2017-09-13, 09:59
Medlem
123....s avatar
Anna Books uppträdande i går är det lägsta och mest egocentriskt självupptagna. falska, jag upplevt i hela mitt liv. Förspelet, hennes egna beteende i frestelserummet, samt efterspelet, är på en nivå jag inte trodde var möjligt av en människa....
Citera
2017-09-13, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Har inte kanal sju ens.
Kan man se det någon annanstans?
Var hon dramaqueen i vanlig ordning, Book?

http://www.tv4play.se/program/link?video_id=3931828
Citera
2017-09-13, 10:13
Medlem
lite kommentarer från IG:

amone85Du är så obehaglig . Jobbig att titta på usch...måste du alltid böla. Väx upp
ocean098765Asså sök hjälp Anna. Du är sjuk o behöver en psykolog
simon010822Ta det Lungt, din vinkonsumation är inte bra för dig

phenomenetSlutar följa nu efter att ha sett programmet. Fyyyyy.
danicabogarPatetisk tycker jag att du är. Först en gastric bypas operation o sen med i BL....du e bara vidrig o en latmask.
_lantisen_Lyssnat på flera poddat och flera säger att du blockat användarna som poddat ... Och nu skryter dom att du blockat 😂 snälla blocka mig oxå så ja får känna mig speciell

ssimonkropfDu är den mest pinsamma människan jag sett i tv!
annatoledanobook@ssimonkropf OCH?!?!?! 🤔🙄🤔🙄🤔 - 😂😂😂
ssimonkropf@annatoledanobook inget och med det? Ville bara påpeka det😄
annatoledanobook@ssimonkropf fortfarande OCH???? Skulle jag bry mig trodde du?!? 🤗😘😂😂😂😂😂 Du kommer ändå hit & påpekar det.... och det kan man ju göra när man har gott om tid 🙌🏽🙌🏽🙌🏽
ssimonkropfStod inte i texten att du skulle bry dig? Har gott om tid det kanske är därför? 😱
Citera
2017-09-13, 10:16
Anna har fastnat i en destruktiv spiral.
Hon ställer glatt upp på att skapa drama på bästa sändningstid. Väl medveten om att hon kommer att skapa rubriker, och få spannvi8s med skit. Det är ju hennes levebröd! Och något hon pysslat med hela sitt liv.
En bonus blir all tröst hon får av familj och naiva tittare, när hon i efterhand tar på sig offerkoftan.

Det här är win-win för Anna.
Det är hennes karriär, vi bevittnar.
Citera
2017-09-13, 11:09
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite kommentarer från IG:

ssimonkropf: Du är den mest pinsamma människan jag sett i tv!

annatoledanobook: @ssimonkropf OCH?!?!?! 🤔🙄🤔🙄🤔 - 😂😂😂

ssimonkropf: @annatoledanobook inget och med det? Ville bara påpeka det😄

annatoledanobook: @ssimonkropf fortfarande OCH???? Skulle jag bry mig trodde du?!? 🤗😘😂😂😂😂😂 Du kommer ändå hit & påpekar det.... och det kan man ju göra när man har gott om tid 🙌🏽🙌🏽🙌🏽

ssimonkropf: Stod inte i texten att du skulle bry dig? Har gott om tid det kanske är därför? 😱
Här går ju Anna Took i flera fällor.

Skulle jag bry mig trodde du?!? 🤗😘😂😂😂😂😂

Klart att hon bryr sig, annars hade hon inte svarat personen.

Du kommer ändå hit & påpekar det....
och det kan man ju göra när man har gott om tid
🙌🏽🙌🏽🙌🏽

Och hon svarar flera gånger till den personen.
Det kan man också göra när man har gott om tid.

Nu har jag inte sett något avsnitt av BL VIP, men de trailers/reklamklipp jag har sett och det jag har läst här verkar vittna om en om möjligt än mer labil Anna Took. Kanske är det snart dags att köpa en låda popcorn, så att man har några påsar redo när den sega och utdragna kraschlandningen väl slår in i bergväggen en gång för alla. Det borde väl bara vara en tidsfråga nu.
Citera
2017-09-13, 11:27
Medlem
nu är det live ...anna sitter i bilen o flabbar o säger att hon är härlig o säger baaaam o tuggar på nåt...
Citera
2017-09-13, 11:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det live ...anna sitter i bilen o flabbar o säger att hon är härlig o säger baaaam o tuggar på nåt...
Är det khat hon tuggar på?
Citera
2017-09-13, 11:34
Medlem
Hon är lika otrevlig som vanligt. Man behöver inte berätta att hon är dum i huvudet, hon visade hela svenska folket igår vem hon egentligen är.

Hon påstår att de pratade svenska, engelska och spanska hemma. Hon pratar urusel engelska och spanska så det stämmer knappast. Mytoman Anna är i farten.
Citera
2017-09-13, 12:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Hon är lika otrevlig som vanligt. Man behöver inte berätta att hon är dum i huvudet, hon visade hela svenska folket igår vem hon egentligen är.

Hon påstår att de pratade svenska, engelska och spanska hemma. Hon pratar urusel engelska och spanska så det stämmer knappast. Mytoman Anna är i farten.

Hennes svenska är väl inte heller något att hänga i julgranen. Till och med vissa som har läst SFI kan bättre svenska än henne.
Konstigt att hon inte anser sig kunna italienska eftersom hon lagar mat och borde kunna säga några italienska maträtter också tillsammans med paella och allt vad det nu heter på spanska.

Nåväl skämt å sido så inser alltfler människor som ser henne i programmet att hon har en grav personlighetsstörning som har förvärrats under året och måste behandlas.
Hon är familjens diktator vilket även bekräftas av att hon var tvungen att be familjen lova att inte försvinna under hennes bortavaro.
Det är en skräckens familj i många avseenden och tyvärr är nog många i deras omgivning alltför rädda för konfrontation så att de låter dem hållas trots att omgivningen bör reagera på beteendet.
Citera
2017-09-13, 12:06
Medlem
här får ni lite av morgonens livesändning

https://minfil.org/veg2z9c6b9/IMG_0234.MOV
Citera
2017-09-13, 12:17
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Hon refererar ofta till just bajs....kanske nåt hon gillar att greja med när hon tjackpervar med maken?

Haha,Porslinet....kanonbra nytt namn på fanskapet då Tunnan är lite malplacerat just nu...
Haha, om man drar i sig en lina tjack/kokain av bra kvalite så kan man faktiskt vara tvungen att springa o skita så inte omöjligt.

Själv gissar jag på effedrin, om något. Fungerar bra att banta (mer energi och mindre hunger) men går att missbruka om man vill och jag antar att man får nåt tjack-light rus på det. Helt säker att det tär på psyket om man missbrukar det iaf.
Citera
2017-09-13, 12:30
Medlem
"a.perssnVill bara säga att du är@heöt grym. Fastnade i ett Biggest Looser tack vare dig. Skulle aldrig ha tittat annars. Vackra, starka, generösa människa- önskar dig allt gott! ❤️"
Från Annas instagram.

Detta måste väl vara ironi...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in