2019-11-25, 17:48
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nej. Det framkom inte ett skit. Vad som verkligen framkom, senare, var att flera av de här så kallade offren hade känt sig pressade att påstå att V våldtagit dem. En dam från mellansverige tog tillbaka anmälan när det visade sig att V inte ens hade varit i den aktuella staden vid tillfället hon påstod att hon följt med honom till hotellet. Ingen V hade bott på hotellet alls. När hon senare förstod att W hade utnyttjat hennes falska vittnesmål så ändrade hon sig. Med flera med flera. W ligger bakom ett antal såna här anklagelser.
Ingen av dessa kvinnor har heller velat vittna i rättegången. Det är lika bra det, för den handlar inte om att V är skyldig eller inte till våldtäkt. Den handlar om att CW ägnat en tredjedel av sitt liv till att sätta dit Virtanen. Det är i sig psykopatiskt kan man tycka.

Snuskigt med dessa "feminister" som mer eller mindre förstör livet för kvinnor som blir våldtagna på riktigt, vem fan ska ta vad kvinnor säger som sanning när det kommer fram gång på gång att de ljuger om såna här saker för att sätta andras liv i spel?

Om det visar sig att Cissi har ljugigt om detta hoppas jag på ett redigt fängelsestraff så hon kan få bli berikad på riktigt på kåken
Citera
2019-11-25, 17:55
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Skönt att båda 2 fick sina straff. FW för sitt hycklande och äckliga beteende. Cissi för hennes hat för vita män och orättvisa uthängning. Enda vinnaren är svenska folket
Citera
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
Snuskigt med dessa "feminister" som mer eller mindre förstör livet för kvinnor som blir våldtagna på riktigt, vem fan ska ta vad kvinnor säger som sanning när det kommer fram gång på gång att de ljuger om såna här saker för att sätta andras liv i spel?

Om det visar sig att Cissi har ljugigt om detta hoppas jag på ett redigt fängelsestraff så hon kan få bli berikad på riktigt på kåken

Det blir i så fall en helt annan rättegång. Då måste någon anmäla henne för vad det nu kan räknas som att man gör när man påverkar folk att säga vad man själv tycker? Tydligen var det någon webbkvinna (för en dryg vecka sedan tror jag, står tidigare i denna tråd om det) som nu gick ut och erkände att Wallin hade förmått henne att skapa sidan Våldtäktsvirtanen.se eller något liknande namn. Sedan ska Cissi själv ha skrivit om olika "vittnen" där som påstås ska ha blivit antastade av V. Jag vet inte varför det inte dök upp i denna rätttegång? Kanske inte hade någon relevans i sammanhanget?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Man kan inte alltid kasta runt det där ”offer agerar konstigt” hur som helst. Vi pratar om Cissi Wallin, en erkänd mytoman och narcissist. Ge dig nu.
Tycker detsamma, ge dig nu Nytorg!!!!
Citera
2019-11-25, 18:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Skönt att båda 2 fick sina straff. FW för sitt hycklande och äckliga beteende. Cissi för hennes hat för vita män och orättvisa uthängning. Enda vinnaren är svenska folket
Jepp, det känns som om vi alla är vinnare. Ja förutom FV & CW förstås.
Citera
2019-11-25, 18:11
Medlem
Slappdroskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
En av utredarna tog kontakt med Cissi och berättade att flera andra berättat liknande saker som det Cissi la ut på IG. Utredaren förnekar inte detta i FUP:en.

Sen har det varit locket på men som jag förstår det förnekade utredaren inte heller detta i dagens rättegång. Som sagt förödande för FV även om han vinner förtalsmålet.

Det är inte det minsta förödande nu när alla sitter med facit i hand vad det gäller CW's beteende mot andra människor hon har ett ont öga till. Jag förstår att du tycker annorlunda, men det betyder inte att alla gör det, hur mycket du än önskar att det var på det viset.

Det är väldigt få, förutom CW själv, som har det sätt att resonera som du har.

Flertalet av de anmälningar som inkommit till polisen kan mycket väl vara CW själv som på ett eller annat sätt ligger bakom. Hon har ju den senaste tiden visat att hon är kapabel att iscensätta saker för egen vinning.
Citera
2019-11-25, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scheria
Vad är motsatsen? Frivilligt samlag med uppsåt?

Hahhaha det är klass på den .jag gratulerar .. .Snart är storken med Också i resonemangen samt Jungfrufödslar.. Men skämt åsido det är ju där fjortisarna / prinsessorna ..på Mee Too. går bort sig.
Batiktanterna skrevet en gummiparagraf.
Först sänker dom ett par tre vinare med rödtjut ." hinkar " Går på lokal .. Träffar prinsen ..Alla systemen är på ... Går hem ..Gör någonting ..Som ingen vit man vet vad hände knappt dom själva vet vad hände. Så fulla är dom.
Sedan när dom nyktrat till så tänker dom efter det kan taga 2 år. Den lilla aspekten av verkligheten som fanns måste omformas. Rationalisering heter det väl
" Sådan fin flicka som jag har ju inte frivilligt pippat med grodan som inte blev en prins --Ergo Så kan det knappast ha varit --- Våldtäkt. "
In med fanskapet .. på spjälllet .. Tjuren sitter ser snopen ut Vaaeehhh vem jag när krogen vaeehh ...full ??? Assåee.
Det måste ju styras upp ..vad som gäller .. lite motstånd behöver man väl göra om det är våldtäkt.
Skal man skämta lite till .. Pastorns
" Utomäktenskapliga tillfälliga sexuella förbindelser i annat syfte än att alstra barn som tar längre tid än tre minuter ..sluta med det .... Tvi och FY MÅ helvetets eldar brinna "
Vitsa vidare ,.,så måste det finnas en alkotestare i alla sovrum som brandlarm.Måste man blåsa " Grönt " först ... Samt skeendet spelas in den gången det senare .. råder meningsskiljaktigheter .
Som butikernas övervakningskamera ..Securitas sitta ngn stans titta på detta så det inte sker brott.
Ryktesvis inga problem hitta sökande alla i Trenchcoat + hatt.

Inte nu med detta sagt att Cissi inte har varit med om något hemskt .Det är inte henne jag är efter.
Men fenomenet med bevissvårigheter samt beteendenorm parat med sanktionen. Rätta mig om jag har fel ,men var inte regeln " Örfil " om en sådan som Eskil tafsade lite för mycket.Förr
Så fattade ju även han att han var snett ute.
Vad kunde Eskil göra Slå tillbaks går ju inte --- allra minst i kammaren ... GÅ till talmannen
" Damerna slår mig " ...det går ju inte .. det heller.
Citera
2019-11-25, 18:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slappdroska
Hon har ju den senaste tiden visat att hon är kapabel att iscensätta saker för egen vinning.
Vilket får mig att fundera lite på varför "Glitterfeminist" plötsligt har försvunnit, sista postningen för över en vecka sedan.

Ståplats i Nybroviken?
Citera
2019-11-25, 18:21
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
”Herregud, vilken ångest jag har så här dagen efter, jag blev nog våldtagen ändå!”
Inte första gången kvinnor resonerar så!

Som den där Svenska kvinnliga sportprofilen som var tvungen att tänka i ca ett dygn om hon blivit utsatt för att hon så gärna ville vara med i Meeto-sekten. Hon kom på något litet tillslut så hon kunde kvalificiera in sig som medlem.
Citera
2019-11-25, 18:49
Medlem
Citat:
Det är Fredrik som skriver att Cissi kan ha uppfattat det som en våldtäkt. Själv minns han inte vad som hände.

Cissi minns hur hon däckar och vaknar av att Fredrik försöker tränga in med kuken i hennes mun

.
Mig veterligen är det där en överdriven dikt konstruerad på nätet. Den ursprungliga utsagan är att han för sin kuk mot hennes mun och ber henne suga av den. Inte att han försökte forcera sig in i hennes mun mot hennes vilja. Dagen efter skryter hon om att hon haft sex med Virtanen till en kompis vilket är ganska absurd eftersom hon inte haft sex med Virtanen. Hästarna är uppenbarligen inte hemma. Lång tid senare kommer hon till insikt under psykoterapi att Virtanen våldtagit henne. Att denna penis förd mot hennes mun var en våldtäkt. Denna historia berätta så tydligt varför vi måste ha extremt hårda beviskrav i domstolar och inte bara att om en kvinna säger att hon blivit våldtagen så är det den enda bevisning som behövs.
Citera
2019-11-25, 19:09
Medlem
Citat:
Cissi bekräftar nu att den kvinna som vittnade om övergrepp på bloggen Virtanens offer är kallad att vittna på måndag. Alltså hon som kallas Annika och som många påstått är fabricerad av Cissi . Vore kul att försöka samla alla kommentarer i tråden som bergsäkert hävdar att Annika inte finns på riktigt ;-)

Ni hittar det bland frågorna på Cissis IG under stories.
Vad jag förstår av medias rapportering av rättegången idag så framkom det inget som helst som tyder på att det är någon annan än CW som författat bloggtexten på Virtanensoffer. Det enda jag läst är att man hörde en person som haft telefonkontakt med CW, och detta användes sedan av henne som underlag för ett Instagraminlägg.

Alltså inte 1) något om bloggen eller 2) att någon skulle ha skickat CW en text.
Citera
2019-11-25, 19:16
Medlem
Hypokondrias avatar
Citat:
En av utredarna tog kontakt med Cissi och berättade att flera andra berättat liknande saker som det Cissi la ut på IG. Utredaren förnekar inte detta i FUP:en.

Sen har det varit locket på men som jag förstår det förnekade utredaren inte heller detta i dagens rättegång. Som sagt förödande för FV även om han vinner förtalsmålet.

Oj.. Blev nyfiken!
Var du en fluga på väggen när utredarna tog kontakt med C och berättade eller hur vet du att det har skett?

Var i FUP står det att utredaren inte förnekar och när i dagens rättegång förnekade inte utredaren detta ?

Tycker som dig att hela spektaklet är förödande för bägge parter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in