2018-07-15, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Tycker bilderna är mer likt hur hon såg ut förra sommaren än hur hon ser ut nu. Men kanske en vistelse i Spanien gör underverk för vikten?🤔

Ojdå, till och med ögonfärgen har blivit brun...har hon glömt nåt litet filter där kanske?
Citera
2018-07-15, 20:40
Medlem
Anna Book är hemma. Detta är gamla bilder från tidigare år. Snälla ni, titta på ansiktet på bilderna. Hon ser inge ut så nu. Jämför med Bobbys och Mys bilder på Anna från nutid.
Citera
2018-07-15, 21:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Anna Book är hemma. Detta är gamla bilder från tidigare år. Snälla ni, titta på ansiktet på bilderna. Hon ser inge ut så nu. Jämför med Bobbys och Mys bilder på Anna från nutid.

Om det är sant, då är Anna Book verkligen allvarligt psykiskt sjuk.

Kan du lägga upp några bilder på hur hon ser ut idag?
Senast redigerad av trottwell 2018-07-15 kl. 21:09.
Citera
2018-07-15, 22:47
Medlem
nickomyras avatar
Jag tror nog Anna med bihang är i secunda casa .. hennes som sänder lives varje dag fr Spanien ., tyckte mig bestämt höra Annas röst i bakgrunden .
Tycker bara att det är så lustigt att hon alltid ska få allt att låta så otroligt mkt bättre än det är . Det är väl underbart att få nyttja en lgh i Spanien i flera v varje sommar .. men ” utsikt över trädgården ( de verkar max ha en liten tråkig balkong ??) och över havet ( jag har inte sett en skymt av hav på bilderna fr lägenheten . . Och den där jäkla poolen som alltid ska fotas .. inhängnad & utan solstolar .. . Men kul att hon e nöjd & ser det som sin egendom .
Citera
2018-07-16, 00:38
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Nja det är jävligt många som lägger upp bilder på vad fan dom äter och vart fan dom är i jakten på att visa andra hur jävla bra dom har det.. Alla är dom lika patetiska!
Citera
2018-07-16, 00:58
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Kolla på hennes vänner Bobby & Mys insta så ser du oredigarade nya bilder .. men det råkade kanske bara bli en konstig vinkel
Citera
2018-07-16, 02:37
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kolla på hennes vänner Bobby & Mys insta så ser du oredigarade nya bilder .. men det råkade kanske bara bli en konstig vinkel
Var har Anna tagit vägen hos dessa två. Nu är jag visserligen yrvaken efter att ha blivit brutalt väckt av sjukt barn kl 2 på natten...men jag skummade igenom både Bobbys och Mys Instagram och ser ingen Anna det senaste halvåret..
Citera
2018-07-16, 03:18
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
håll tillgodo, bikinibilder från poolen

https://postimg.cc/gallery/317x6u4su/
Det där är gamla bilder. Ögonbrynen är inte ens klara där och inte heller ögonlockslyften. Sen undrar jag vad det är för stor grop hon har på halsen? Dom bilder hon visar nu för tiden ser hon ut som en porslinsdocka utan en skråma alternativt rynkor. Här är det både påsar, hål i halsen, kråksparkar och pormaskar på näsan. Måste vara otroligt stressande att försöka låtsas vara på en plats och se smal ut fast hon förmodligen fetat till sig rejält. Om hon vore smal och som hon själv tror vacker skulle hon tvinga Expressen att dra en vända om magoperationerna och se till att det togs bilder. Hon verkar inte vilja synas alls mer än på bilder som hon förvandlat till några som hon liknar typ Snövit. Eller någon annan porslinsfigur.
Senast redigerad av Zoom008 2018-07-16 kl. 03:21.
Citera
2018-07-16, 09:18
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det där är gamla bilder. Ögonbrynen är inte ens klara där och inte heller ögonlockslyften. Sen undrar jag vad det är för stor grop hon har på halsen? Dom bilder hon visar nu för tiden ser hon ut som en porslinsdocka utan en skråma alternativt rynkor. Här är det både påsar, hål i halsen, kråksparkar och pormaskar på näsan. Måste vara otroligt stressande att försöka låtsas vara på en plats och se smal ut fast hon förmodligen fetat till sig rejält. Om hon vore smal och som hon själv tror vacker skulle hon tvinga Expressen att dra en vända om magoperationerna och se till att det togs bilder. Hon verkar inte vilja synas alls mer än på bilder som hon förvandlat till några som hon liknar typ Snövit. Eller någon annan porslinsfigur.

Halsen kanske kan vara pga att hon redigerat - försmalat ansiktet ?

Ändå imponerad hur hon lyckas få till både egna bilder , expressens där hon ser smal o vältränad ut fortfarande & hon såg inte så mullig ut senast i tv ..

Men ja varför ljuga denna gång ? Hon kan ju alltid dra upp pcos ...
Citera
2018-07-16, 09:43
Medlem
trottwells avatar
Finns det någon bild med Anna vid den påstådda poolen?
Citera
2018-07-16, 10:45
Medlem
ja här är lite poolbilder varnar känsliga tittare

https://postimg.cc/gallery/316ttuh1q/
Citera
2018-07-16, 11:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Tack för varningen, svalkade mig med en kall öl i värmen först. ABs fötter måste vara bland de fulaste som finns och den där polen mitt i en metallinhängnad måste vara den sunkigaste på hel spanska sydkusten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in