2017-09-21, 20:34
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag skrev på My:s blogg idag och undrade över hennes resesällskap och frågade om hon gillar att leva farligt..
My skällde på mig och tyckte att jag ska tänka innan jag skriver..
svarade med att det ska jag göra men! Varför har både du och Anna gjort era insta privata sen några timmar tillbaks? Om ni inte har något att dölja...
Snart får jag en ny utskällning eller rent av blir blockad? Vi får se.

LOL! Vi får väl kolla på paparazzibilderna från diverse sunkhak.
De lär väl dyka upp där, och den som har ögon som mest liknar saltgurkor stickande ut ur kraniet vinner.

"Anna Book showar loss på Sever Inn i Hässelby"

MVH/Gnomegirl
Senast redigerad av Gnomegirl 2017-09-21 kl. 20:47.
Citera
2017-09-21, 20:58
Medlem
Nu är My:s insta öppen igen, hon har inte svarat något ännu på min fråga om varför hon och Anna låste sina insta ,(Annas är f.f privat).Vad håller dom på med ? Varför detta av och på med insta?
Citera
2017-09-21, 21:02
Medlem
Fattiga lilla hemmafrun Anna, varifrån får hon pengarna? Ett gig på en födelsedagsfest i Luleå kan väl inte ge så mycket pengar. Varje tand kostar ju mellan 3000-6000. Sonen ska ju betala sina böter efter våldtäkten som föräldrarna ska betala.
Citera
2017-09-21, 22:39
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Fattiga lilla hemmafrun Anna, varifrån får hon pengarna? Ett gig på en födelsedagsfest i Luleå kan väl inte ge så mycket pengar. Varje tand kostar ju mellan 3000-6000. Sonen ska ju betala sina böter efter våldtäkten som föräldrarna ska betala.

Jomen käre vän, det begriper du väl?

Hon anser sig vara vår tids största megastjärna.
Hur skulle vi ynkliga vanliga varelser kunna påverka hennes glamourösa liv?
Hon står över svensk rättvisa och har dragit in miljarder på sin enda och stora hit.
Hon var bara så underbart ödmjuk och osjälvisk att hon överlät credden för låtskrivande och text till de fattiga fjantarna som egentligen inte hade ett dugg med hennes egenskrivna och egenkomponerade världshit.
Hon rullar sig likt Farbror Joakim i pengar, äger en lyxlägenhet, hade egen häst under sin barndom i Nacka, äger en lyxvåning i Spanien osv.
Och dessutom har ju det trettonåriga lilla SMUTSET anklagat hennes oskyldiga lille gullpojke på totalt felaktiga premisser enbart för att sätta hennes underbara familj i knipa.

Nä, vår megastjärna är som vanligt grovt missförstådd och orättvist behandlad. Men det ska det minsann bli ändring på! Hon kommer bergis tvinga sin toffelmake att överklaga domar och sätta "falska" tonårsvittnen på plats, för ingen har någon rätt att sätta sig upp mot Sveriges genom tiderna största stjärna: Anna Toledano Book.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-21, 22:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Aldrig, det vågar han inte. Han vågar ju inte ens ha nåt svenskt "frikort". Fattar bara hur Anna skulle balla ur om de stötte med hans "frikort" nånstan i kändissvängen. Nä, den där känner nog Anna att hon måste hålla nedtryckt ordentligt.

Inget så klart. Det står ju var och en fritt att ladda upp vad man vill på Insta, eller att avstå. Man försöker väl nån patetisk media-kupp...
Jag tänker tvärtom .. han garvar läppen av sig inför hennes frikort för att han vet att det kommer aldrig att hända ...

Hans egna "svenska" ger han inte till Anna - för de har redan hänt
Citera
2017-09-21, 23:04
Medlem
i livesnuttar nu ikväll så visar hon ipp sig då hon o my springer runt på kastrup bland chanel o gucci,. hon är förfärlig , tror på riktigt att hon är en megastar. denna viktminskning kommer dra henne i fördärvet ordentligt,
Citera
2017-09-21, 23:09
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tänker tvärtom .. han garvar läppen av sig inför hennes frikort för att han vet att det kommer aldrig att hända ...

Hans egna "svenska" ger han inte till Anna - för de har redan hänt

Japp. Stämmer bra det.
Enligt en bekant och dessutom barndomskamrat till megastjärnan som dök upp här tidigt i tråden hade toffeln på den tiden en älskarinna i Johanneshov.
Och enligt en annan användare som umgicks med toffeln var han väldigt trött på sin kolestrolstinna hustru som "bara låg hemma på sängen och bölade/grät (Minns inte riktigt ordalydelsen)

Den här tråden börjar bli stor och rolig. Förutom tvättstuga och diverse andra glamourösa uppdrag har jag inget speciellt för mig denna helg.
Vill ni kära vänner att jag försöker mig på en sammanfattning av megastjärnans bravader?
Kan vara intressant för nytillkomna läsare. Säg till i så fall så ska jag avsätta ett par timmar åt mitt största hatobjekt.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-21, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Japp. Stämmer bra det.
Enligt en bekant och dessutom barndomskamrat till megastjärnan som dök upp här tidigt i tråden hade toffeln på den tiden en älskarinna i Johanneshov.
Och enligt en annan användare som umgicks med toffeln var han väldigt trött på sin kolestrolstinna hustru som "bara låg hemma på sängen och bölade/grät (Minns inte riktigt ordalydelsen)

Den här tråden börjar bli stor och rolig. Förutom tvättstuga och diverse andra glamourösa uppdrag har jag inget speciellt för mig denna helg.
Vill ni kära vänner att jag försöker mig på en sammanfattning av megastjärnans bravader?
Kan vara intressant för nytillkomna läsare. Säg till i så fall så ska jag avsätta ett par timmar åt mitt största hatobjekt.

MVH/Gnomegirl

Ja tack ❤️
Citera
2017-09-21, 23:58
Medlem
OssianOsanders avatar
Ja tack!
Citera
2017-09-22, 00:21
Medlem
vadskalljagtros avatar
Har Läckbergskan helt avslutat vänskapen med Booken?😜
Citera
2017-09-22, 00:23
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OssianOsander
Ja tack!

Okej.
Nu är klockan flera miljoner, men jag börjar imorgon eftermiddag. Önska mig lycka till, för jag kanske tagit mig vatten över huvudet.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-22, 00:30
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123

Hon fick uppåt 500 000 kronor för Biggest Loser VIP så visst finns det pengar.

Som exempel fick Samir fick över 300 000 för Let´s Dance och kan tänka mig att deltagarna i Biggest Loser får mer då de bara är ett fåtal som tävlar.

Anna Book är dessutom väldigt mycket mer "medial" än vad Samir Badran är. Finns väl inte en kvälls- eller veckotidning som inte innehåller något om Anna Book.

Så hon drar in pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in