2018-06-03, 12:23
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Inslaget i Nyhetsmorgon ja... Floskeltoppen känns som ett passande namn. Som pepp? För inbitna Annafans; såklart men för resten? Tveksamt. Kändes mest flåshurtigt och påklistrat.
Fy vilket bottennapp.
Ingenting om drogerna som gjorde att hon vann.

Anna som inspiratör...
Sveriges falskaste människa.
Citera
2018-06-03, 12:34
Medlem
Hon både ser bättre ut och verkar må bättre nu som lite mulligare. God mat är nog väldigt viktigt för henne för att orka med vardagen.
Citera
2018-06-03, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Jag undrade samma sak när jag såg inslaget, även om jag inte skulle formulera mig som du gör. Det fanns ju ingen vinkel, ingen substans, inget nytt i intervjun. Anna Book fick breda ut sig (ja, ja ...) som hon ville och dra sina hälsofloskler i vanlig ordning och tala om vilken kämpe hon verkligen är i alla situationer. Och att hon mår bra själv är viktigast av allt, och hennes familj. Yada, yada, yada ...
Jenny Alversjö är tyvärr ingen intervjuare med tyngd och integritet, hon samtalar helst med folk som tycker som hon själv (pk).
Det ryktas för övrigt att Book har låtit fila ner kakelplattorna i munnen en bit. Någon som vet om detta stämmer? Dom såg inte riktigt så hiskeligt stora ut nu tyckte jag, dock fortfarande fosforescerende vita. Och att rondören är på god väg tillbaka kunde man enkelt konstatera. Och ärligt talat ser hon bättre ut med lite hull på kroppen.

Jag skiter i att hon är fet, hon kan väga 100kg och jag skulle inte bry mig. Finns flera kändisar som är överviktiga men det skrivs inget om det.
Men Booken pratar ju konstant om sin vikt och har 1000 ursäkter till varför. Det har absolut inget med att hon äter för mycket. Nej enligt henne äter hon för lite, har sjukdomar och dricker iste som gjort att hon med sina 156cm vägt 130kg. Nu väger hon nog runt 75, vem fan bryr sig???
Citera
2018-06-03, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här är klippet med Anna från Nyhetsmorgon

http://www.tv4play.se/program/link?video_id=10001265
Heelt obegripligt att Anna lyckades få så mycket tid i TV4 till så mycket skitsnack, vad har hon för hållhake på dom? Eller är dom helt enkelt så pengakåta att dom vet att detta drar mycket tittare trots vetskap om att hennes medverkan är total bullshit, men mycket tittare väger tyngre än moral?
Så obehagligt att se den falska My och Bobby också, nästan så jag kräktes, vilka typer alltså, alla tre!
Citera
2018-06-03, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Heelt obegripligt att Anna lyckades få så mycket tid i TV4 till så mycket skitsnack, vad har hon för hållhake på dom? Eller är dom helt enkelt så pengakåta att dom vet att detta drar mycket tittare trots vetskap om att hennes medverkan är total bullshit, men mycket tittare väger tyngre än moral?
Så obehagligt att se den falska My och Bobby också, nästan så jag kräktes, vilka typer alltså, alla tre!

Nu var ju ingen My eller Bobby med i dagens "intervju" i Tv4, Bara Anna Book själv. Men det var kanske inte så du menade?
Citera
2018-06-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Nu var ju ingen My eller Bobby med i dagens "intervju" i Tv4, Bara Anna Book själv. Men det var kanske inte så du menade?
Nej, sorry att jag glömde skriva att jag såg dessa typer i filmsekvensen dom visade när Anna vann, alltså i publiken som klappade händer och grattade vinnaren..Anna..
Jag blir ibland så upprörd av dom här så jag kanske glömmer att förtydliga mig, hehe.
Citera
2018-06-03, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Nej, sorry att jag glömde skriva att jag såg dessa typer i filmsekvensen dom visade när Anna vann, alltså i publiken som klappade händer och grattade vinnaren..Anna..
Jag blir ibland så upprörd av dom här så jag kanske glömmer att förtydliga mig, hehe.

Det är lätt gjort att bli lite upphetsad när man ser sköna Anna. ;-)
Citera
2018-06-03, 14:39
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här är klippet med Anna från Nyhetsmorgon

http://www.tv4play.se/program/link?video_id=10001265

Tackar för länken. Jenny Alversjö, som var programledare och själv är en offerkofta av rang och som mer än gärna lipar i media över allt och inget och dessutom extremt PK kunde inte passa bättre, de två kanske blir BFF. Ungefär lika dumma i huvudet, men på olika sätt.

I alla fall så sa Flodis-Tunnan att hon gått ner +50kg på egen vilja innan BL. Bara där är ju en FET lögn. Hon är ju Gastic By Pass opererad, + 17 andra magorperationer så som vanligt sliras det på sanningen. Lite kul att vi fick se henne gå bananas i ett BL klipp (BAM! BAM! BAM!) Hon är ju bara så lost!
Citera
2018-06-03, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Fy vilket bottennapp.
Ingenting om drogerna som gjorde att hon vann.

Anna som inspiratör...
Sveriges falskaste människa.

Vad för droger?
Citera
2018-06-03, 17:01
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OCRkod
Vad för droger?
Kan ta gift på att hon tog den så kallade "barbiedrogen" efter en inledande trög tid på slottet. Efter en permission började fettet plötsligt rinna av Anna och samtidigt blev hon brun som en pepparkaka.
Man blir enligt uppgift brun, pigg och smal av barbiedrogen. Anna är normalt blek, trött och tjock.

Så, när Anna är brun går hon ner i vikt. När Anna inte är brun går hon upp i vikt.
Citera
2018-06-03, 18:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
De hade ju bara gått ner runt 400 000 kr på lägenheten. Den behöver nog gå ner åtminstone 400 000 kr till tror jag innan den säljs men för övrigt är det bra att den är ute till försäljning igen. Någon skrev här i tråden att skulden till A.E måste betalas snarast så de behöver varje krona de kan få för att reglera skulden.

Får A.B betalt om hon är med i morgonsoffan på Tv4 eller hur fungerar det? Så klart kan man säga att hon får "reklamtid" men det betalar ju inga räkningar eller skulder via inkassobolagen.
Hon och den äldre dottern måste försöka att skaffa sig riktiga jobb istället för att låtsas att de är Hollywood-fruar a la Gunilla Persson.
Citera
2018-06-03, 21:20
Medlem
Tunnan och LillTunnan vanliga jobb! Hur fan skall det gå till? Anna är artist sedan över trettio år och den hemmaboende paddan är ju en offentlig person. Vad skulle de jobba med? Fick dom ett städjobb skulle divorna fråga var är personalen som skall ta hand om skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in