2017-08-13, 12:31
Medlem
Så då har Anna hängt ut Anna Myr som smuts och som Anna sa att hon tänker kalla Ella för smuts för resten av sitt liv.
Citera
2017-08-13, 12:40
Medlem
nu sa hon pride i Örebro
Citera
2017-08-13, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amphyama
Herregud, nu går hon bananas på tjejen som "sexuellt trakasserade" henne på Instagram och säger att hon kommer kalla henne för lilla jävla smuts tills dagen hon dör. Påstår att hon inte hänger ut folk men säger ändå hennes förnamn. Hon har gått från tragikomedi till bara tragedi. Lackar verkligen på ingenting.

Hon är också feminist men inte aktivistfeminist för hon hatar inte alla män och killar.

Vet inte vad jag ska säga längre.
Intressant att man blir uppröd av "sexuellt trakasserande" när man har en son som blivit dömd för våldtäkt mot barn både i Tingsrätten och Hovrätten.
Citera
2017-08-13, 14:06
Medlem
hoppas alla örebroare buar ut henne eller låter bli att gå o titta
Citera
2017-08-13, 14:27
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hoppas alla örebroare buar ut henne eller låter bli att gå o titta
Jag hoppas att Anna söker hjälp.
Hon mår uppenbarligen inte bra, och är på väg att smälla rakt in i den berömda väggen.
Citera
2017-08-13, 14:29
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
Intressant att man blir uppröd av "sexuellt trakasserande" när man har en son som blivit dömd för våldtäkt mot barn både i Tingsrätten och Hovrätten.
Hennes logik är ur funktion.
Att sitta och käfta med folk som hon antar är småbarn, och bli upprörd på dessa, är inte friskt. Någonstans.
Citera
2017-08-13, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amphyama
Herregud, nu går hon bananas på tjejen som "sexuellt trakasserade" henne på Instagram och säger att hon kommer kalla henne för lilla jävla smuts tills dagen hon dör. Påstår att hon inte hänger ut folk men säger ändå hennes förnamn. Hon har gått från tragikomedi till bara tragedi. Lackar verkligen på ingenting.

Hon är också feminist men inte aktivistfeminist för hon hatar inte alla män och killar.

Vet inte vad jag ska säga längre.

Hon har väl ständig mens.
Citera
2017-08-13, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Hon har väl ständig mens.
Men åååh....nivå på diskussion...
Citera
2017-08-13, 16:47
Medlem
Silverskors avatar
Enligt Anna så är finalen av BL 23/8, fram tills dess kommer hon orka hålla sin diet men efter finalen....blir svårt. Leva på torsk och broccoli i all evighet, jag är tveksam.
Jag tror att eventuella vinstpengar kommer att gå till välgörande ändamål, som det brukar vara i diverse tävlingsprogram för "kändisar".
Hon har nog lön dessa månader hon är med i BL, men efter det så får hon ut och söka jobb! Kanske som en enormt inspirerande PT! 😁
Citera
2017-08-13, 17:02
Avstängd
micro113s avatar
Det börjar 8 minuter in .. sen är det bara pinsamt.
Liam N är också där .. men vem hörs hela hela hela tiden ...

Buhu

https://www.youtube.com/watch?v=MyCMQt0TYhw
Citera
2017-08-13, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det här önskade jag att jag inte tittat på. Hon beter sig ju helt galet och vilket äckligt sätt att äta och slafsa. Plus att man såg hennes näsborrar hela tiden *S*. Nä fy fan vilken vedervärdig människa. Undrar vad hon får ut av att sända live och tugga med ungar.
Dessutom ser hon fanimig grotesk ut i fejan nu när hon är avmagrad och har den där breda käften med de enorma porslinspjäserna i. Grotesk var ordet sa Bull. Både i ord och utseende.
Det här är rent för j-ligt. Hon har ju många diagnoser, inte minst vuxen-ADHD. Toalettporslinständerna lyser som neonlampor i kylskåsdunklet! Hennes avmagrade ansikte får tänderna att bli groteska. Hon satte ju in dem när hon fortfarande var rund om kinderna. My Goodness!
Citera
2017-08-13, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det börjar 8 minuter in .. sen är det bara pinsamt.
Liam N är också där .. men vem hörs hela hela hela tiden ...

Buhu

https://www.youtube.com/watch?v=MyCMQt0TYhw

Jag förvånas att hon varit med om så mycket elände. Jag måste ha missat det där om att hon förlorade mammans arv på några hundratusen. Vad var detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in