Citat:
Ursprungligen postat av
Scheria
Vad är motsatsen? Frivilligt samlag med uppsåt?
Hahhaha det är klass på den .jag gratulerar .. .Snart är storken med Också i resonemangen samt Jungfrufödslar.. Men skämt åsido det är ju där fjortisarna / prinsessorna ..på Mee Too. går bort sig.
Batiktanterna skrevet en gummiparagraf.
Först sänker dom ett par tre vinare med rödtjut ." hinkar " Går på lokal .. Träffar prinsen ..Alla systemen är på ... Går hem ..Gör någonting ..Som ingen vit man vet vad hände knappt dom själva vet vad hände. Så fulla är dom.
Sedan när dom nyktrat till så tänker dom efter det kan taga 2 år. Den lilla aspekten av verkligheten som fanns måste omformas. Rationalisering heter det väl
" Sådan fin flicka som jag har ju inte frivilligt pippat med grodan som inte blev en prins --Ergo Så kan det knappast ha varit --- Våldtäkt. "
In med fanskapet .. på spjälllet .. Tjuren sitter ser snopen ut Vaaeehhh vem jag när krogen vaeehh ...full ??? Assåee.
Det måste ju styras upp ..vad som gäller .. lite motstånd behöver man väl göra om det är våldtäkt.
Skal man skämta lite till .. Pastorns
" Utomäktenskapliga tillfälliga sexuella förbindelser i annat syfte än att alstra barn som tar längre tid än tre minuter ..sluta med det .... Tvi och FY MÅ helvetets eldar brinna "
Vitsa vidare ,.,så måste det finnas en alkotestare i alla sovrum som brandlarm.Måste man blåsa " Grönt " först ... Samt skeendet spelas in den gången det senare .. råder meningsskiljaktigheter .
Som butikernas övervakningskamera ..Securitas sitta ngn stans titta på detta så det inte sker brott.
Ryktesvis inga problem hitta sökande alla i Trenchcoat + hatt.
Inte nu med detta sagt att Cissi inte har varit med om något hemskt .Det är inte henne jag är efter.
Men fenomenet med bevissvårigheter samt beteendenorm parat med sanktionen. Rätta mig om jag har fel ,men var inte regeln " Örfil " om en sådan som Eskil tafsade lite för mycket.Förr
Så fattade ju även han att han var snett ute.
Vad kunde Eskil göra Slå tillbaks går ju inte --- allra minst i kammaren ... GÅ till talmannen
" Damerna slår mig " ...det går ju inte .. det heller.