2017-09-20, 17:55
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Håller inte med ... Visst P hade troligen inte blivit känd om hon inte hade fötts med kända föräldrar. Men hon Jobbar ju ändå . Hon har inte valt att bara hänga sig kvar på sin schlagerlåt utan varit med i flera musikaler , designar mm . Anna är känd för en låt.

Och de kritiserade inte henne som àrtist `utan hur hon bemöter kritik från följare och att hon försvarat sin sons handlande .

Nej, men det är ju det som är lite kul. P hade med största sannolikhet inte blivit känd utan sina kända föräldrar. P har väl inte heller så många låtar att skryta med? Hon är känd för Picadilly Cirkus, thats it.
Att hon sedan varit med i musikaler kan ju bero på att familjen har ett brett kontaktnät, ingen kan väl påstå att hon sjunger bra! Utan sina kända föräldrar tror du någon skulle köpt något hon designat?

Det blir lustigt när P kritiserar A även om det är hur hon bemöter kritik från följare. De är exakt samma typ av kändisar, ingen av de har någon integritet och ingen av dem är intressanta. Anna har gråtit i 30 år och Pernilla har fnittrat och larvat sig under samma tid.
Senast redigerad av why123 2017-09-20 kl. 17:56. Anledning: .
Citera
2017-09-20, 18:29
Medlem
Hennes son sänder live på insta nu
Citera
2017-09-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MotherOfAllCats

vad säger han?
Citera
2017-09-20, 18:39
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Håll till godo
http://imageshack.com/a/img922/7567/SNrxTC.jpg

GAAH! Ni vet det där gamla Internetskämtet när man ska titta noga på en neutral bild och så flashar plötsligt ett skräckinjagande ansikte? Så kände jag mig.

Edit
Inte först på bollen märkte jag snabbt.
Senast redigerad av heropsychodreamer 2017-09-20 kl. 18:43.
Citera
2017-09-20, 18:39
Medlem
karlsoons avatar
Citat:

Spela in
Citera
2017-09-20, 18:53
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Nej, men det är ju det som är lite kul. P hade med största sannolikhet inte blivit känd utan sina kända föräldrar. P har väl inte heller så många låtar att skryta med? Hon är känd för Picadilly Cirkus, thats it.
Att hon sedan varit med i musikaler kan ju bero på att familjen har ett brett kontaktnät, ingen kan väl påstå att hon sjunger bra! Utan sina kända föräldrar tror du någon skulle köpt något hon designat?

Det blir lustigt när P kritiserar A även om det är hur hon bemöter kritik från följare. De är exakt samma typ av kändisar, ingen av de har någon integritet och ingen av dem är intressanta. Anna har gråtit i 30 år och Pernilla har fnittrat och larvat sig under samma tid.

Tycker inte alls det är att gasta sten i glashus ... Har ju inte med det att göra ! Har att göra med att Anna betett som ett fullblodigt psycho på sina lives ..gormat och skrikit och kallat småtjejer för smuts ,och att flickan som blev våldtagen inte är offer. och yada yada . Inte ett ok beteende från någon ,varken ckändis eller stjärna . Och ja P har fnittrat mkt .. men ack så mkt trevligare personlighet .. tror inte man får jobb annars i den branchen .. hur kända föräldrar man än har
Citera
2017-09-20, 19:01
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Åjo visst är de svullna! Jag sparade ner dem och tittade sedan i närbild: avgjort insprutade, med Botox tänkte jag då närmast...vilken människa får ta emot en massa hån för sina helt malplacerade tänder, sina avmagrade kinder, sina fula händer och fötter, sina hårförlängningar (som leder till skalliga fläckar), sin onaturliga hudton, sina ögonbryn, sina vulgära tatueringar...och gör då valet att "fixa" sina läppar? Med vilket dödsförakt kastar man
sig ut i den saltomortalen? Som alla konstaterar ser hon ju bara värre ut, ju mer hon satsar...All denna satsning på yta och så läcker mer och mer ut som avslöjar hennes bedrövliga karaktär, nej, det är sannerligen ett modernt fenomen detta.

Botox i läpparna? Det blir dom väl inte större av? Eller har jag helt missuppfattat hur Botox funkar?
Citera
2017-09-20, 19:02
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
skämskudde fram...lyssnade lite på en live där anna o roberto skulle till ica maxi varvid roberto säger " från ica maxi kan man åka taxi" o det tycker folk är jättekul?!!! herreguuuud

Book och hennes man - deras intelligens ligger i nivå med en somaliers.

Book gick inte ens ut 9:an. Och hennes man slutade som väktare utanför Ur & Penn.

Intelligensen hos herr och Fru Book är toklåg.
Citera
2017-09-20, 19:07
Medlem
ace_secs avatar
Citat:

Letar han nya barn att våldta?
Citera
2017-09-20, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Botox i läpparna? Det blir dom väl inte större av? Eller har jag helt missuppfattat hur Botox funkar?
Jag är lika dålig på sånt där men jag tror det heter filler i läpparna?
Citera
2017-09-20, 19:09
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Som redan tidigare påpekats är det annan skit man fyller ut med! Restylane? Äsch inte riktigt mitt område, ber tusen gånger om ursäkt...
Citera
2017-09-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Så Anna har alltså haft vanlig tandvärk som man får när man missköter sina tänder och detta är alltså anledningen till hennes nya hollywoodtänder?

http://delivery.youplay.se/r/09D81

På samma film: varför blinkar hon så osynkat med sitt högra ögonlock?
Det där har jag också reagerat på. Varför gör hon så? Är det någon form av tics? Eller tänker hon att det ska se flörtigt och förföriskt ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in