2017-09-23, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Hur då, menar du?
Hon börjar snart bli fet o go igen. Då kanske tandsporslinet inte passar in i detta fula, vidriga tryne
Citera
2017-09-23, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hon börjar snart bli fet o go igen. Då kanske tandsporslinet inte passar in i detta fula, vidriga tryne
Om hon pundar lär hon inte bli fet, rund, go och glad igen. Nu vet vi ju inte men efter att själv provat substansen i min ungdom och sett folk så ligger det nära till hands. Igår t,ex var hon i Danmark och säger på sitt IG att hon sovit 3 timmar i natt och rusar upp igen som en torped. Övermänskligt och speciellt i hennes ålder samt att hon ska sätta på sig löshår, fransar och allt som hör till och sen vara igång i ett. Sen hennes notoriska sexintresse och maniska filmande som hon inte verkar kunna sluta med. Jag skulle gärna vilja se att det blev en drogtest på fanskapet så rykten eventuellt kunde upphöra och ett konstaterande att människan är bara unik och galen.

Vad håller toffeln hus? Han verkar försvunnit upp i rymden och nu har Book fått nya intressen som Persbrand och några till vilka det nu var. Hon kommenterar Idol ikväll och ser även där en potentiell godbit som skulle kunna bli ett objekt. Om det finns en läkare här på Flaschback kanske denne kan förklara hur en snart 50-årig tant kan svälta, vara igång 20 timmar om dygnet och dessutom ha sex som huvudintresse. Vore hemskt om Book blev misstänkt för otillåtna medel om hon bara är en ovanligt pigg och hurtig individ?
Citera
2017-09-23, 01:54
Medlem
rubin22s avatar
Psykopat nej, men histrionisk och narcissistisk personlighet passar bra in på Anna Book....
Senast redigerad av rubin22 2017-09-23 kl. 01:59.
Citera
2017-09-23, 04:03
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Nej då, fettet hindrar bara dem från att åka ut, vad trodde du?
Citera
2017-09-23, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Psykopat nej, men histrionisk och narcissistisk personlighet passar bra in på Anna Book....
Bra skrivet, ja de diagnoserna ligger nära till hands för Anna Tokedano Took.
Citera
2017-09-23, 09:23
Medlem
Tunnan gick ner 0,1 kg i veckans BL VIP! 100 gram i tårvätska.
Vilken loser hon är. Hon kommer att gå till historien med den viktminskningen. Så rätt åt henne.
Citera
2017-09-23, 09:58
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Konceptet ICA Maxi fanns då - jo.

Om hennes lokala fanns då vet jag dock inte.

Maxi i Solna öppnade runt 2003/2004 om jag inte minns helt fel och det var mig veterligen den första Maxi butiken i Solna. Den som är närmast henne, Lindhagensplan, öppnade runt 2010.

Så 20 år....nä, om hon inte misstog den sunkiga Kvantum butike i Solna C för en Maxi butik....
Citera
2017-09-23, 15:45
Medlem
My berättar idag på sin blogg om hennes och Annas Köpenhamnsresa, någon frågar: "vad gjorde ni där?" My svarar: "möte, shopping, bus.."
Möte, kan det ha något med klockor att göra? Och på vilket sätt, är Annas man också inblandad? Hjälp mig spåna..
Annas insta öppnas nog SENASTmåndag kväll, före biggest loser tror jag!
Jag frågade ju My häromdan varför hon och Anna stängt av sina insta, hon svarade: "bra för statestiken" (hennes stavning)
Jaha???
Citera
2017-09-23, 15:50
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Tunnan gick ner 0,1 kg i veckans BL VIP! 100 gram i tårvätska.
Vilken loser hon är. Hon kommer att gå till historien med den viktminskningen. Så rätt åt henne.

Äh, hon har kvar sitt hemliga vapen. I nästa program går och skiter och går ner 5 kg av den tarmtömningen och i finalen släpper hon ut hälften av sitt ego och går ner 25 kg till. En klar vinnare.
Citera
2017-09-23, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
My berättar idag på sin blogg om hennes och Annas Köpenhamnsresa, någon frågar: "vad gjorde ni där?" My svarar: "möte, shopping, bus.."
Möte, kan det ha något med klockor att göra? Och på vilket sätt, är Annas man också inblandad? Hjälp mig spåna..
Jag frågade ju My häromdan varför hon och Anna stängt av sina insta, hon svarade: "bra för statestiken" (hennes stavning)
Jaha???

Ny dokusåpa på gång?
Citera
2017-09-23, 17:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jaha???

Varför undrar du om det har med klockor att göra? Köper de klockor svart i Danmark och säljer vidare här?

Förvisso är det väl enda sättet de kan få ihop till skadeståndet förstås.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-09-23 kl. 17:12.
Citera
2017-09-23, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Varför undrar du om det har med klockor att göra? Köper de klockor svart i Danmark och säljer vidare här?

Förvisso är det väl enda sättet de kan få ihop till skadeståndet förstås.
Hahaha, jo My var ju i Köpenhamn för inte så länge sedan och träffade nån kändis, var det Joel Kinnaman? och det var något med nåt klockmärke, samarbete.. sen Annas man tjatar ju alltid om sin man och alla klockor så jag fick för mig att det är något med klockor, frågan är bara VAD??? hehe..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in