2016-11-05, 12:19
Medlem
Hon kommer att ställa upp att Tunnan skulle missa några minuter i rampljuset faller utanför all tvivel. Att det blir drama tårar och tandgnisslan är givet och bortförklaringar om fel på hästen sadeln eller något annat. Flyger hon av och daskar i backen blir det bingo, då går att få gråttid i media där hon undrar Hur kunde detta hända jag som blev så bra.
Citera
2016-11-05, 14:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Du har redan förlorat tian, men har rätt till hälften. Hon kommer vara med. Och göra bort sig. Sedan skyller hon på en svullen tå.
Jag har inte förlorat min tia. Hon kommer ALDRIG att hoppa 1.20-hinder på Friends den 24/11.
Kolla senaste avsnittet. Hon grinar efter att ha "hoppat" 20 cm, skyller på knäont och försvinner ur ridhuset. Medan de övriga hoppar 90-120 cm.
http://www.svtplay.se/video/10908473...t-3?start=auto

EDIT: Jag tror att det blir så här: När Tunnan kommer in sänks hindren till 10-20 cm och hon tar sig (med lite hjälp) runt banan. Sedan får vi läsa på hennes insta hur #stolt och #glad och #tacksam #ödmjuk #respekt #villmansåkanman osv hon är, i flera månader framöver.
Vinsten går till Dogge, tätt följd av Dermot.
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-11-05 kl. 14:38.
Citera
2016-11-05, 17:53
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Hon kommer att ställa upp att Tunnan skulle missa några minuter i rampljuset faller utanför all tvivel. Att det blir drama tårar och tandgnisslan är givet och bortförklaringar om fel på hästen sadeln eller något annat. Flyger hon av och daskar i backen blir det bingo, då går att få gråttid i media där hon undrar Hur kunde detta hända jag som blev så bra.
Och en enorm jordbävning så höghusen i Stockholm gungar.
Citera
2016-11-05, 18:32
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har inte förlorat min tia. Hon kommer ALDRIG att hoppa 1.20-hinder på Friends den 24/11.
Kolla senaste avsnittet. Hon grinar efter att ha "hoppat" 20 cm, skyller på knäont och försvinner ur ridhuset. Medan de övriga hoppar 90-120 cm.
http://www.svtplay.se/video/10908473...t-3?start=auto

EDIT: Jag tror att det blir så här: När Tunnan kommer in sänks hindren till 10-20 cm och hon tar sig (med lite hjälp) runt banan. Sedan får vi läsa på hennes insta hur #stolt och #glad och #tacksam #ödmjuk #respekt #villmansåkanman osv hon är, i flera månader framöver.
Vinsten går till Dogge, tätt följd av Dermot.

Hon kommer att fejka knäont. Men det är lika bra. Hon har inte de fysiska förutsättningarna för det där och skulle bara skada sig och hästen. Stackars Bingo, han är verkligen tålig. Det är de för övrigt allihopa de där hästarna. Speciellt utvalda och tränade för att stå ut med vad som helst.
Citera
2016-11-05, 18:41
Medlem
Undrar om Anna någonsin funderat på om hennes knäonda och alla andra krämpor MÖJLIGTVIS kan ha med hennes övervikt att göra...? Jag kikade på senaste avsnittet och fattade inte varför Bingo fortfarande hade sadeln på sig långt efter att de lämnat ridhuset...? Jag fattar inte vad hon gör i programmet överhuvudtaget? Hade det inte varit för henne, så hade det varit bara roligt att titta på. Dogge är så klart favorit, men jag tycker de övriga också är roliga och bra deltagare på sina vis. Men Anna...? Vad tillför hon? Sen skulle det inte förvåna mig om alla de andra hoppar 1,20 och så kommer Anna och rider bara över cavaletti- eller 20 cm´s hinder som någon annan var inne på- på Friends Arena och ändå kommer Anna att vinna på något vis...
Citera
2016-11-05, 23:23
Medlem
Pippirayas avatar
Men vad i hela h-vetet? Senaste uppdateringen på insta är ju helt sanslös. Önskar jag kunde kopiera texten.

Hon förklarar iaf läget för en annan deltagare i stjärnhoppningen, att deltagaren inte klarade av en svårare häst. Så anna, som vill alla väl, lånar ut Bingo till henne.

Hon upprepar minst tre gånger att det är för att hon vill alla väl. Och ven fan är hon att låna ut en häst, den är inte hennes egen. Hela inlägget är bara till för att hylla sig själv, utan att ens försöka maskera det. Och vem är ett dugg intresserad av att veta varför en till deltagare rider på samma häst? Dagens
Citera
2016-11-05, 23:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Men vad i hela h-vetet? Senaste uppdateringen på insta är ju helt sanslös. Önskar jag kunde kopiera texten.

Hon förklarar iaf läget för en annan deltagare i stjärnhoppningen, att deltagaren inte klarade av en svårare häst. Så anna, som vill alla väl, lånar ut Bingo till henne.

Hon upprepar minst tre gånger att det är för att hon vill alla väl. Och ven fan är hon att låna ut en häst, den är inte hennes egen. Hela inlägget är bara till för att hylla sig själv, utan att ens försöka maskera det. Och vem är ett dugg intresserad av att veta varför en till deltagare rider på samma häst? Dagens
Här kommer inlägget:

Citat:
4 h
annatoledanobookVill gärna förklara läget för min Stjärnhoppningskollega @maxidamarak Hon märkte tidigt att @stjarnlassie & hon inte var kompatibla & hon har inte kunnat träna med ⭐️Lassie i princip någonting överhuvudtaget ~ Eftersom fina Lassie verkligen kräver att man rider henne 🏇 Hon är en fantastisk häst med riktigt fina hopp men det är mest killarna som klarar av henne. Iallafall i detta fall, jag har sett hur Richard Olsson & Dogge rider Lassie & dom är två väldigt duktiga & orädda ryttare & det är vad som krävs i vissa fall mer än andra. Och jag har sedan lång tid tillbaka förstått att Maxida också velat rida Bingo precis som jag gjort från allra 1a början ~ Så när jag uppmärksammade detta & belyste frågan till Produktionsledningen & Svt. Så fick jag äntligen frågan officiellt. Om jag kunde tänka mig att dela @bingo_official med Maxida? Och eftersom jag är en person som vill allas bästa & väl. Så svarade jag naturligtvis ja. Jag skulle aldrig vilja att någon av mina kollegor ev. skadar sig eller riskerar att ramla av, för att dom inte tagit tillräckligt med timmar på ryggen. Eller har en häst som faktiskt är för svår. Bara för att själv klara mig bättre - jag har en bättre uppfostran än så. 🙏🏼❤️🙏🏼 & Bingo är inte helt lätt han heller, han kräver också att man ska rida honom. MEN han har stor publik & arenavana & det gör Bingo till en på många sätt tryggare hopphäst, speciellt om man inte tränat & är en van tävlingsryttare. & det är ju ingen utav oss. Men som sagt - jag vill att @svt_stjarnhoppningen ska bli en FANTASTISK upplevelse för oss ALLA ~ så jag delar med mig & är en god kamrat & kollega. Men underskatta inte Queen B #annabook💪🏽😉⭐️👊🏽😂🏇❤️😘 Jag kämpar fortfarande med mitt dåliga självförtroende & jag har än sålänge inte sett eller fått några genvägar till Finalen i Friends ~ så jag tränar tränar tränar tillsammans med min fina vapendragare från dag 1 Bingo & den största segern kommer för mig personligen att bli. När jag äntligen vinner över mitt dåliga självförtroende 🙏🏼🏇👊🏽❤️ Jag vill inte bara kunna rida bra & tryggt i Finalen ~ jag vill kunna göra det för resten utav mitt liv & jag vill ALLAS VÄL🙏🏼⭐️❤️ Tack för ordet ~ Kärlek & respekt A.

Precis som du säger, det är ENBART skrivet för att visa alla hur OSJÄLVISK och GOD hon är

EDIT: "Bingo är inte helt lätt han heller". Jo, det är han. Det finns bilder på instagram där Bingo rids av små barn på 4-7 år och som är nybörjare. https://www.instagram.com/p/BGodQVxN...bingo_official
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-11-05 kl. 23:53.
Citera
2016-11-06, 07:50
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det behöver du inte. Anna Book är en mycket van ryttarinna.

I sängen då🤔
Citera
2016-11-06, 09:41
Medlem
Citat:
Här kommer inlägget:

Precis som du säger, det är ENBART skrivet för att visa alla hur OSJÄLVISK och GOD hon är

EDIT: "Bingo är inte helt lätt han heller". Jo, det är han. Det finns bilder på instagram där Bingo rids av små barn på 4-7 år och som är nybörjare. https://www.instagram.com/p/BGodQVxN...bingo_official

Herre min skapare, nu skriver människan på sitt instagram att hon kämpar med sitt dåliga självförtroende..jag knäcker mig..
Senast redigerad av shaftesbury 2016-11-06 kl. 09:45.
Citera
2016-11-06, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Herre min skapare, nu skriver människan på sitt instagram att hon kämpar med sitt dåliga självförtroende..jag knäcker mig..

Jag tror faktiskt att det är just dåligt självförtroende, eller snarare självkänsla, som plågar Anna Book. En person som hela tiden, alltid, är besatt av att framhäva hur fantastiskt allt är som hon kommer i närheten av kan inte må bra. Det må gälla mat, inredning, resor, ridning, artisteri, barn, utseende, bilkörning, you name it ...
Citera
2016-11-06, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Jag tror faktiskt att det är just dåligt självförtroende, eller snarare självkänsla, som plågar Anna Book. En person som hela tiden, alltid, är besatt av att framhäva hur fantastiskt allt är som hon kommer i närheten av kan inte må bra. Det må gälla mat, inredning, resor, ridning, artisteri, barn, utseende, bilkörning, you name it ...

Du kan ha helt rätt i Ditt resonemang!
Citera
2016-11-06, 11:27
Medlem
godboys avatar
Citat:
Här kommer inlägget:

Som sagt, mest intresserad av att framhäva sig själv och sin enorma godhet. Sen är det ju så störande att hon skriver som en tolvåring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in