2021-10-09, 13:40
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Förlåt i förväg för detta inlägg men tråden handlar om Cissi Wallin inte om Olof Palme

Ah. Jag ber om ursäkt.
Vet inte vad jag satt och tänkte på?

Hoppas att vi kan gå vidare. Ändå.

Citera
2021-10-09, 15:07
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag är övertygad om att hon vill åka i fängelse.
Det är hennes chans att åter bli relevant & stå i rampljuset. Skriva en bok eller reportageserie om sin tid i fängelset.
Jag tror hon ville det, men nog inte vill det längre. Tror hon blivit för bekväm och tappat all ork och förlorat den känsla av bekräftelse som unga arga kvinnor gav henne på Instagram.

Det är nog 50/50 om hon får förnyad kraft eller bryts ned om hon hamnar i finkan.
Citera
2021-10-11, 10:39
Medlem
Jools84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Nu räcker det väl ändå, hon kastar anklagelser till höger och vänster och hänger ut folk utan bevis och tycker det är helt ok att förstöra folks liv på det sättet. Hon verkar inte fatta att vi lever i en demokratiskt rättsstat och inte fucking Iran. Efterbliven kossa.
Nu ska vi inte klanka ner på Iran. Iran är mycket mer än västerländsk demokrati än många andra länder i området, exempelvis Saudi-arabien.
Citera
2021-10-13, 00:42
Cissi Wallin bör definieras som en manshatare. Den man som hon lever på och som förmodligen kommer betala hennes skadestånd duger åt henne.
Citera
2021-10-13, 12:43
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Cissi Wallin bör definieras som en manshatare. Den man som hon lever på och som förmodligen kommer betala hennes skadestånd duger åt henne.
Cissi är psyksjuk som 99% av alla feminister.
Citera
2021-10-17, 02:12
Cissi kommer få tillbringa ett antal år till i domstolar om hon inte slutar grovt förtala folk. Fallet med FV har tagit snart 4 år och det är inte avgjort ännu. Kommer upp i Hovrätten i februari 2022. Snart kommer kanske en åklagare begära henne häktad eftersom hon fortsätter med brottslig verksamhet. Hon är anmäld för grovt förtal av Soran Ismail också nyligen
Citera
2021-10-17, 17:25
Medlem
Jools84s avatar
Går det inte att få hennes IG-konto stängt? Som med Trump och Twitter?
Citera
2021-10-19, 21:57
Kränkta män anmäler mig hela tiden säger Cissi Wallin efter att hon utreds för grovt förtal av Soran Ismail. Givetvis överdrift och lögn från Wallins sida. FV och Ismail har anmält henne. Vem dom andra är som anmält henne kan hon då berätta om
Citera
2021-10-20, 12:20
Medlem
Sånt här retar mig.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...v-soran-ismail

"– Kränkta män anmäler mig hela tiden. Det är ingenting som jag lyfter på ögonbrynen åt längre."

TÄNK OM EN MAN HADE SAGT DETTA. OJ OJ OJ VAD DET HADE TAGIT ELD I HUSET.
Citera
2021-10-20, 13:28
Medlem
OnkelDoffes avatar

"– Kränkta män anmäler mig hela tiden. Det är ingenting som jag lyfter på ögonbrynen åt längre."

Detta hade likaväl Julian Assange kunnat säga om de kvinnor som anmälde honom. Men det hade blivit ett jävla ramaskri i så fall.
Senast redigerad av OnkelDoffe 2021-10-20 kl. 13:38.
Citera
2021-10-20, 15:24
Medlem
Asmodeusvults avatar
Spännande.

Krismöte på SVT om Cissi Wallin-dokumentär
Inköpet av Cissi Wallins dokumentär har väckt intern kritik på SVT.
Fyra dagar innan premiär bubblar fortfarande ilskan.
I eftermiddag håller kanalen att krismöte där medarbetare ska informeras om processen, enligt uppgifter till Aftonbladet.”
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...lin-dokumentar
Citera
2021-10-20, 16:59
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Sånt här retar mig.

Jo och som Cissi tillägga att det är kränkta kvinnor som vill åt mina pengar bara. Jag betalar skadestånd och vips är man anmäld av ytterligare ett kränkt fruntimmer.

Det hade sett ut det. Men kvinnor kan säga lite vad de vill. Ungefär samma som Läckberg nyligen som undrade när det skulle skrivas en bok med Lundell som mordoffret. Tänk om han sagt så om henne eller om någon kvinna överhuvudtaget. Då hade det också tagit eld minst sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in