörs en röst, ja. Men det är flera personer som återkommer flera gånger. Jag säger inte att det är ett bevis på att det kommer vara flera spelbara karaktärer. Men det finns inget som bevisar att det bara kommer att vara en.
2011-12-17, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eric74
Jag spelade Red Dead Redemption med grabben på magen i en Babybjörn. Funkade utmärkt hela sommaren 2010 då han var nyfödd. Nuförtiden är det dock värre att få tid för spelande...

Jag vet hur det är, hela året har jag kunnat spela rätt mycket Men dom senaste månaderna har det blivit mindre och mindre tid för spelandet(Och mycket annat man tycker är kul). Men jag har "turen"(Hur nu det kan räknas som tur) att ha svårt att somna så jag kan spela några timmar när familjen sover. Det jobbiga är att gå upp på morgonen. :P
2011-12-17, 15:31
Medlem
Claude Speed var Amerikan

Tommy Vercetti var Amerikan/Italiensk

CJ var Afro Amerikan

Toni Cipriano var Italiensk/Amerikan

Victor Vance var Amerikan

Niko Belic ryssk?

Johnny Klebitz var jude/ amerikan

Luis Lopes var från dominican republik

dom första gta 1 2 vet jag inte inte heller chinatown men var chinatown killen asiat?
Senast redigerad av mrking123 2011-12-17 kl. 15:57.
2011-12-17, 23:58
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG

Är det bekräftat? Kan du länka en källa?

Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Trailern visar väl inte bara en spelbar karaktär. Det hörs en röst, ja. Men det är flera personer som återkommer flera gånger. Jag säger inte att det är ett bevis på att det kommer vara flera spelbara karaktärer. Men det finns inget som bevisar att det bara kommer att vara en.

Dessa saker som nämns i trailern har stor betydelse för att det kommer att vara EN spelbar karaktär:
-Den första och kanske viktigaste punkten är precis som icyelement nämde att det bara hörs en röst i trailern.
-Det andra som talar för en person är att berättar rösten säger ''Why did I move here, well I guess it was the weater.'' Han beskriver enbart sig själv=1 person
-Han avslöjar lite om sitt sitt liv, han vill slå sig ner och bli en perfekt pappa umgås med sina barn. (Antingen skaffa? eller så har han?) Han har förmodligen ett kriminellt förflutet och något gör att han kommer in i den kriminella banan igen.
Jag får även tillägga att detta är mina teorier.
Någon längre ner i tråden listade olika gta karaktärers ursprung och listade niko bellic felaktigt: ''niko bellic- ryss?'' Niko Bellic härstammar från det gamla Yoguslavien och var med i krigen som upplöste yoguslavien vilket berättas i spelet. Han talar serbiska men säger aldrig var han kommer ifrån men troligen nuvarande serbien eller kroatiien.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in