Citat:
Ursprungligen postat av
SpencerHastings
Det är väl för att, tja, vad annat kan hon visa upp liksom? Det har det ju spammats hästbilder till tusen men nu är ju det över och nu återgår hon till sitt vanliga liv igen. Vad har hon annat än mat att visa upp nu? Det är ju inte direkt som att hon har konserter och uppträdanden att visa bilder från.
Och jag håller med, så jävla fjantigt att låtsas som man alltid lagar mat från grunden. Skulle aldrig få för mig att laga egna pitabröd. Visserligen så jobbar ju jag heltid och går inte hemma hela dagarna.

Samma här och jag tycker ändå det är väldigt roligt att laga mat. Fast ibland har jag verkligen ingen lust eller hinner inte och då blir det något enkelt eller färdigt. Varför skulle jag hymla om det eller få det till något jättemärkvärdigt som Anna vill få det till. Hon hade köpt sushi till familjen förut och fick det till att låta som att det var världens grej och att hon minsann alltid brukade laga mat annars, men nu hade hon det lite jobbigt och hon tog minsann hand om sina tre barn så att köpa lite färdigt ibland var väl ingen fara. Nä Anna, det är bara du som gör en sak av det. Vem fan brys sig om du beställer hem sushi eller lagat den själv. Ingen klandrar dig för om du skulle köpa hämtmat. Men stå för det och ursäkta det inte, det är jävligt jobbigt.
Denna helg kommer jag jobba över 40 timmar och sambon likaså. Det kommer nog bli något väldigt lätt eller hämtmat på lördag då vi är lediga. Får lägga upp en bild på insta och skriva en mil långt inlägg där jag bortförklarar mig och förklarar varför jag valt att köpa lite sushi.