2017-08-11, 11:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Om ett år kommer hon sitta och beskylla biggest loser för att ha gett henne anorexi eller så har hon gått upp allt igen och lite till när hon tröstäter. Hon är precis en sån person som inte ska delta i ett sånt krävande program. Hon har inte psyke för det.

Gissar på att hon kommer gå upp precis som många andra som deltagit i bl. Funkar såklart bra sådär början och då man får råd och stöd av tränarna sen när vardagen kommer blir det inte lika lätt. Anna har lyckats sabotera sin kropp något fruktansvärt. Att operera magsäcken för att sen tänja ut den igen eller vad som nu händer och gå upp allt man gått ner plus lite mer kan knappast vara bra för kroppen.

Nu när hon faktiskt gått ner i vikt kan hon ju knappast skylla på att hon har pcos något mer iaf. Är enbart hennes dåliga ursäkt eftersom hon genom åren blivit fetare och fetare. En vettig mäniska som verkligen har den sjukdomen skulle väl hålla sig till någorlunda bra mat och på lagom kalorinivå plus träning då för att inte skena iväg i vikt men icke då. Hon har tröstätit och således gott upp, hade hon bara erkänt det så hade hon nog fått mer sympatier från folk. Nu när hon kommer med den ena ursäkten efter den andra blir det enbart patetiskt.

Det som svider lite är ju att skattebetalarna antagligen fått hosta upp pengar för att hon skulle få göra sin tjockioperation för att sedan helt strunta i de kostråd hon fått
Citera
2017-08-11, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Får bara upp ett kort klipp där hon flinar tillsammans med frisören?

va konstigt! jag får upp samma film som imorse där hon kör bil
Citera
2017-08-11, 12:56
Medlem
Undras varför hon plötsligt har en, ja vad säger man, "vänsterstyrd" bil. Trodde först att hon micklat med kameran när jag såg liven när Toffeln körde henne till stallet sist men nu såg jag att bilen är vänster. Någon frågar vad det är för bil, hon svarar bara att det är en Volvo, det räcker så" Utlandsreggad?
Citera
2017-08-11, 12:58
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Undras varför hon plötsligt har en, ja vad säger man, "vänsterstyrd" bil. Trodde först att hon micklat med kameran när jag såg liven när Toffeln körde henne till stallet sist men nu såg jag att bilen är vänster. Någon frågar vad det är för bil, hon svarar bara att det är en Volvo, det räcker så" Utlandsreggad?

det blir filmat spegelvänt när man filmar via front-cam på mobilen.
Citera
2017-08-11, 13:21
Medlem
Fordon
Det finns 1 privatägt fordon registrerade (2017-07-31)
VOLVO, Personbil, 2001 (16 år gammal)

Annas bil enligt ratsit
Citera
2017-08-11, 13:58
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Är det förresten nån som vet varför hon o josefin crafoord avskyr varann?

Josefin är en av få som orkar säga vad alla tycker om Anna Book. Och då måste Anna hugga tillbaka, Anna gillar egentligen Josefin men Anna känner sig "påhoppad" och istället för att lyssna och lära sig av kritiken beter Anna sig i vanlig ordning som en barnunge.

Och till dom få i tråden som försvarar våldtäkten och familjen Book. Lägg av med det.
Familjen förtjänar all form av smutskastning och skit dom utsätts för( om någon i familjen gått ut offentligt och tagit avstånd hade det varit en annan sak) det minsta man kan önska är att familjen med Antonio i spetsen får må lite dåligt med tanke på vad sonen har gjort så vad folk än gör och om tex någon klottrar VÅLDTÄKTSMAN på familjens bostad så är det fortfarande ingenting mot hur det lilla barnet mår.
Citera
2017-08-11, 14:37
Medlem
livesändning på insta nu

Kafferast på jobbet med film då
Citera
2017-08-11, 14:46
Medlem
Anna säger i livesändningen till en som kommenterar:
Nädu det finns inget som är smuts med mig, du kan äta mig från topp till tå o så slickar hon på sitt pekfinger

Skönt att rasten är slut
Citera
2017-08-11, 15:12
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Är det inte så att Anna snyftar lite här?
https://www.instagram.com/p/BXoMvIgh...natoledanobook
Som någon skrev, hon är nog på väg rätt in i kaklet pga av alla ogillande kommentarer på instagram. Instainlägget innan länken här så ser det ut som om hon gråtandes biter sig i underläppen så nog börjar hon fatta att omvärlden inte ser henne som världens mest ödmjuka artist.

Härligt att Anna börjat känna av hur det kan kännas i motgångar. Det hon tror sig uppleva är inte ens i närheten av vad våldtäktsoffret känner. Och då valde Anna att smutskasta och nedvärdera offret. Så det är viktigare än någonsin att folk driver på ännu hårdare nu mot Anna för då kan hon förhoppningsvis komma till insikt och börja ta tag i sonen istället för att han begår nya våldtäkter och nya grova brott.
Citera
2017-08-11, 15:21
Medlem
livesändningen senast var bland det äckligaste jag sett, hon har så många olika sidor ..len i käften, aggressiv, ledsen...satt o babbka om att hon har gått hos psykolog men det räcker för mig att gråta lite sa hon! Nån frågade om ny mello o då svara hon att hon får ingen gräddfil så som
lenaph o måns får... men värst var ändå när hon slickade sitt pekfinger...sen sa hon att hennes bästa sexleksak är Roberto o hans attribut...

detta blev eftermiddagens snackis på jobbet...
Citera
2017-08-11, 15:28
Medlem
Kattungemammans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
livesändningen senast var bland det äckligaste jag sett, hon har så många olika sidor ..len i käften, aggressiv, ledsen...satt o babbka om att hon har gått hos psykolog men det räcker för mig att gråta lite sa hon! Nån frågade om ny mello o då svara hon att hon får ingen gräddfil så som
lenaph o måns får... men värst var ändå när hon slickade sitt pekfinger...sen sa hon att hennes bästa sexleksak är Roberto o hans attribut...

detta blev eftermiddagens snackis på jobbet...

Stackars Vanessa att behöva uppleva sånt här, hon ser så genomsnäll ut.
Jag tänkte när jag såg de där kyssbilderna från Spanien, att om jag var hon skulle jag kräkas om jag såg mina föräldar tungkyssas!

Hon ser nog inte fram emot att börja skolan efter det här sommarlovet, stackars stackars henne.
Citera
2017-08-11, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
det blir filmat spegelvänt när man filmar via front-cam på mobilen.

Aha.. Tack för det!

Fattar inte varför hon måste snuska sig, slicka på fingret, äpplet o krama tuttarna i bilen, vilket bara får mej och andra kanske att äcklas med tanke på vad sonen gjort och blitt dömd för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in