2017-09-14, 17:00
Medlem
Såg trailern inför måndagens program och där springer fettklumpen omkring och gapar i grön dräkt. Hon ser ut som en av dvärgarna från Fortet fast dom är snyggare. Roligaste som visats på TV är sekvensen där Book skriker BAM, BAM,BAM och fotografen filmar hennes korvar till fötter. Så roligt att jag var tvungen och spola tillbaka flera gånger.
Citera
2017-09-14, 17:11
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Jag hoppas att produktionsbolaget kräver ett blodprov från Anna. Helt klart har hon knaprat Ritalina eller något liknande. Fusk är fusk om än i skinande tänder...
Citera
2017-09-14, 17:47
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Konstigt nog så har det inte stått om Book i Expressen på 2 dagar. Reportern kan nog också få sig en känga om hon ignorerar den självberömmande mat/sex och pillermissbrukaren.
Jodå, som jag skrev igår omnämndes hon som "elak" gentemot Camilla! Idag står det på framsidan av Expressen Extra att Anna viktmobbat Camilla, men artikeln hade de glömt att infoga tyvärr...är Annas glamorösa dagar räknade, ingen som vill bli inspirerad av hennes nya jag längre?
Citera
2017-09-14, 17:48
Medlem
Citat:
Konstigt nog så har det inte stått om Book i Expressen på 2 dagar. Reportern kan nog också få sig en känga om hon ignorerar den självberömmande mat/sex och pillermissbrukaren.
Sörbring och Co har dragit öronen åt sig. Ägnar man sig åt AB är man ingen seriös journalist.
Citera
2017-09-14, 17:49
Medlem
Jag har inte sett något avsnitt av BL VIP och vill inte se,
mår illa när jag bara ser Anna i reklamklipp jävla gråterska!

...men Bigges Loser VIP slog rekord i sjuan! 765.000 tittare (?)
http://www.tv4gruppen.se/Pressmeddel...kord-pa-Sjuan/
Citera
2017-09-14, 18:44
Medlem
Citat:
Han är förståndshandikappad tyvärr. Finns också personer som gillar att vara förtryckta och bli hunsade, Såg något sånt i ett program från England. Vuxna karlar som går omkring med blöjor och liknande. Han låg ju och skrek -Mamma!! på filten och sparkade med benen.
Han är en toffel.
Citera
2017-09-14, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Han är en toffel.
Glöm inte scenen där hon skjuter på honom i barngungan! Och räknar hur många gånger hon puttat på!
Citera
2017-09-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Glöm inte scenen där hon skjuter på honom i barngungan! Och räknar hur många gånger hon puttat på!
Ja just ja, det kommer jag ihåg nu
Citera
2017-09-14, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Att Anna Book är avskydd av större delen av "kändiseliten" är ju ingen nyhet.
Nu skapar hon själv ett hat från Sveriges befolkning.
Vore intressant att se var det landar om en inte så avlägsen framtid.
Hon skulle inte varit så girig när snickaren var på besök. Då fick folket emot sig
Citera
2017-09-14, 19:50
Medlem
karlsoons avatar
Citat:

Roberto går igång på att bli förnedrad och nedtrampad. Det är en fetisch. Det här rollspelet dom har att Anna ska kladda på andra män är och Roberto ska ropa efter mamma och vara en bäbis är bara en del utav det.
Citera
2017-09-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Roberto går igång på att bli förnedrad och nedtrampad. Det är en fetisch. Det här rollspelet dom har att Anna ska kladda på andra män är och Roberto ska ropa efter mamma och vara en bäbis är bara en del utav det.
"Var och en blir salig på sin fason" brukade min farmor säga ...
Citera
2017-09-14, 20:00
Medlem
Citat:
"Var och en blir salig på sin fason" brukade min farmor säga ...

Din farmor har givetvis rätt. Men nog tror jag man blev lite saligare innan instagram. Det verkar inte gynnsamt. Om man vill bli salig på fason.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in