När det gäller Annas tänder så tror jag faktiskt att det var så här (även om Anna nu har en Annan story)
att det var faktiskt i denna tråden som hennes gamla tänder nämndes först.
Det klagades på utseendet på dem osv... Den som har lust kan gå bak i tråden och kolla, men jag minns att det klagades på dem. Det var innan Anna hade gått ner i vikt och jag tror att Anna då beslöt sig för att göra något drastiskt och kontaktade kliniken.
Så tänderna gjordes/anpassades förmodligen till hennes gamla ansikte där de inte skulle "tagit över" hela ansiktet om hon inte förlorat X antal kg på kort tid. Det blev för mycket och för snabbt om vi säger så..och väldigt vitt. Men efter klagomålen i tråden så gav hon sig säkert f*n på att i finalen på vikttävlingen så skulle hon skina och det ordentligt, därför väntade hon inte in den förändring viktraset kunde föra med sig.
Sedan om vi ska vara helt ärliga, är det ens någon av er som kunde vänta er detta resultat

? Jag tror aldrig Anna ens kunde föreställa sig sitt ansikte så "slimmat", inte jag heller.
Hade hon inte visat upp sig inför pressen så kunde hon gå inkognito resten av livet..