2017-08-30, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man får hoppas att hennes man inte begär skilsmässa, då jag bedömer att en djup kränkning kan få henne att flippa totalt - hon är farlig.

Hennes man skulle aldrig våga! Hon har fullständigt dompterat honom. Av tidigare sommarfoton från poolkanten i Spanien är deras relation baby-domina. Glöm inte heller när han satt i barngungan och hon stod och puttade på ... Så sjukt!
Citera
2017-08-30, 10:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Hennes man skulle aldrig våga! Hon har fullständigt dompterat honom. Av tidigare sommarfoton från poolkanten i Spanien är deras relation baby-domina. Glöm inte heller när han satt i barngungan och hon stod och puttade på ... Så sjukt!
Jag menar det, hon är fullkomligt egodriven och narcissistisk. Något svag och impulsiv också, vilket inte är en bra kombination...
Citera
2017-08-30, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Större risk att HON begär skilsmässa eftersom hon blivit så OTROLIGT snygg och sexig nu (tycker hon i alla fall).
Äckligt att hon alltid måste lägga sin knubbiga hand på alla karlars bröst när de fotas. Lika fula händer som fötter, huga!

Sonen Book är nog förlorad vid det här laget. Vuxenförebilderna passiv pappa och dominant mamma verkar ju redan ha präglat honom med tanke på hans senaste sexbrott. Såå uselt att soc & co inte kunnat ingripa tidigare.
Citera
2017-08-30, 12:26
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Sonen Book är nog förlorad vid det här laget. Vuxenförebilderna passiv pappa och dominant mamma verkar ju redan ha präglat honom med tanke på hans senaste sexbrott. Såå uselt att soc & co inte kunnat ingripa tidigare.
Har sett en hel del dokumentärer om seriemördare och just den föräldrakombinationen dyker upp väldigt ofta. Psykstörd dominant morsa och mesig toffel till farsa. Man kan ju faktiskt förstå att sånt vrider till en pojkes syn på kvinnor.

Nu ska man väl inte måla fan på väggen men det kan nog gå hur illa som helst för sonen.
Citera
2017-08-30, 13:16
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Anna är charmig som vanligt. Hon verkar skaffa sig vänner överallt. Visst är de första ord man förknippar med Anna "ryggrad" och "civilkurage"? Bara ordet "ödmjukhet" som saknas. Kan verkligen föreställa mig hur hon försökte mästra de andra deltagarna, givetvis deras fel att de inte förstod Annas upphöjda godhet..

"Anna Book beskriver hur de andra deltagarna inte ville ta till sig av det hon sa.

– Du kan försöka övertyga människor att du vill väl, inte illa, tills du blir blå i ansiktet. Om personen inte är mottaglig för det så funkar det inte. Men utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag var extremt rakryggad och visade ett stort civilkurage.

– Jag föddes med en ryggrad och jag tänker dö med en ryggrad. Så är det bara. Jag står för allt som hände i ”Biggest loser”.

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...tv-inspelning/

Jag hoppas verkligen att det här blir precis som med Arga Snickaren. Innan programmet sänds så är hon så jävla nöjd över att få vara med i tv igen men sen visar hon upp sina allra värsta sidor för helva svenska folket och tvingas stänga ner sin Insta igen.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag svarar bara på frågan och amfetamin är väl en sådan drog som skulle passa in på Books nya jag när det gäller personlighet. Har fortfarande inte påstått något men misstänksamheten består. Det fanns ju något annat medel också som hette Efredin eller liknande. Mimiken när hon ligger där och äter melon är slående och detta djävla tuggande och smackande. Typiskt pundare. Om hon går på otillåtna medel så är hon förmodligen en färsking och sviterna kommer succesivt. Skriver hela tiden om. Jag har ingen aning men kanske att kokain har liknande verkan? Sånt finns väl tillgängligt i dessa kändiskretsar som fru Book sluter sig till?

Aldrig att det Bookska hushållet har råd med cola. En lågoddsare är att Anna knaprar sin sons adhd-medicin eller köpt med sig efedrin från Spanien. Sen vet man ju aldrig vad hennes tandläkare erbjuder, hon kanske har polskt fultjack eller andra bantningsmedel bakom disken. Skulle inte förvåna.
Senast redigerad av Aigis 2017-08-30 kl. 13:22.
Citera
2017-08-30, 14:24
Medlem
Callass avatar
Citat:

Så vad ska en HEADSTRONG GIRL som Anna göra?
Citera
2017-08-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man får hoppas att hennes man inte begär skilsmässa, då jag bedömer att en djup kränkning kan få henne att flippa totalt - hon är farlig.
Ha ha ha... du slog nog rekord här med den roligaste kommentaren. Att herr Bock skulle begära skilsmässa har samma odds som att en slakthäst skulle vinna V-75
Citera
2017-08-30, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Så vad ska en HEADSTRONG GIRL som Anna göra?
Hon kommer troligen att skylla hans kommande misslyckanden på någon form av handikapp; exvis dyslexi, ADHD, ögonfel, hjärtfel, magsjukdom, hormonell störning (ärftlig!) och sist men inte minst välja ut en partner till honom som passar henne. Han har lärt sig av sin mor att kvinnor styr och män måste skyddas och gullas med, blir aldrig vuxna mao.
Citera
2017-08-30, 14:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Brände nyss bort mina näthinnor.. (titta med ljud på) https://twitter.com/miraekman/status/899755376874332160

Människan är snart 50, vem håller på sådär då? Hon verkar vara kär på det sättet en kunde vara när man var 16-18, dvs helt besatt och en inte förstod bättre. Att det finns mer i livet än ens partner och att varje enskild partner inte är ens livskärlek. Anna verkar ha stannat i utvecklingen och inte passerat de stadium vanligt folk gör
Citera
2017-08-30, 14:48
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Undra vad nästa förändring kommer att bli hon gör?

http://www.expressen.se/noje/books-n...ora-viktraset/
Hon ser inte klok ut.
Citera
2017-08-30, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Hon ser inte klok ut.
Gud och folket! Vad har hänt? Har hon blivit negress? Det här kan gå hur långt som helst!
Citera
2017-08-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Människan är snart 50, vem håller på sådär då? Hon verkar vara kär på det sättet en kunde vara när man var 16-18, dvs helt besatt och en inte förstod bättre. Att det finns mer i livet än ens partner och att varje enskild partner inte är ens livskärlek. Anna verkar ha stannat i utvecklingen och inte passerat de stadium vanligt folk gör

Kan det finnas tankar på en karriär inom porrfilmsbranschen, typ mjukporr med paret Stolledano?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in