2017-09-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Det är nog så att även media driver med porslinkäft, fast det begriper hon inte

Ja, det är otroligt. Jag körde bil halva dagen igår och hade radion på, med kanalen svensk pop. Det pratades flera gånger om att Anna Book fyller år i dag, och de kallade hennes nya tänder för Hollywood leende.

Men det var inga låtar av/med Anna Book som spelades!
Citera
2017-09-11, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Allt det där är ju bara massa blaj. Jag tror inte för en sekund på att Anna och Roberto knullar som kaniner hela dagarna och nu ännu mer. Inte för att det är just Tunnan utan för att de varit ihop i vad, 15 år? Skulle gissa på att deras sex är ungefär lika frekvent och spännande som vilket gammalt par som helst. Anna vet dock att sex säljer och ingen orkar höra om hennes döda morsa eller hur många gånger hennes mage spruckit om och om igen utan det måste kryddas lite. Hon måste ju helt desperat ha uppmärksamhet så då säljer hon sitt uppdiktade sexliv istället. Skulle inte förvåna mig om vi i framtiden får se rubriker om just Anna och Robertos hemmagjorda porrfilm eller hur Anna skulle vilja ha en trekant.
Om hon nu äter otillåten medicin kan det öka på knulleriet rejält. Narkomaner kan ju hålla på dygnet och varken äter eller sover samt lider av muntorrhet vilket sångfågeln säger sig göra. Toffeln ser också ut som en översexuell varelse och verkar dregla på det som rör sig. Enligt Book går dom igång på snygga personer dom ser på gatan . Läs gärna intervjun som gruppisen på Expressen gjort.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-11 kl. 18:16.
Citera
2017-09-11, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vad som händer innanför dom där väggarna kan man bara ana. Har aldrig sett tidigare att en morsa med 3 ungar berättar för läsare att det knullas runt flera timmar och att dom kåtar upp sig på omgivningen. Man blir mer och mer äcklad. Hennes naglar ser ut som på en prostituerad och på varenda bild där hon kladdar på folks bringa. Överallt är dom äckliga naglarna. I maten, på folk och resten vill man inte veta.

För mycket exponering i media för just ingenting, tänjer på gränserna hos dessa personer. Det är flera personer och familjer i dag som lever i offentligheten på att vara sig själva. De exponerar sitt innersta och det mest privata för pengar.

När det inte finns något kvar att berätta om, hittar de på, och gör vad som helst för att bli intressanta. Inget är längre privat eller tabu för dem.

Vi ser hur barnen blir ökändisar, som om det vore en utbildning eller examen. Det är mycket tragiskt att det finns föräldrar som leder barnen in i ett liv utan innehåll, utan yrke, genom att exponera sig själva och familjen som idioter. För barnen blir det socialt svårt och förvirrande då de inte förstår hur vi andra lever och vad vi pratar om.

Det Anna Book pratar om , brukar jag benämna sammanfattningsvis som saker man inte pratar om...
Citera
2017-09-11, 18:26
Medlem
Är det flaggdag också? Sverige har ju sänkts i botten och då får man räkna med att Book är ungefär lika eftertraktad som ABBA var då landet blomstrade. Överallt såg man ABBA på 70-talet. Nu ser man ett fett nylle som förvandlats till ett groteskt sådant med löständer. Skitiga naglar och hårdsminkade stora koögon som glor in i kameran. Överallt. Hela fanskapets underrede ska analyseras av Expressen och nu vet vi att hon har vårtor på dom vidriga äggstockarna.
Citera
2017-09-11, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Är det flaggdag också? Sverige har ju sänkts i botten och då får man räkna med att Book är ungefär lika eftertraktad som ABBA var då landet blomstrade. Överallt såg man ABBA på 70-talet. Nu ser man ett fett nylle som förvandlats till ett groteskt sådant med löständer. Skitiga naglar och hårdsminkade stora koögon som glor in i kameran. Överallt. Hela fanskapets underrede ska analyseras av Expressen och nu vet vi att hon har vårtor på dom vidriga äggstockarna.
Allvarligt talat, det måste vara något fel på Karin Sörbring. Hon verkar naivt förtjust i freaken Anna Book. Sörbring hör knappast till de skarpare knivarna i lådan. Om hon vill ha respekt som journalist får hon ta mig tusan skärpa till sig och skriva om mer angelägna aktualiteter.
Citera
2017-09-11, 19:35
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Injecta

Ny på denna tråden, herregud så underhållande! Har hon alltid varit så här crazy eller har hon fått nått bryt av den hastiga viktnedgången?
Varför ooh varför vill TV ha henne med???
Haha, kan rekommendera dig att följa tråden! Jag började läsa typ en två dagar innan hennes rape-son hamnade i ett mediadrev. Går in här och läser typ två ggr i veckan, det är garanterad underhållning fast jag orkar bara läsa lite i taget, det blir för mycket när en vuxen kvinna agerar som en fjortis. Men kul är det!
Citera
2017-09-11, 19:39
Medlem
Och som hon ljuger! Hon har nog lyssnat för mycket på Linda Bengtzings låt "Jag ljuger så bra"..
Som av en händelse uppstod nån form av vattenläckage i köket så att Anna INTE kunde laga ALL mat hon planerat utan fick ringa in en rörmockare(hennes egen benämning på rörmokare) som fixade avloppet? i köket.
Well, hon ringde snabbt ett samtal och så vips! Kom ett bud från nån restaurang med ALL mat som behövdes-på rekordtid!
Undrar vem som fick betala maten och vem som betalar rörmokarn??? Stackars Anna hade ju inte ens råd att köpa ett nytt tvättfat eller om det var toastol på badet ju,om ni minns tiden med "arga snickaren". rörmokarn tar nog minst 500 kr./timme + material plus restid,
maten kostar??? När min man fyllde år hade vi cateringmat för 12000 kr. (bara en parentes).
Jag kommer aldrig mer att tro på ett enda ord som kommer ur Anna Books mun.
Citera
2017-09-11, 19:49
Medlem
Ikväll ska hon ju krama om och trösta Blondie. Har han också blivit en mupp som låter denna människa klänga som en fästing? Jag kan förstå om Morgan kollapsade med denna satkärring i sin närhet. Ger mig fan på att hon mosat sina piller i hans paprika.
Citera
2017-09-11, 19:52
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det vi ser är en människa i djup kris som låter sig exploateras av media. Det verkar finnas märkliga känslor och negativa egenskaper i hennes trasiga inre som nu exploderar. Något i hennes liv har utlöst en ström av kaotiska känslor som nu skadar henne, och hennes familj, då hon inte är förankrad i verkligheten. När jag ser vad hon förmedlar blir jag beklämd och förskräckt.

Falskheten hos media är att låtsas att detta är snäll journalistik eller normal kändisjournalistik. Det är faktiskt vidrigt att låta en människa, på ett indirekt sätt framstå som komplett galen för att sälja sin skit.
Håller med! Tyvärr vill de bara göra snabba pengar och kunna skapa rubriklänkar som genererar klick, det är allt som räknas. De skiter i att den här tragiska soppan kan sluta illa, att de förstör henne.

Det är lite roligt att följa men egentligen är det väldigt tragiskt faktiskt. Anna må vara konstig, men i grunden tycker jag synd om henne och de i hennes direkta närhet.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Och som hon ljuger! Hon har nog lyssnat för mycket på Linda Bengtzings låt "Jag ljuger så bra"..
Som av en händelse uppstod nån form av vattenläckage i köket så att Anna INTE kunde laga ALL mat hon planerat utan fick ringa in en rörmockare(hennes egen benämning på rörmokare) som fixade avloppet? i köket.
Well, hon ringde snabbt ett samtal och så vips! Kom ett bud från nån restaurang med ALL mat som behövdes-på rekordtid!
Undrar vem som fick betala maten och vem som betalar rörmokarn??? Stackars Anna hade ju inte ens råd att köpa ett nytt tvättfat eller om det var toastol på badet ju,om ni minns tiden med "arga snickaren". rörmokarn tar nog minst 500 kr./timme + material plus restid,
maten kostar??? När min man fyllde år hade vi cateringmat för 12000 kr. (bara en parentes).
Tänk på vem du pratar om. Anna Book lyssnar på Anna Book, inget annat. ABC är världens bästa och enda låt man behöver!
Senast redigerad av FiffelMona 2017-09-11 kl. 20:16.
Citera
2017-09-11, 19:53
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Urrk! Det där inlägget gjorde att jag hoppar över middagen ikväll.
En hemsk tanke tog dessutom form i min skalle: tänk om det "råkar" läcka ut en privat sexfilm från megastjärnan? Ryser vid tanken, men tyvärr är det nog inte helt omöjligt så väck som hon verkar vara.

MVH/Gnomegirl

Nu spyr jag eller får en stroke.....
Där var min kväll förstörd, kanske måste ringa en psykolog i morgon.. bara tanken av smällfeta bogvisiret som lyser blåvitt och som idkar sex med sin svettiga spanjor får mig att tappa allt här snart.
Citera
2017-09-11, 20:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
för er som inte kan se så finns här lite kopierade kommentarer från annas insta...

https://minfil.org/R9Tdx5cdbe/IMG_8108.PNG

https://minfil.org/U3T2xcc8b1/IMG_8101.PNG

Det som är mest intressant är vilka som har laddat ner kommentarerna: Kriminalvården och Skolverket
Citera
2017-09-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy

sa hon detta i nån live? påminner om lögnen med ikeas julbord o hennes stulna mobil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in