2021-10-08, 21:13
Medlem
Charlemanges avatar
Frägan är ju om det är den vidrige kukviftaren SI anmält henne.
Tror inte för en sekund att kräket är oskyldig.
Bröderna S-mann hade ju ett gäng vidriga små filmer där de är på stranden i Tylösand.
Där de skall lära den oerfarne SI hur man ska ta flickor i bla stjärten.
Alltså hur de kan få vara där de är i dag är helt ofattbart.
Om någon annan uttalat sig och gjort dylika filmer hade de varit rökta för evigt.
Vilket förbannat hyckleri.
Mår illa av dagens debattklimat.
Snart blir vi alltså jag och andra här på fb föremål för förtalsmål med.
Bara att vänta på vad som komma skall.
Citera
2021-10-08, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Frägan är ju om det är den vidrige kukviftaren SI anmält henne.
Tror inte för en sekund att kräket är oskyldig.
Bröderna S-mann hade ju ett gäng vidriga små filmer där de är på stranden i Tylösand.
Där de skall lära den oerfarne SI hur man ska ta flickor i bla stjärten.
Alltså hur de kan få vara där de är i dag är helt ofattbart.
Om någon annan uttalat sig och gjort dylika filmer hade de varit rökta för evigt.
Vilket förbannat hyckleri.
Mår illa av dagens debattklimat.
Snart blir vi alltså jag och andra här på fb föremål för förtalsmål med.
Bara att vänta på vad som komma skall.
Du tror inte att Ismail är oskyldig. Det är inte fråga om att tro det är fråga om bevis. Tro du
Citera
2021-10-08, 21:27
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Du tror inte att Ismail är oskyldig. Det är inte fråga om att tro det är fråga om bevis. Tro du

Ditt svar är väldigt kryptiskt.
Särskilt din sista eventuella fråga eller frågeställning påstående.
Möjligen dina egna teser som ställs.
Det framgår överhuvudtaget inte av ditt inlägg vad som du vill få fram.

Jag har däremot ett resonemang kring yttrandefrihet.
Vilken verkar vara strypt i dagens ängsliga skitnödiga samhälle.
Palme sa att en lögn är en lögn och snus är snus.
Citera
2021-10-08, 21:29
Cissi Wallin och Maria Sveland satt och tittade på Soran Ismail dokumentären och blev upprörda. Inte över hur falska? anklagelser från kvinnor drabbat honom utan att han som skyldig? (hur Wallin och Sveland vet att Ismail är skyldig har dessa två aldrig förklarat) till anklagelserna får gråta ut i TV. Är Cissi Wallin frisk mentalt? Man undrar
Citera
2021-10-08, 21:30
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Bevis för filmerna snuttarna finns ju på nätet.
Att hetsa något till att begå anal våldtäkt är ju ett brott i sig.
Anstiftan heter det.
Citera
2021-10-08, 21:40
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Cissi Wallin och Maria Sveland satt och tittade på Soran Ismail dokumentären och blev upprörda. Inte över hur falska? anklagelser från kvinnor drabbat honom utan att han som skyldig? (hur Wallin och Sveland vet att Ismail är skyldig har dessa två aldrig förklarat) till anklagelserna får gråta ut i TV. Är Cissi Wallin frisk mentalt? Man undrar

Alltså handen på hjärtat.
Ni skriver man undrar.
Vilka är man?
Jag undrar inte.
Tala skriv för dig själv.
Vidare så vet alla som vet någonting överhuvudtaget att SI tillhör de som bla skickat sk dickpics ihop
med prominenta gubbar som RO.
Alltså lägg ned hyckleriet.
Bara att erkänna att det finna en mängd rötägg som har en kuk.
Ola R Anders Ö M T A T FV SI listan är lång. Detta är kräk som inte förstår hur man ja som
man interagerar med det kvinnliga könet på ett normalt sätt.
Alltså man och kvinna gillar varandra ömsesidigt.
Paolo tillhör så klart dessa svin med och hycklaren P S som hade en ung tjej som kunde
varit hans dotter att leka med ett tag.
Samtidigt som han klagade på spermaproven när han var ung, inte funkis i mina ögon.
Men sådana som ni ger sig på Cissi för att hon varit för frispråkig och ifrågasatt dessa vidriga
kräks beteende.
Sådana som inte kan få en tjej som andra normala killar klarar av.
Citera
2021-10-09, 01:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Han är man. Klart han är skyldig! Ungefär så hon resonerar.

Hon verkade inte heller helt på det klara vilken polisanmälan det gällde. Hon blir ju anmälen så många gånger av kränkta män så hon har svårt att hålla isär anmälningarna som hon säger.

Att nu alltså denna mer eller mindre yrkeskriminella sett till att förtala folk alltså får ett program på SVT är ju det mest galna i kråksången.
Citera
2021-10-09, 01:28
Medlem
"Kränkta män anmäler mig hela tiden. Det är ingenting som jag lyfter på ögonbrynen åt längre." Citat cissi.

Om man byter ut man mot kvinna så låter det som nåt man kan säga på en fest för att få igång folket...

"Kränkta kvinnor anmäler mig hela tiden. Det är ingenting som jag lyfter på ögonbrynen åt längre."
Citera
2021-10-09, 10:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Men nu hittade jag en artikel angående detta. Jisses! Det finns inte en chans i världen att hon inte skakar galler inom ett år.

"En av posterna som är föremål för prövning publicerades i samband med att utredningen mot Soran Ismail lades ner i maj 2018, enligt vad Aftonbladet erfar.

”Vi vet vad du har gjort Soran, vi är många som tror på de modiga 4 som anmält dig”, skrev Cissi Wallin på Instagram då.

– Min klient har påverkats väldigt starkt av de här inläggen. De har fått en enormt stor spridning, och det är omöjligt att försvara sig mot det som påstås, säger Johan Eriksson.

Utredning leds av kammaråklagare Zilla Hirsch vid city åklagarkammare i Stockholm. Hon är förtegen om saken.

– Jag kan inte bekräfta eller dementera någonting. Men generellt kan jag säga att om jag beslutar mig för att inleda förundersökning så anser jag att det finns skäl att genomföra utredningsåtgärder för att klarlägga om brott kan ha begåtts."

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...v-soran-ismail
Jag är övertygad om att hon vill åka i fängelse.
Det är hennes chans att åter bli relevant & stå i rampljuset. Skriva en bok eller reportageserie om sin tid i fängelset.
Citera
2021-10-09, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Ditt svar är väldigt kryptiskt.
Särskilt din sista eventuella fråga eller frågeställning påstående.
Möjligen dina egna teser som ställs.
Det framgår överhuvudtaget inte av ditt inlägg vad som du vill få fram.

Jag har däremot ett resonemang kring yttrandefrihet.
Vilken verkar vara strypt i dagens ängsliga skitnödiga samhälle.
Palme sa att en lögn är en lögn och snus är snus.

Nej, det var Fröding!

Citat:
Nu är jag led vid tidens schism
emellan jord och stjärnor.
Vår idealism och realism
de klyva våra hjärnor.

Det ljugs, när porträtterat grus
får namn av konst och fägring.
En syn, som svävar skön och ljus
i skyn, är sann som hägring.

Men strunt är strunt och snus är snus,
om ock i gyllne dosor,
och rosor i ett sprucket krus
är ändå alltid rosor

Den är kanske hans finaste dikt?

Palme var knappast poet...
Citera
2021-10-09, 12:18
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Nej, det var Fröding!

Den är kanske hans finaste dikt?

Palme var knappast poet...

Poet är ett epitet som kanske inte stämmer.
Men en retoriker, en ordekvilibrist av rang, även med internationella mått mätt var han.
Och det var många gånger orsaken, till att Palme och det Palme sa, väckte så starka känslor.

Citera
2021-10-09, 12:42
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Poet är ett epitet som kanske inte stämmer.
Men en retoriker, en ordekvilibrist av rang, även med internationella mått mätt var han.
Och det var många gånger orsaken, till att Palme och det Palme sa, väckte så starka känslor.

Förlåt i förväg för detta inlägg men tråden handlar om Cissi Wallin inte om Olof Palme
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in