2018-05-26, 09:42
Medlem
colberttts avatar
Anna tävlar i OS-grenen ”vem kan hålla in magen mest utan att svimma av andnöd”
Senast redigerad av colberttt 2018-05-26 kl. 09:45.
Citera
2018-05-26, 10:25
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt

Här har den ljugande världsstjärnan på sig samma klänning och säger då att hon väger 65 kilo när bilden togs. Idag sitter klänningen liiiite tightare. Men fortfarande har Anna bara lagt på sig ett kilo och håller vikten

https://minfil.com/w1U0C8e7b0/DFB3FE...720B00D22.jpeg
Citera
2018-05-26, 10:44
Medlem
Citat:

Det ser på ren svenska för j*vligt ut. Har hon ingen självkritik alls? För länge sedan träffade jag en person som jobbade med styling, hennes budskap var: "Strunta i vilken storlek plagget har, det skall sitta snyggt. Människor runt omkring struntar i om du behövt ta en eller två storlekar större än vad du brukar ha, det omgivningen ser är om plagget sitter snyggt eller ej."
Citera
2018-05-26, 11:55
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Det ser på ren svenska för j*vligt ut. Har hon ingen självkritik alls? För länge sedan träffade jag en person som jobbade med styling, hennes budskap var: "Strunta i vilken storlek plagget har, det skall sitta snyggt. Människor runt omkring struntar i om du behövt ta en eller två storlekar större än vad du brukar ha, det omgivningen ser är om plagget sitter snyggt eller ej."

Den posen är bara såååå onaturlig, hon ser ut som en flodhäst som försöker dölja att hon är fet. Precis som du säger så är ska man välja storlek efter hur plagget sitter, jag rör mig mellan storlekarna M-XL varpå L är det vanligaste. Men det viktigaste är att plagget sitter snyggt. Sen är inte alla plagg för alla människor, just eftersom vi ser olika ut. Det plagg tunnan skulle passa bäst i är dock niqab.
Citera
2018-05-26, 12:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, shapers.

https://www.google.se/search?q=shape...w=1067&bih=523
Citera
2018-05-26, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Baren passar väl fru Took...såg att Läckberg ska vara med i stjärnorna på slottet...det vore väl annars något för Anna att sitta och lipa i.

För många år sedan fick Tunnan och några andra ökända/kända personer frågan om vem de ville se vara med i "Stjärnorna på slottet". Jag överraskar väl inte någon om jag berättar att Tunnans svar var "Jag själv, jag tycker jag är värd att vara med där och har mycket intressant att berätta...." Någon som är förvånad?
Citera
2018-05-26, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kapad på Tinder? Har hon något konto där sedan tidigare? För att bli kapad bör man väl ha ett konto som kan kapas i annat fall måste hon väl mena att någon har skapat ett konto i hennes namn?

Jag är inte så bevandrad i olika nätsidor....MEN är inte "Tinder" till för kontaktannonser för dem som är singlar och letar efter en partner? Varför har i så fall Tunnan att konto där? Letar hon efter en replacement för Halmpyntet? Levererar han inte som han skall? Vänstrar hon? Har Halmpyntet också konto på Tiinder, och i så fall vad kallar han sig där? Varför sitter man på Tinder om man är i ett äktenskap? Är äktenskapet på väg åt helvete? Inte en dag försent i så fall.
Citera
2018-05-26, 13:43
Medlem
Jag att det är Tunnan som är huvudtopic i denna tråd men vill ändå fråga. Finns det inte någon som följer tråden som känner/känner till Roberto "Stolledano" från förr? Ingen som varit skolkamrat med honom, spelat fotboll, bort gramme med honom och hans familj eller liknande? Är han född och uppvuxen i Sverige (verkar så, han är sjukt tafatt och svennig). Han måste ju förbanna den dag han träffade Tunnan och fick henne och hennes gökunge på halsen.
Citera
2018-05-26, 13:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag är inte så bevandrad i olika nätsidor....MEN är inte "Tinder" till för kontaktannonser för dem som är singlar och letar efter en partner? Varför har i så fall Tunnan att konto där? Letar hon efter en replacement för Halmpyntet? Levererar han inte som han skall? Vänstrar hon? Har Halmpyntet också konto på Tiinder, och i så fall vad kallar han sig där? Varför sitter man på Tinder om man är i ett äktenskap? Är äktenskapet på väg åt helvete? Inte en dag försent i så fall.

Ja, precis det undrar jag också. Hade hon sagt att någon SKAPAT en fejksida om henne på Tinder hade det ju varit annorlunda men hon säger ju KAPAT och det innebär ju att hon redan har haft en sida där av någon anledning.
Citera
2018-05-26, 14:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, precis det undrar jag också. Hade hon sagt att någon SKAPAT en fejksida om henne på Tinder hade det ju varit annorlunda men hon säger ju KAPAT och det innebär ju att hon redan har haft en sida där av någon anledning.

Anna Book förstår inte skillnaden mellan skapat och kapat.
Hon har inte gått ut grundskolan.
Det är lika korkat som när hon i Expressen påstod att några har ringt till Tingsrätten för att kontrollera om bostaden är såld.
Senast redigerad av trottwell 2018-05-26 kl. 14:06.
Citera
2018-05-26, 14:05
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag att det är Tunnan som är huvudtopic i denna tråd men vill ändå fråga. Finns det inte någon som följer tråden som känner/känner till Roberto "Stolledano" från förr? Ingen som varit skolkamrat med honom, spelat fotboll, bort gramme med honom och hans familj eller liknande? Är han född och uppvuxen i Sverige (verkar så, han är sjukt tafatt och svennig). Han måste ju förbanna den dag han träffade Tunnan och fick henne och hennes gökunge på halsen.

Jo, men han måste ju haft massvis med möjlighet att dra sig ur långt innan, eller var han så korkad att han gjorde fettot på smällen med en gång? Kanske har värderingar om att en familj skall hålla ihop. Men han kan ju inte vara särskilt nöjd med hur livet blev. Att han är kvar är ju sjukt.

En Flodis-Tunna som inte tillför något vettigt, vare sig ekonomiskt eller socialt. En gökunge som är en kopia på sin snattande morsa, en son som begått våldtäkt mot minderårig och som tror han är områdets tuffa maffiaboss (åker inte han i buren snart så kommer han nog att verkligen få gå i livets hårda skola) och den stackars minsta tösen som är skör.
Citera
2018-05-26, 14:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jo, men han måste ju haft massvis med möjlighet att dra sig ur långt innan, eller var han så korkad att han gjorde fettot på smällen med en gång? Kanske har värderingar om att en familj skall hålla ihop. Men han kan ju inte vara särskilt nöjd med hur livet blev. Att han är kvar är ju sjukt.

En Flodis-Tunna som inte tillför något vettigt, vare sig ekonomiskt eller socialt. En gökunge som är en kopia på sin snattande morsa, en son som begått våldtäkt mot minderårig och som tror han är områdets tuffa maffiaboss (åker inte han i buren snart så kommer han nog att verkligen få gå i livets hårda skola) och den stackars minsta tösen som är skör.

Troligen blev hon med barn på en gång. Sedan stod det i tråden att hon hade friat och tvingat honom att gifta sig med henne, troligen för familjefridens skull. Stackars karl säger jag bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in