Aldrig garvat så mycket åt en serie som Black Books, och för ett tag sedan kollade jag igenom IT Crowd, likadant där. Brittisk humor är fan helt kung!
Så tips på serier liknande:
Black Books
The IT Crowd
Och den måste vara Brittisk.
går Irländskt bra? Graham Linehan som gjort Black Books och It-crowd har även gjort Father Ted som jag tycker är jäkligt skönt program, b som fan men roligt som fan.
Spaced av Simon Pegg är också roligt.
Flight of The Conchords kan också vara värt att kolla in, en av skaparna är engelsman, dom andra är Nya Zeeländare.
går Irländskt bra? Graham Linehan som gjort Black Books och It-crowd har även gjort Father Ted som jag tycker är jäkligt skönt program, b som fan men roligt som fan.
Spaced av Simon Pegg är också roligt.
Flight of The Conchords kan också vara värt att kolla in, en av skaparna är engelsman, dom andra är Nya Zeeländare.
Jag tycker att det är så härligt med extremt temperamentsfulla, lättförbannade karaktärer som skriker och har sig.
Som Malcolm Tucker - The thick of it. http://www.youtube.com/watch?v=99CZHHgAOy8
Basil Fawlty, George Costanza och kanske också Eric Cartman.
Nån som kan tipsa om andra nervvrak?
sv1nt0 och Ston366 kanske tycker om The thick of it.
Tycker absolut att dom ska testa Peep show i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
Aldrig garvat så mycket åt en serie som Black Books, och för ett tag sedan kollade jag igenom IT Crowd, likadant där. Brittisk humor är fan helt kung!
Så tips på serier liknande:
Black Books
The IT Crowd
Och den måste vara Brittisk.
[quote=Ston366]
Jaha, nu har jag sett igenom samma sit-coms om och om igen. Jag behöver nya att kolla på fort!
Sit-coms jag har sett:
That 70's show
Vänner
How I met your mother
Scrubs
Modern family
Community
The office
Extras
The big bang theory
Söker en serie som har konceptet som:
Greek
O.C
Chuck
Entourage
Alltså 40 minuter lång(per avsnitt) komedi (typ) där det finns handling som för vidare serien.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!