2017-08-29, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag vågade inte kolla mer än första bilden då min adrenalinnivå steg oroväckande. Men angående den första bilden: är den förvrängd på något vis?
Jag tycker megastjärnan fortfarande ser vääldigt bred ut över rumpa och höfter. Har hon bara bantat bort 40 kg ansikte eller är det en photoshop som gått fel?

MVH/Gnomegirl

Tänker samma sak.. Det man har sett av hennes kropp så ser det ut som om hon är oförändrad från brösten och neråt.
Citera
2017-08-29, 14:09
Medlem
Anna är charmig som vanligt. Hon verkar skaffa sig vänner överallt. Visst är de första ord man förknippar med Anna "ryggrad" och "civilkurage"? Bara ordet "ödmjukhet" som saknas. Kan verkligen föreställa mig hur hon försökte mästra de andra deltagarna, givetvis deras fel att de inte förstod Annas upphöjda godhet..

"Anna Book beskriver hur de andra deltagarna inte ville ta till sig av det hon sa.

– Du kan försöka övertyga människor att du vill väl, inte illa, tills du blir blå i ansiktet. Om personen inte är mottaglig för det så funkar det inte. Men utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag var extremt rakryggad och visade ett stort civilkurage.

– Jag föddes med en ryggrad och jag tänker dö med en ryggrad. Så är det bara. Jag står för allt som hände i ”Biggest loser”.

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...tv-inspelning/
Citera
2017-08-29, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Anna är charmig som vanligt. Hon verkar skaffa sig vänner överallt. Visst är de första ord man förknippar med Anna "ryggrad" och "civilkurage"? Bara ordet "ödmjukhet" som saknas. Kan verkligen föreställa mig hur hon försökte mästra de andra deltagarna, givetvis deras fel att de inte förstod Annas upphöjda godhet..

"Anna Book beskriver hur de andra deltagarna inte ville ta till sig av det hon sa.

– Du kan försöka övertyga människor att du vill väl, inte illa, tills du blir blå i ansiktet. Om personen inte är mottaglig för det så funkar det inte. Men utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag var extremt rakryggad och visade ett stort civilkurage.

– Jag föddes med en ryggrad och jag tänker dö med en ryggrad. Så är det bara. Jag står för allt som hände i ”Biggest loser”.

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...tv-inspelning/
Fy fan vilken självgod djävla kräka. Jag tål snart inte se den patetiska människan och att folk fortfarande har tålamod med kärringen är en gåta. Hon är knappt värd att ha en egen tråd här snart och jag hoppas att hon fryses ut så småningom. Såna här människor är outhärdliga och ska sättas på plats. Folk som är i samma ålder har berättat att hon redan i debuten med sin skitlåt uppträdde som en diva och tog sig före i kön framför tonåringarna. Det här reportaget var droppen och det vore fan om folk fortsatte fjäska för lägget.
Citera
2017-08-29, 15:46
Medlem
Den här människan tror jag äter otillåtna piller då ingen kan gå ner hur mycket som helst i hennes ålder på så kort tid. Om hon dessutom inte går upp igen visar det ännu mer prov på att det finns hjälpmedel. Inget påstående från min sida men ett antagande. Det räcker med att hon börjar äta så är hon lika korpulent igen men om det nu är förbjudna medel med i spelet så får hon nya problem. Kan tänkas att hon glömmer radera kommentarer då man efter en tids missbruk blir förvirrad. Hon sover väl knappt då hon tvingar sin vidriga partner att ligga hela natten då medicinen eventuellt kräver sånt. Som sagt. Inget påstående men absolut vad jag tror efter att ha studerat revbensspjället sista tiden.
Citera
2017-08-29, 16:50
Medlem
why123s avatar
När det gäller Annas tänder så tror jag faktiskt att det var så här (även om Anna nu har en Annan story)
att det var faktiskt i denna tråden som hennes gamla tänder nämndes först.
Det klagades på utseendet på dem osv... Den som har lust kan gå bak i tråden och kolla, men jag minns att det klagades på dem. Det var innan Anna hade gått ner i vikt och jag tror att Anna då beslöt sig för att göra något drastiskt och kontaktade kliniken.

Så tänderna gjordes/anpassades förmodligen till hennes gamla ansikte där de inte skulle "tagit över" hela ansiktet om hon inte förlorat X antal kg på kort tid. Det blev för mycket och för snabbt om vi säger så..och väldigt vitt. Men efter klagomålen i tråden så gav hon sig säkert f*n på att i finalen på vikttävlingen så skulle hon skina och det ordentligt, därför väntade hon inte in den förändring viktraset kunde föra med sig.
Sedan om vi ska vara helt ärliga, är det ens någon av er som kunde vänta er detta resultat ? Jag tror aldrig Anna ens kunde föreställa sig sitt ansikte så "slimmat", inte jag heller.

Hade hon inte visat upp sig inför pressen så kunde hon gå inkognito resten av livet..
Citera
2017-08-29, 17:08
Medlem
Kanske har postats, men här är hon riktigt sexig. Raspig röst och sensuellt slafsande av melonbitarna. Mums!

https://www.youtube.com/watch?v=kgptXwzhRyc
Citera
2017-08-29, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Kanske har postats, men här är hon riktigt sexig. Raspig röst och sensuellt slafsande av melonbitarna. Mums!

https://www.youtube.com/watch?v=kgptXwzhRyc

Är du på riktigt?!!
Citera
2017-08-29, 19:02
Medlem
emma80s avatar
Vad är det nu för jippo som Book har varit på? Ett antal bilder i samma inlägg. Hon poserar med andra, bilder på fruktfat, kläder i en jävla röra och Skandiascenen / Cirkus.

https://www.instagram.com/p/BYYnVRYh...natoledanobook

Hon träffade bl.a. Mia Skäringer, Kikki Danielsson och Dragan Zubović.

(Nog fan är det Dragomir Mrsic på bilderna, har han bytt namn eller vad?)

Såååå tagen utav Dragan Zubović VARJE gång jag möter honom ⭐️🙈❤️
Han är ännu mer magisk i verkligheten!!! Tack för fina ord idag🙏🏼

Hon får det att låta som de hänger för jämnan, sjukt pinsamt om hon faliar big time med namnet. Såvida det inte är jag som har missat namnbyte eller liknande.
Senast redigerad av emma80 2017-08-29 kl. 19:05.
Citera
2017-08-29, 19:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Den här människan tror jag äter otillåtna piller då ingen kan gå ner hur mycket som helst i hennes ålder på så kort tid. Om hon dessutom inte går upp igen visar det ännu mer prov på att det finns hjälpmedel. Inget påstående från min sida men ett antagande. Det räcker med att hon börjar äta så är hon lika korpulent igen men om det nu är förbjudna medel med i spelet så får hon nya problem. Kan tänkas att hon glömmer radera kommentarer då man efter en tids missbruk blir förvirrad. Hon sover väl knappt då hon tvingar sin vidriga partner att ligga hela natten då medicinen eventuellt kräver sånt. Som sagt. Inget påstående men absolut vad jag tror efter att ha studerat revbensspjället sista tiden.

Usch, det här blir ju värre och värre för varje dag. Vilka hemska piller kan skjuta sexdriften i höjden och få folk att tappa aptiten så att de går ner i vikt? Ger amfetamin sådana effekter?

Som redan skrivits behöver hon psykologisk hjälp för att få ordning på sitt iv.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-08-29 kl. 19:11.
Citera
2017-08-29, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Vad är det nu för jippo som Book har varit på? Ett antal bilder i samma inlägg. Hon poserar med andra, bilder på fruktfat, kläder i en jävla röra och Skandiascenen / Cirkus.

https://www.instagram.com/p/BYYnVRYh...natoledanobook

Hon träffade bl.a. Mia Skäringer, Kikki Danielsson och Dragan Zubović.

(Nog fan är det Dragomir Mrsic på bilderna, har han bytt namn eller vad?)

Såååå tagen utav Dragan Zubović VARJE gång jag möter honom ⭐️🙈❤️
Han är ännu mer magisk i verkligheten!!! Tack för fina ord idag🙏🏼

Hon får det att låta som de hänger för jämnan, sjukt pinsamt om hon faliar big time med namnet. Såvida det inte är jag som har missat namnbyte eller liknande.

Hon är sååå tagen av honom och hon vet inte ens vad han heter! Dragan Zubovic är väl en rollfigur? Och sen detta jäkla tackande hela tiden.
Senast redigerad av Faglum 2017-08-29 kl. 19:44.
Citera
2017-08-29, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon är sååå tagen av honom och hon vet inte ens vad han heter! Dragan Zubovic är väl en rollfigur? Och sen detta jäkla tackande hela tiden.
Vem är Dragan Zubovic? Har aldrig hört talas om.
Citera
2017-08-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Usch, det här blir ju värre och värre för varje dag. Vilka hemska piller kan skjuta sexdriften i höjden och få folk att tappa aptiten så att de går ner i vikt? Ger amfetamin sådana effekter?

Som redan skrivits behöver hon psykologisk hjälp för att få ordning på sitt iv.
Jag svarar bara på frågan och amfetamin är väl en sådan drog som skulle passa in på Books nya jag när det gäller personlighet. Har fortfarande inte påstått något men misstänksamheten består. Det fanns ju något annat medel också som hette Efredin eller liknande. Mimiken när hon ligger där och äter melon är slående och detta djävla tuggande och smackande. Typiskt pundare. Om hon går på otillåtna medel så är hon förmodligen en färsking och sviterna kommer succesivt. Skriver hela tiden om. Jag har ingen aning men kanske att kokain har liknande verkan? Sånt finns väl tillgängligt i dessa kändiskretsar som fru Book sluter sig till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in