2016-11-30, 10:59
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans.brott
Aftonbl*d*ts nätbilaga avslöjar idag exklusivt startfältet för nästa Melodifestival. Jag kan inte hitta Anna Book i startfältet, måste vara fel för hon var väl pga sin storhet som artist garanterad en plats? Vad händer nu med tävligen?
Upplägg för en ny bitter uppdatering på Periscope?
Citera
2016-11-30, 11:03
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Aftonbl*d*ts nätbilaga avslöjar idag exklusivt startfältet för nästa Melodifestival. Jag kan inte hitta Anna Book i startfältet, måste vara fel för hon var väl pga sin storhet som artist garanterad en plats? Vad händer nu med tävligen?
Det kommer väl ett utspel med ilska och tårar på Instagram vilken dag som helst, följt av ryggdunkande från några följare och humoristiska kommentarer och dissanden (vilka raskt försvinner igen) från andra.

Har hon slutat med Periscope? Längesedan vi läste något om det här i tråden, flera användare brukade ju skriva ut vad som hände där och även posta lite klipp emellanåt. Det känns annars som en bra plattform för att följa härdsmältan i realtid. Eller efteråt, för oss som inte har det.
Citera
2016-11-30, 12:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Åh nej nu kommer människan troligen att gå bärsärkagång och skicka hotelser till Christer Björkman och SVT mfl instanser, kanske även till kungen

I det läget är det lika bra att lägga ner tävlingen eftersom det hela blir för absurt och löjeväckande, vilket vi redan har sett gällande hennes medverkan i Stjärnhoppningen. Ingen kommer att kunna ta Melodifestivalen på allvar längre utan artisterna kommer att bli utskrattade och utskämda.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-11-30 kl. 12:23.
Citera
2016-11-30, 13:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Hur har jag lyckats missa den här tråden i alla år? Anna verkar var som ett barn i en vuxen människas kropp och därtill en riktig narcissist.

Har hon presterat något annat i sitt liv än en mindre hit för 30 år sedan med ABC som motiverar ett kändiskskap? Det enda hon kan göra för att fortsätta få uppmärksamhet är att beklaga sig över det ena och det andra. Han gjorde si, hon sa så, buhu... De flesta som någon gång råkar hamna i hennes närhet inser nog ganska snabbt att man bör ta avstånd och då kommer hennes vrede som ett brev på posten. Plötsligt är den där varma, goa Anna hon försöker ge sken av som bortblåst.

Hennes medverkan i Arga Snickaren är minst sagt parodisk och talande för hur hon verkar vara som människa. Hon gråter över att hon hatar sitt kök, hon gråter för att hennes svärfar dog för 6 år sedan och hon gråter när hon rensar ur sitt förråd på gammal bråte. Efter programmet anklagar hon Arga Snickaren för diverese oförrätter.

Det mest pinsamma är onekligen de otaliga lögner hon ständigt slänger ur sig. Obegripligt hur så många av en hennes följare inte lyckas se igenom dessa. Man tappar ju tron på Sveriges kvinnor.

Mycket prat om viktnedgång men hennes instagram präglas av bilder på mat. Och det är inte hälsokost direkt - vilket man kanske kan tro för en person som påstår sig precis gått ner 60 kg - utan mest pastarätter och liknande.

Samtidigt som det är underhållande att följa kan jag inte låta bli att tycka synd om barnen. Förresten, har Anna någon slags inkomst nu för tiden? Eller lever hon helt och hållet på sin man?

Du missar poängen, AB är uppenbart något av en mästare i att upprätthålla intresset för hennes person trots att hennes främsta bragder ligger långt tillbaka i tiden.
Hon borde egentligen undervisa i marknadsföring på handels eller nåt, hon har ju kunskaperna helt klart.

Sedan ska det sägas att AB kan vara otroligt charmig och trevlig när hon lägger den sidan till. Det är en del av hennes manipulativa personlighet som spelar in det här sammanhanget.
Senast redigerad av BWisser 2016-11-30 kl. 13:27.
Citera
2016-11-30, 14:43
Medlem
SpencerHastingss avatar
Dagens skratt kom idag när jag kollade ifall hon tagit bort kommentaren som frågade om hon hade ett bra recept på pitabröd.(Ni vet, den där bilden med pitabröd, sallad(sblad) och någon... risröra). Jag visste att hon skulle ta bort den, har bara väntat på det. Gud förbjude att någon skulle inse att pitabröden, med sina naggade öppningar, inte var hembakade.
Citera
2016-11-30, 16:09
Medlem
Aigiss avatar
Var är artikeln där Anna gråter ut och anklagar SVT för att ha ljugit om hennes lovade melloplats?! Det är ju för fan flera timmar sen startfältet släpptes och jag är tusen procent säker på att det första Anna gjorde var att gråta och sen ringa alla journalister hon har numret till. Jobba era slappa jävlar!
Citera
2016-11-30, 17:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Var är artikeln där Anna gråter ut och anklagar SVT för att ha ljugit om hennes lovade melloplats?! Det är ju för fan flera timmar sen startfältet släpptes och jag är tusen procent säker på att det första Anna gjorde var att gråta och sen ringa alla journalister hon har numret till. Jobba era slappa jävlar!

Hon har ju inte tid att gråta ut i tidningen om hon ska gå bärsärkagång och ringa runt halva landet, inklusive kungen för att uttala hotelser mm
Artikeln kommer säkert till helgen när folk har tid att läsa den
Citera
2016-11-30, 17:59
Medlem
Var håller Moltas666 hus? Saknar hans eller hennes insiktsfulla kommentarer om Lilla Anna
Citera
2016-11-30, 19:08
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Dagens skratt kom idag när jag kollade ifall hon tagit bort kommentaren som frågade om hon hade ett bra recept på pitabröd.(Ni vet, den där bilden med pitabröd, sallad(sblad) och någon... risröra). Jag visste att hon skulle ta bort den, har bara väntat på det. Gud förbjude att någon skulle inse att pitabröden, med sina naggade öppningar, inte var hembakade.

Vem fan bryr sig om hon köper färdigt. Varför håller hon på såhär?! Låtsas laga mat från grunden och när hon blir påkommen så blir hon rasande eller raderar bilden.
Måste vara jobbigt att försöka i varje jävla del av sitt liv verka så perfekt inför andra.
Citera
2016-11-30, 19:28
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Vem fan bryr sig om hon köper färdigt. Varför håller hon på såhär?! Låtsas laga mat från grunden och när hon blir påkommen så blir hon rasande eller raderar bilden.
Måste vara jobbigt att försöka i varje jävla del av sitt liv verka så perfekt inför andra.

Det är väl för att, tja, vad annat kan hon visa upp liksom? Det har det ju spammats hästbilder till tusen men nu är ju det över och nu återgår hon till sitt vanliga liv igen. Vad har hon annat än mat att visa upp nu? Det är ju inte direkt som att hon har konserter och uppträdanden att visa bilder från.

Och jag håller med, så jävla fjantigt att låtsas som man alltid lagar mat från grunden. Skulle aldrig få för mig att laga egna pitabröd. Visserligen så jobbar ju jag heltid och går inte hemma hela dagarna.
Citera
2016-12-01, 11:53
Medlem
Blev lite förvånad att hon inte framtvingat sig en plats i melodifestivalen. Hade räknat med det faktiskt.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-12-01 kl. 12:07.
Citera
2016-12-01, 12:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Det är väl för att, tja, vad annat kan hon visa upp liksom? Det har det ju spammats hästbilder till tusen men nu är ju det över och nu återgår hon till sitt vanliga liv igen. Vad har hon annat än mat att visa upp nu? Det är ju inte direkt som att hon har konserter och uppträdanden att visa bilder från.

Och jag håller med, så jävla fjantigt att låtsas som man alltid lagar mat från grunden. Skulle aldrig få för mig att laga egna pitabröd. Visserligen så jobbar ju jag heltid och går inte hemma hela dagarna.

Samma här och jag tycker ändå det är väldigt roligt att laga mat. Fast ibland har jag verkligen ingen lust eller hinner inte och då blir det något enkelt eller färdigt. Varför skulle jag hymla om det eller få det till något jättemärkvärdigt som Anna vill få det till. Hon hade köpt sushi till familjen förut och fick det till att låta som att det var världens grej och att hon minsann alltid brukade laga mat annars, men nu hade hon det lite jobbigt och hon tog minsann hand om sina tre barn så att köpa lite färdigt ibland var väl ingen fara. Nä Anna, det är bara du som gör en sak av det. Vem fan brys sig om du beställer hem sushi eller lagat den själv. Ingen klandrar dig för om du skulle köpa hämtmat. Men stå för det och ursäkta det inte, det är jävligt jobbigt.

Denna helg kommer jag jobba över 40 timmar och sambon likaså. Det kommer nog bli något väldigt lätt eller hämtmat på lördag då vi är lediga. Får lägga upp en bild på insta och skriva en mil långt inlägg där jag bortförklarar mig och förklarar varför jag valt att köpa lite sushi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in