2017-09-09, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Enligt någon i kommentarsfältet på Bloggbevakning är budskapet på tröjan med myran och löken ev. "Team Ant + Onio(n)".

I så fall klurigt uttänkt av skaparen

Jag trodde det var en kackerlacka som kom ut ur hennes sköte.
Citera
2017-09-09, 18:36
Medlem
karlsoons avatar
Har ni tänkt på att det qldrig är något positivt som skrivs om Anna Book. Det har aldrig skrivits en positiv artikel, det är bara drama,hat,viktpendling, osv osv
Citera
2017-09-09, 23:15
Medlem
Zebels avatar
Vad är det här tjafset om att hennes som har våldtagit någon?
Citera
2017-09-09, 23:45
Medlem
annas son Antonio dömdes för våldtäkt på en 13 årig tjej i både tingsrätt o hovrätt. Domen finns på nätet
Citera
2017-09-10, 00:23
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel

Allt började med detta inlägg:

Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Idag har Anna lag ut en bild med två pilar som pekar åt var sitt håll med orden Truth (vänster) Lie (höger) och denna svada med ord följer...

annatoledanobook - Vänster? Eller höger?
🤔🤔🤔🤔🤔 Behövde du ens blinka eller fundera? Så kanske du inte behöver svara?!? DÖM INGEN & jag menar INGEN BOK förens du läst & lärt känna personen bakom!!!! Borde vara tämligen & jävligt rimligt lätt att göra!!! ÄNDÅ fortsätter folk ljuga & sprida dynga. Erkänn istället bara lögnerna så blir även du,dom,ni förlåtna. Men enough with the lies now💪🏽👊🏽✊🏽👌🏽🙌🏽👍🏼 Hör allt! Ser allt! Läser allt! Får allt! Känner allt! & bäst av allt! JAG/VI VET ALLT!!!!! Och KARMA kommer göra sitt 🙏🏼❤🙏🏼 Bara för att man låter högst, slår på djungeltrummorna & hänger i klungar som svamlar i tungor ~ Så uttalas inte SANNINGEN😂😂😂 And I LOVE KARMA för den kommer & den kommer garanterat ~ So we stay strong and united for ever and always👊🏽💪🏽👊🏽 GUD är mitt, ditt, hennes, hans, deras, hens ja ALLAS VITTNE & det vilar jag/vi i ~ Kärlek, respekt, ärlighet, vänlighet, sanning & tro till alla som förtjänar det❤❤❤ #united #truth #karma #willfindyou #familyfirst #alwayslove #weknow

Att ha 30,3 tusen följare så är det bara 20 kommentarer och 193 st som gillat detta inlägg.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-10, 00:24
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Vadå tjafs? Det är ju ett absolut faktum!
Citera
2017-09-10, 03:46
Medlem
Citat:
Läs tråden Zebell. Svårare än så är det inte. En liten kort sammanfattning eftersom du är lat. Primadonnans son stal sprit hemma och söp ner en 13 årig tjej som sedan när hon var berusad fick suga av Solnas stolthets son. Anna kallade då tjejen för smuts när hon borde kalla sin oskyldige son för det. Nu har du sparat många sidors läsning. Ha en go kväll
Citera
2017-09-10, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Läs tråden Zebell. Svårare än så är det inte. En liten kort sammanfattning eftersom du är lat. Primadonnans son stal sprit hemma och söp ner en 13 årig tjej som sedan när hon var berusad fick suga av Solnas stolthets son. Anna kallade då tjejen för smuts när hon borde kalla sin oskyldige son för det. Nu har du sparat många sidors läsning. Ha en go kväll
Annas och familjens totala förnekelse av Antonios sexbrott är den ultimata bekräftelsen på vilken härdsmälta som inträffat i den familjen. Och den familjen gottar sig skandalpressen i.
Citera
2017-09-10, 07:47
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
En liten rättelse bara i en annars bra sammanfattning:
Det var inte den våldtagna flickan som blev kallad för "smuts" utan en annan ung tjej som hade mage att kritisera hennes sons handlande (sedan dök givetvis "blockfingret" upp och stoppade fortsatt diskussion).

Sedan blev Ant*nio dömd för våldtäkt av barn då han bevisligen (både i tingsrätt och hovrätt) visste om att flickan var 13 år.

En annan av Solnas begåvningsreserv (Rob*n Nordl*nd (osäker nu på efternamnet)) friades först i tingsrätten men dömdes i hovrätten för våldtäkt vid samma tillfälle. Det kunde inte bevisas att han "visste" flickans ålder.

Givetvis förväntar sig Anna att högsta domstolen ska ta upp fallet då hennes son är helt oskyldig.
Citera
2017-09-10, 13:39
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
jo jag faktiskt barndomsvän med dom

Citat:
ja hon gjorde mycket, hon sålde bantingspreparat, kläder, kan däremot inte komma ihåg att hon någongång hade fast arbete,
hon tog ju hand om sina barn samtidigt som hon tog hand om 2 syskonbarn,
och det fick hon väl en slant för

Citat:
jag vet vad du tänker på men ville inte skriva det,,jo det gjorde hon ochså

Jag hade sömnproblem inatt och fördrev tiden med att bland annat kolla början på den här tråden.
Användaren jag citerat var barndomsvän med Anna och skrev en del roliga saker under typ ett års tid.

Är ni uttråkade och har gott om tid rekommenderar jag att läsa tråden från början. Massor av komik.
Även roligt att se hur många som kom in till Annas försvar och sedan fick se klipp och citat från megastjärnan antingen lämnade tråden eller sällade sig till kritikerskaran.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-10, 17:39
Medlem
Jag tror Book avvaktar med tuttarna tills upprepningarna om dom 17 magoperationerna lagt sig. Just nu är det hårstrån på hakan och gles hårväxt i armhålan som gäller vilket borde bero på att fru Book kommit i klimakteriet. Fler strån är att vänta och det vi inte fått höra är om växten avtagit i den undre regionen också? Med tanke på hur herr Bocks baguett glider fram och tillbaka i timmar kan ju eventuell hårlossning förväxlas med den naturliga fällningen.
Citera
2017-09-10, 18:16
Medlem
Såg en bild på någon som kallas Martina Big. Kan tyvärr inte länka men jag måste säga att hon var snarlik Book . Är det någon som fru Book nämnt och har som ideal? När tuttarna är på plats blir det copy cat rejält. Gissar att fru Book kommer blondera sig så småningom när allt annat ebbat ut och ingen undgått att frun opererat magsäcken 17 ggr och har skägg.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-10 kl. 18:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in