2017-09-11, 16:01
Medlem
https://www.petitions24.com/vi_vill_...a_book_i_media
Citera
2017-09-11, 16:04
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Hahahahaha... Där såg inte lilltunnan inte så smal och photoshoppad ut.

Äckliga Antonio har ju psykopat-aura.
Han kommer inom 5 år att sitta i fängelse.

Hur Fan ser frisören Bobbys hår ut?
Är han flint och kammar över sitt kvarvarande hår över flinten?
Det är bild på honom och antagligen hans bögkompis i tunnans sista inlägg där bilden på hennes familj också är.

Ja den grabben kommer det att gå käpprätt åt helvete för det är då ett som är säkert.
Ouppfostrad snorunge som har kepan på sig inne på kalaset. Det kanske är lika bra att han har mössa på sig förresten utifall att det kommer en hackspett.
Citera
2017-09-11, 16:14
Medlem
Tagelapas avatar
Apropå fjortisen Anna Toledano Books sätt att skriva på instagram så upptäckte jag häromdagen att den där s k stylisten Jonas som också är med i BL skriver på samma sätt. Drösvis med emojis och skräp. Tantboken är dock värre för hon har ju noll koll på när det ska vara punkt, komma eller utropstecken. Hon fläskar liksom på med allt i en enda röra som gör att ingen orkar läsa mer än dom närmast sörjande som sedan älskar henne i kommentarsfältet.
Hon är fanimig ett unikum i det fallet.
Jag visade en kopia av ett vanligt inlägg för en kompis son som är fjorton år. Han fattade ingenting. Han trodde det var en unge som skrivit. På sätt och vis är det väl det för hon har ju inte utvecklats sedan fjortonårsåldern.
Samma kille fick titta på ett klipp med Antonio Toledano Book på youtube. Då blev han nästan förbannad och sa att den som lagt upp det där borde veta att man inte får göra så, filma från gruppboenden. Han trodde alltså på allvar att Antonio var utvecklingsstörd. Så när inte ungdomarna förstår sig på det där sättet att skriva eller en annan ung människas sätt att uttrycka sig då är det väl inte konstigt att vi som har några år på nacken lyfter på ögonbrynet (vilket tantboken snart inte kan göra själv p g a all botox eller restylane).
Citera
2017-09-11, 16:45
Medlem
Tagelapas avatar
Och apropå ingenting så kan tantboken dra iväg till Husqvarna för där har en långtradare tappat en jävla massa toalettstolar över hela E4an. Tänkte om kärringen behövde reservdelar till de nya hästtänderna.
Citera
2017-09-11, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Apropå fjortisen Anna Toledano Books sätt att skriva på instagram så upptäckte jag häromdagen att den där s k stylisten Jonas som också är med i BL skriver på samma sätt. Drösvis med emojis och skräp. Tantboken är dock värre för hon har ju noll koll på när det ska vara punkt, komma eller utropstecken. Hon fläskar liksom på med allt i en enda röra som gör att ingen orkar läsa mer än dom närmast sörjande som sedan älskar henne i kommentarsfältet.
Hon är fanimig ett unikum i det fallet.
Jag visade en kopia av ett vanligt inlägg för en kompis son som är fjorton år. Han fattade ingenting. Han trodde det var en unge som skrivit. På sätt och vis är det väl det för hon har ju inte utvecklats sedan fjortonårsåldern.
Samma kille fick titta på ett klipp med Antonio Toledano Book på youtube. Då blev han nästan förbannad och sa att den som lagt upp det där borde veta att man inte får göra så, filma från gruppboenden. Han trodde alltså på allvar att Antonio var utvecklingsstörd. Så när inte ungdomarna förstår sig på det där sättet att skriva eller en annan ung människas sätt att uttrycka sig då är det väl inte konstigt att vi som har några år på nacken lyfter på ögonbrynet (vilket tantboken snart inte kan göra själv p g a all botox eller restylane).
Ha ha..gruppboende. Den tanken fick jag också när jag såg den fina familjen. Det börjar bli äckligt nu med all denna publicitet som dom här får. Att hon gick endast 8 år i grundskolan är ingen ursäkt för att man endast kan skriva med symboler för att göra sig förstådd. Den där Jonas sjönk i mina ögon förra veckan då han verkar vara lika obegåvad som Book själv. Att han inte heller kan skriva var dock en överraskning men inte längre. Snart har hon bara bögar, narkomaner och porrmodeller i sin bekantskapskrets. Och Expressens medarbetare vilka dyrkar Book.
Citera
2017-09-11, 16:56
Medlem
Som snygg person skulle jag undvika att åka till Solna. Bara tanken att paret Bok/Tolelado ligger och knullar och kåtar upp varandra med sig själv som objekt borde vara högst motbjudande. Jag mår illa av bara tanken att se dom framför mig hur dom juffsar i 2 timmar varje dag och så fort dom stänger sovrumsdörren. Expressen är nog med i sänghalmen där Karin får smaka på Robertos dolme. Är väldigt misstänksam med tanke på hur hon stalkar Book och aldrig ger upp att få höra om äggstockar och muntorrhet samt hår under armarna på världsartisten.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-11 kl. 17:01.
Citera
2017-09-11, 16:56
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
https://minfil.org/8bS7x1c9bf/IMG_0228.PNG

Värst va butter Felicia ser ut då. Jobbigt att vara tjockast i familjen eller? Håll ut min lilla sparv, snart är mamsen ikapp och förbi dig igen.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kan tänka mig att Expressens journalist också är medbjuden att få smaka på Robertos dolme?

Självklart inte, sluta larva dig. Anna visade bara upp lite hemgjord porrfilm på sin mobil. Roberto orkar inte hur mycket som helst och Anna behöver varenda minut av gnuggande för att hålla sig i form.
Senast redigerad av Aigis 2017-09-11 kl. 16:59.
Citera
2017-09-11, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Värst va butter Felicia ser ut då. Jobbigt att vara tjockast i familjen eller? Håll ut min lilla sparv, snart är mamsen ikapp och förbi dig igen.

Självklart inte, sluta larva dig. Anna visade bara upp lite hemgjord porrfilm på sin mobil. Roberto orkar inte hur mycket som helst och Anna behöver varenda minut av gnuggande för att hålla sig i form.
Vad som händer innanför dom där väggarna kan man bara ana. Har aldrig sett tidigare att en morsa med 3 ungar berättar för läsare att det knullas runt flera timmar och att dom kåtar upp sig på omgivningen. Man blir mer och mer äcklad. Hennes naglar ser ut som på en prostituerad och på varenda bild där hon kladdar på folks bringa. Överallt är dom äckliga naglarna. I maten, på folk och resten vill man inte veta.
Citera
2017-09-11, 17:30
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Vad som händer innanför dom där väggarna kan man bara ana. Har aldrig sett tidigare att en morsa med 3 ungar berättar för läsare att det knullas runt flera timmar och att dom kåtar upp sig på omgivningen. Man blir mer och mer äcklad. Hennes naglar ser ut som på en prostituerad och på varenda bild där hon kladdar på folks bringa. Överallt är dom äckliga naglarna. I maten, på folk och resten vill man inte veta.

Urrk! Det där inlägget gjorde att jag hoppar över middagen ikväll.
En hemsk tanke tog dessutom form i min skalle: tänk om det "råkar" läcka ut en privat sexfilm från megastjärnan? Ryser vid tanken, men tyvärr är det nog inte helt omöjligt så väck som hon verkar vara.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-11, 17:36
Medlem
trickydicks avatar
Har hon några spelningar? Företagsgig eller krogspelnigar osv? Annars hur livnär hon sig, det kan ju inte ramla in royaltys och STIMpengar eftersom hon inte står som låtskrivare. Har hon kanske något annat påhugg? Dagis eller inom vården eller så?
Senast redigerad av trickydick 2017-09-11 kl. 17:51.
Citera
2017-09-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
https://www.petitions24.com/vi_vill_...a_book_i_media

denna får man skriva under
Citera
2017-09-11, 17:48
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Allt det där är ju bara massa blaj. Jag tror inte för en sekund på att Anna och Roberto knullar som kaniner hela dagarna och nu ännu mer. Inte för att det är just Tunnan utan för att de varit ihop i vad, 15 år? Skulle gissa på att deras sex är ungefär lika frekvent och spännande som vilket gammalt par som helst. Anna vet dock att sex säljer och ingen orkar höra om hennes döda morsa eller hur många gånger hennes mage spruckit om och om igen utan det måste kryddas lite. Hon måste ju helt desperat ha uppmärksamhet så då säljer hon sitt uppdiktade sexliv istället. Skulle inte förvåna mig om vi i framtiden får se rubriker om just Anna och Robertos hemmagjorda porrfilm eller hur Anna skulle vilja ha en trekant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in