2011-06-28, 08:26
Citat:
Ursprungligen postat av xee
Tja, skulle behöva lite fräscha och nya idéer till serier som skall ses under sommaren, jag söker science-fiction-serier främst, gärna i samma kategori/stil som nedan nämnda serier är i. (De serier som är listade är de serier jag har sätt som jag tycker väldigt mycket om, så nämn ej någon av dom)
Vill helst ha "nya" serier, så t.ex. gamla V, Star Trek och liknande är inget att föredra.
Stargate SG-1/Atlantis/Universe
Battlestar Galactica
Sanctuary
Smallville
V (Den nya)
Heroes
Warehouse 13
Caprica
Star Trek
Tack i förhand! :>
Vill helst ha "nya" serier, så t.ex. gamla V, Star Trek och liknande är inget att föredra.
Stargate SG-1/Atlantis/Universe
Battlestar Galactica
Sanctuary
Smallville
V (Den nya)
Heroes
Warehouse 13
Caprica
Star Trek
Tack i förhand! :>
Du har missat en av de största, Firefly. Tyvärr blev det bara en säsong men den grundade för den om ännu bättre Serenity (filmen).
Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0303461/
Själv söker jag nya serier att se till sommaren och jag har faktiskt ingen aning om vad som är bra. Den enda jag kollar på nu är nyss startade True blood.
Förutom den gillar jag komediserier (Scrubs, Modern family, South park). Jag tycker även om drama och action, serier med kvalitet (Sopranos, SoA, The Pacific/BoB, The Wire, Deadwood, GoT, OZ) När det gäller fiction har jag sett Firefly, Stargate och Star Trek, har försökt mig på Caprica och Battlestar Galactica men de var inget för mig.
Så om ni har något tips på vad man skall se över sommaren, be my guest! Får ju gärna tipsa om äldre serier om ni tycker att jag har missat någon