2017-09-11, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det som är mest intressant är vilka som har laddat ner kommentarerna: Kriminalvården och Skolverket

hur ser man det?
Citera
2017-09-11, 20:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hur ser man det?

Det står längst ner, under Ladda ner.
Det är ett script som heter Creeper som visar vilka myndigheter och sånt som har laddat ner bilden.

https://minfil.org/R9Tdx5cdbe/IMG_8108.PNG

Citera
2017-09-11, 21:03
Medlem
Citat:
sa hon detta i nån live? påminner om lögnen med ikeas julbord o hennes stulna mobil
nä, jag läste det på hennes instagram ikväll angående hennse kalas när hon fyllde år.
Citera
2017-09-11, 21:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Anna har fyllt år. Hur hade hon råd med catering? Det måste man väl boka långt innan, inte samma dag? Hur i helvete kan Felicia ha råd med ny iPad till mamma book?
Citera
2017-09-11, 21:47
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Anna har fyllt år. Hur hade hon råd med catering? Det måste man väl boka långt innan, inte samma dag? Hur i helvete kan Felicia ha råd med ny iPad till mamma book?
Tror det är bäst att inte undra. Kolla hennes "bästisar" - kan kanske förklara en del
Citera
2017-09-11, 22:28
Medlem
Citat:

Tror inte att iPaden var ny. Varför låg inte den i kartong i så fall?
Så jävla patetiskt att lägga in loggan till "Chanel" som bakgrundsbild på den dessutom.

Är väl antagligen något av Felicias stöldgods.
Citera
2017-09-12, 04:17
Medlem
thabitas avatar
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...illa-henemark/

Bild nummer 2, det är jag övertygad om är Annas naturliga look: galen.
Hur hon pekar med fingret är också något hon är van vid.

Och vad menar hon med "– Tala inte om för mig vad jag ska göra, för jag har inte talat om för dig vad du ska göra, skriker hon åt Camilla Henemark."

Hade Anna talat om först, vad man får och inte får göra, så hade det varit okej?
Citera
2017-09-12, 07:16
Medlem
Citat:

Hur har Anna råd med alla dessa fantastiska födelsedagspresenter som regnar över henne på 47-årsdagen? Det måste tära hårt på en dörrvaktslön? "Sedan fick jag presentkort, massor med smycken halsband 2st, armband flera st, flera par örhängen, & ringar, kroppsprodukter, bodytattoos, kryddor, heldag med mina tjejkompisar, ännu mera smink. En rosa klocka, blommor, kokböcker, Champagne Prosecco, kläder, högtalare, hörlurar & läsglasögon mm / kan inte rabbla allt" och allt detta utan några som helst bilder på några besökare? Hon tackar i stort sett endast sin familj och sin syrra och det är väl bara dom som tvingas bemöda sig över födelsedagen på Bates Motel men att dom tvingas kasta så många presenter + ipad och Kitchenaid (!) på tookmamma finner jag lite långsökt på ett hushåll som bara har två dörrvaktslöner. Tror mer på keeping up appearances.
Citera
2017-09-12, 07:38
Medlem
Citat:
denna får man skriva under

kan vi inte alla skriva under? ett tips bara, när man skrev under skulle man godkänna sin signatur med ett mail man fick och det hittade jag i skräppost...är det Anna som har ett finger med i spelet så man inte ska tro man får nåt? 😂
Citera
2017-09-12, 07:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Hur har Anna råd med alla dessa fantastiska födelsedagspresenter som regnar över henne på 47-årsdagen? Det måste tära hårt på en dörrvaktslön? "Sedan fick jag presentkort, massor med smycken halsband 2st, armband flera st, flera par örhängen, & ringar, kroppsprodukter, bodytattoos, kryddor, heldag med mina tjejkompisar, ännu mera smink. En rosa klocka, blommor, kokböcker, Champagne Prosecco, kläder, högtalare, hörlurar & läsglasögon mm / kan inte rabbla allt" och allt detta utan några som helst bilder på några besökare? Hon tackar i stort sett endast sin familj och sin syrra och det är väl bara dom som tvingas bemöda sig över födelsedagen på Bates Motel men att dom tvingas kasta så många presenter + ipad och Kitchenaid (!) på tookmamma finner jag lite långsökt på ett hushåll som bara har två dörrvaktslöner. Tror mer på keeping up appearances.

Är inte mycket av det sponsrat/reklamgrejor som man får för en spottstyver? Troligen har man lovat att hon ska nämna produkterna i inläggen osv. Sedan tror jag att hon överdriver om att de inte har råd med en massa saker eftersom de ju även får barnbidrag och hyresbidrag också precis som andra barnfamiljer så utfattiga är de inte mer än själsligt, moraliskt och etiskt.
Citera
2017-09-12, 08:16
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är inte mycket av det sponsrat/reklamgrejor som man får för en spottstyver? Troligen har man lovat att hon ska nämna produkterna i inläggen osv. Sedan tror jag att hon överdriver om att de inte har råd med en massa saker eftersom de ju även får barnbidrag och hyresbidrag också precis som andra barnfamiljer så utfattiga är de inte mer än själsligt, moraliskt och etiskt.
Barnbidraget slutar väl vid 16 års ålder och bostadstillägg är väl också tveksamt när de bor i en bostadsrätt som kostar flera miljoner.
Citera
2017-09-12, 08:36
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
"Sedan fick jag presentkort, massor med smycken halsband 2st, armband flera st, flera par örhängen, & ringar, kroppsprodukter, bodytattoos, kryddor, heldag med mina tjejkompisar, ännu mera smink. En rosa klocka, blommor, kokböcker, Champagne Prosecco, kläder, högtalare, hörlurar & läsglasögon mm / kan inte rabbla allt"
...låter som en 12-åring, inte håller väl en 47-årig kvinna på så här?
Tjejkompisarna är väl Kin och My? Smink från Vanessa och Antonio, tydligen. En gåta är också Proseccon, för Anna dricker ju inte alkohol, enligt egen utsago...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in