2017-09-12, 21:23
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Annas syrra heter väl Pia Book?
En syster (den som hon inte längre har kontakt med) heter Pia, den andra Susanne/Sussi. Är det möjligt att det fanns en syster som dog som baby? Väldigt ovanligt,tror jag, att man väljer att kalla ett senare barn för samma namn, men det finns väl inget som hindrar det...
Citera
2017-09-12, 21:23
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fan vad Anna Book är falsk efter sitt böl .. och fan vad rak och tydlig Camilla H är...

Camilla växte stort i mina ögon

Ja, fy fan! De kunde få två kg:s viktförlust, men hon bölade sig till ett samtal och sedan sviker hon Camilla och påstår att hon är ärlig!

Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Anna Book visade sin rätta sida!
Citera
2017-09-12, 21:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
En syster (den som hon inte längre har kontakt med) heter Pia, den andra Susanne/Sussi. Är det möjligt att det fanns en syster som dog som baby? Väldigt ovanligt,tror jag, att man väljer att kalla ett senare barn för samma namn, men det finns väl inget som hindrar det...
Vi pratar ju om familjen Book .. så nej, de såg nog inget konstigt i ett sådant namnval.
Citera
2017-09-12, 21:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Ja, fy fan! De kunde få två kg:s viktförlust, men hon bölade sig till ett samtal och sedan sviker hon Camilla och påstår att hon är ärlig!

Ja fy fan. Camilla växte hos mig med, hon var lugn och tydlig medan Anna gapade och skrek som en psykopat.
Citera
2017-09-12, 21:27
Medlem
Kommentarer just nu på hennes insta

Citat:
ellensandbergsAsså, dålig stil...
ejerhedDet här trodde jag inte om dig 😢
haraldteam_officialSug en fucking kuk du är värsta jävla personen nånsin jävla ego
sorken70🤤
_baratokDu behöver fan professionell hjälp. På riktigt... typ Prozac och madrasserat rum.
msjooieHahaha du är ju inte klok. BAM BAM BAM. Också rabbla ditt namn. Herregud kvinna. Ja jag inser att du kommer blocka mig nu. Men du mår ju inte bra.
paulinevbgJävla lipsill
karolinamoSkämskudde🙈
haraldteam_officialHoppas din släkt blir alla sterila så inga mer miffon som er finns i det här helvetet
annikamatilda.nDu är så jävla grym @annatoledanobook . 👊💪
haraldteam_officialFucking hora
utskhinSjuk.......
haraldteam_officialSluta gråta för ingenting
marie_berglindTyckte inte om dig innan och efter att sett dig på kvällens avsnitt så tycker jag ännu sämre om dig. Du är så falsk och så jävla egoistisk!
haraldteam_officialKärringfitta
ana.nomousbitchFattar att du ville snacka med din dotter, men då hade ju du också kunnat dra ett strå till stacken?
haraldteam_officialHora
Citera
2017-09-12, 21:29
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja fy fan. Camilla växte hos mig med, hon var lugn och tydlig medan Anna gapade och skrek som en psykopat.
Det kan kanske bero på att hon är en psykopat? Hon är uppenbart riktigt störd, en manipulativ satmara helt enkelt.

Hon ville ju se hela familjen i skärmen men man klippte nog bort när våldtäktsmannen slog sig ner.
Citera
2017-09-12, 21:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det kan kanske bero på att hon är en psykopat? Hon är uppenbart riktigt störd, en manipulativ satmara helt enkelt.

Hon ville ju se hela familjen i skärmen men man klippte nog bort när våldtäktsmannen slog sig ner.

Ja nånting galet är det ju med damen. Ja de hade väl blivit för mycket för svenska tv-folket.
Citera
2017-09-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Annas syrra heter väl Pia Book?

Ja jag blandade nog ihop det med SusanneWollter som alltid kommenterar.

Nu förstår man varför Anna har varit ledsen under dagen och vänt sig till kyrkogården. Hon visste ju vilket avsnitt om sänds idag. Hon måste ju vara medveten om vad hon gjort och sagt.
Citera
2017-09-12, 21:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Han verkade ju inte ens vara hemma.
Citera
2017-09-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag så också det där. Hon körde bil, grinade, livesände, torkade tårar med en stor farfarsnäsduk, målade läpparna och läste kommentarer.
Jag var, på riktigt, tvungen att stänga av eftersom det gjorde mig så nervös. Hur fan kan man vara så flippad att man gör så mycket annat än att hålla koll på trafiken?
Finns det ingen socialtjänst i Solna? Rädda yngsta oskyldiga dottern. Sonen vet vi alla vad han gjort, äldsta dottern också problem, pappan ligger och skriker mamma på en filt. Porslinet själv är ju heltokig. Milde himmel vilken skämmis familj som vill synas i pressen hela tiden. Grannarna kan ju säga upp TV licensen och bara titta ut genom fönstret o se live TV från stolle familjen.
Citera
2017-09-12, 21:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Finns det ingen socialtjänst i Solna? Rädda yngsta oskyldiga dottern. Sonen vet vi alla vad han gjort, äldsta dottern också problem, pappan ligger och skriker mamma på en filt. Porslinet själv är ju heltokig. Milde himmel vilken skämmis familj som vill synas i pressen hela tiden. Grannarna kan ju säga upp TV licensen och bara titta ut genom fönstret o se live TV från stolle familjen.
Jag har svårt att se varför man hoppar på Felicia.
Vad har hon gjort egentligen?

Jag ser mest en stackars tjej som inte fått någon som helst stöttning från mamma och pappa i att kunna stå på egna ben och klara sig själv.
Det är fan så jag ibland funderar på om det inte är något sjukt i konstellationen mamma/pappa/barn där ...

Edit:
Undrar också över detta ...
pappan ligger och skriker mamma på en filt.

Vad menar du med det?
Citera
2017-09-12, 21:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Ja jag blandade nog ihop det med SusanneWollter som alltid kommenterar.

Nu förstår man varför Anna har varit ledsen under dagen och vänt sig till kyrkogården. Hon visste ju vilket avsnitt om sänds idag. Hon måste ju vara medveten om vad hon gjort och sagt.

Nä Anna kan enligt henne själv inte göra fel. Hon är felfri och är ödmjuk som få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in