2018-05-31, 09:54
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kotlettrad
Erwik la upp det här på sin story häromdan 😁

https://minfil.com/qdn3Gfe6b6/B346B7...E742CBD543.png

JAG DÖR AV GLÄDJE HAHAHAHA GUD SÅ KUL Alexander är min nya idol!
Citera
2018-05-31, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Självklart är viktuppgången "planerad" . Eftersom Booken aldrig kan misslyckas, kommer hon att påstå det även om hon passerar 100!!!

Ang Lazy F's funderar jag på varför My ska be Booken om Lazy F's telnr och sedan ringa henne.
Varför ringer Lazy F's inte upp själv?(...gissar att Booken har nr till My..)

Fast så gör Tunnan också hon ex sagt i live när någon viss person kommer in att ring mig i morgon det är viktigt, de är riktiga nasare
Citera
2018-05-31, 12:25
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Självklart är viktuppgången "planerad" . Eftersom Booken aldrig kan misslyckas, kommer hon att påstå det även om hon passerar 100!!!

Ang Lazy F's funderar jag på varför My ska be Booken om Lazy F's telnr och sedan ringa henne.
Varför ringer Lazy F's inte upp själv?(...gissar att Booken har nr till My..)

Tack! Jag har trott i någon vecka nu att Lazy F var någon slags ny, ung rapartist som Booken av någon anledning umgicks med....
Citera
2018-05-31, 16:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kotlettrad
Erwik la upp det här på sin story häromdan 😁

https://minfil.com/qdn3Gfe6b6/B346B7...E742CBD543.png

Felicia är ute m håven nu när My blivit VD

https://minfil.com/m4n6Gbedb7/6253E1...41D6E1471.jpeg

Hahahah kolla vilka som har laddat ner Erwiks bild: Försvarsstaben, Myndigheten för Samhällsskydd och beredskap och Rikspolisstyrelsen. Inget kan vara mer talade; människan är en fara för samhället och måste bevakas av myndigheterna
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-05-31 kl. 16:42.
Citera
2018-05-31, 21:01
Medlem
Jaha LillTunnan fikar efter jobb, hoppas hon får visa referenser, både dem och hennes CV är rimligen inget annat än en klassisk Book katastrof
Citera
2018-05-31, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Helvete vilken sumofetto.
Varför vill hon visa upp när hon sitter och hetsäter sådär?
Blir hetsätningen bättre om man försöker göra sig snygg?
Det ät bland det värsta jag sett.

What!!?? Ser hon ut så idag!? Då gör hon återigen skäl för smeknamnet "Tunnan" m.a.o.? Vad är det med henne och mat? Hon har passerat medelåldern och hon har fortfarande inte lyckats få bukt med sitt överätande. Det är ju heeeeelt sjukt. Hur svårt kan de´va´? Hon är ju så patetisk att det inte finns.
Citera
2018-05-31, 22:42
Book ska vara med i Nemo möter. På hans Instagram frågar han vad vi vill veta om henne.......jag vågar inte skrivs något men oj vad jag skulle vilja. @nemoheden är hans namn för er som inte är lika fega som jag.
(Använder min Instagram för marknadsföring och vill inte att mitt företag ska bli förknippat med Book)
Citera
2018-05-31, 23:27
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jaha LillTunnan fikar efter jobb, hoppas hon får visa referenser, både dem och hennes CV är rimligen inget annat än en klassisk Book katastrof
Ingen som är vid sunda vätskor skulle anställa någon av dessa.

Ingen av dem kan skilja på mitt och ditt, dessutom är det ju ett jävla drama kring dem mest hela tiden. Inte bra för någon firma.
Citera
2018-06-01, 00:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ingen som är vid sunda vätskor skulle anställa någon av dessa.

Ingen av dem kan skilja på mitt och ditt, dessutom är det ju ett jävla drama kring dem mest hela tiden. Inte bra för någon firma.

Jag är rädd att du har rätt i att många tvekar att anställa både A.B och hennes dotter men de behöver trots allt komma ut i arbetslivet som normala människor. Det här destruktiva livet måste få ett slut. Jag funderar på om de kan jobba inom exempelvis Samhall eller i skyddad verkstad eller något. De måste ju få in pengar på något sätt för att snabbt betala alla skulder. Kanske de kan sälja egna hantverk eller starta någon form av loppisverksamhet?

Om vi leker med tanken att Lyxfällan skulle komma på besök, hur skulle de försöka att tackla det ekonomiska problemet?
Vi bortser att A.B kommer att skälla ut dem och göra bort sig genom att skapa drama.
Jag tänker mig att det i ett sådant fall blir en mycket stram budget där fokus är att snabbt avbetala skulderna och att de måste sälja en massa saker samt byta boende till en mycket billigare lägenhet. De kommer nog också tvinga dem att försöka att söka jobb för att de ska kunna klara avbetalningar och annat i hög takt.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-06-01 kl. 00:54.
Citera
2018-06-01, 03:57
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Om vi leker med tanken att Lyxfällan skulle komma på besök, hur skulle de försöka att tackla det ekonomiska problemet?

Hennes man skulle få skaffa ytterligare ett eller två jobb till och så börjar de att maniskt köpa Trisslotter för varenda ett öre av de bruttoinkomster de har med förhoppningen att 'plötsligt händer det'...
Citera
2018-06-01, 09:49
Medlem
nickomyras avatar
Flirtig
Stjäl o ljuger
Manipulerar sexuellt för att få ekonomisk vinning ( ja hon verkar ju få toffeln att försörja henne )
Verbalt aggressiva
Känslomässigt labil
Exkluderar sina offer fr sociala nätverk
Självskadebeteende ( svält / hetsätning

Låter det som någon ni känner till? 🤔

https://www.baaam.se/psykologen-sa-k...nnlig-psykopat
Citera
2018-06-01, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Book ska vara med i Nemo möter. På hans Instagram frågar han vad vi vill veta om henne.......jag vågar inte skrivs något men oj vad jag skulle vilja. @nemoheden är hans namn för er som inte är lika fega som jag.
(Använder min Instagram för marknadsföring och vill inte att mitt företag ska bli förknippat med Book)

Har varit inne nu på Nemos IG och läst...intressanta frågor minst sagt till fru Book...allt från hennes fejktänder, vikt och hennes beteende ang. sonens "bedrifter"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in