2017-09-10, 18:18
Medlem
HeroesSilencios avatar
När skall media förstå att det är synd om apan Book. Att man ger henne spaltmillimeter är för mig en gåta, det finns inget intressant med henne över huvudtaget. Hon har ingen karriär och verkar klamra sig fast vid något som hon gjorde som barn, sjunga kan hon inte alls.
Numera ser hon inte klok ut med den nya looken "Urban Cancerlook" och kryddat med knallvita tänder som alla vet är fejk.
Snälla mediasverige, ge henne inget mer utrymme. Radera hennes nummer och mailadress... vi orkar inte se människan. Nu när hennes son är dömd för våldtäkt mot minderårig/barn så kommer hon snart gråta ut i pressen om det med, men i andra mening säga att hon och maken har det sååååååå bra och har sex 5 ggr dagligen för hon är guds gåva till mannen.
Citera
2017-09-10, 18:24
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Läs tråden Zebell. Svårare än så är det inte. En liten kort sammanfattning eftersom du är lat. Primadonnans son stal sprit hemma och söp ner en 13 årig tjej som sedan när hon var berusad fick suga av Solnas stolthets son. Anna kallade då tjejen för smuts när hon borde kalla sin oskyldige son för det. Nu har du sparat många sidors läsning. Ha en go kväll

Zebel - om jag får be.

Och ja, jag är lat. Nu har jag fått mycket info och det tackar jag för.
Citera
2017-09-10, 19:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
När skall media förstå att det är synd om apan Book. Att man ger henne spaltmillimeter är för mig en gåta, det finns inget intressant med henne över huvudtaget. Hon har ingen karriär och verkar klamra sig fast vid något som hon gjorde som barn, sjunga kan hon inte alls.
Numera ser hon inte klok ut med den nya looken "Urban Cancerlook" och kryddat med knallvita tänder som alla vet är fejk.
Snälla mediasverige, ge henne inget mer utrymme. Radera hennes nummer och mailadress... vi orkar inte se människan. Nu när hennes son är dömd för våldtäkt mot minderårig/barn så kommer hon snart gråta ut i pressen om det med, men i andra mening säga att hon och maken har det sååååååå bra och har sex 5 ggr dagligen för hon är guds gåva till mannen.
För media handlar det bara om pengar och det kan mycket väl vara så att dom tittar på intresset t.ex. här på Flashback. Har inte orkat räkna men skulle tro att AB ligger i topp de senaste månaderna.
Citera
2017-09-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
För media handlar det bara om pengar och det kan mycket väl vara så att dom tittar på intresset t.ex. här på Flashback. Har inte orkat räkna men skulle tro att AB ligger i topp de senaste månaderna.
Håller inte med fullt ut där. Om man tittar på personen som intervjuar Book i 5 timmar kan man se hur hon tindrar med ögonen och ser helt lyrisk ut. Ett fans ut i fingerspetsarna som gör sin livs intervju.

Nu när Book ska fixa stora tuttar lär Expressenredaktör Matsson ligga och runka efter att frugan somnat med Books bild i näven.
Citera
2017-09-10, 19:33
Medlem
Nu har hon ändrat i sina kontaktuppgifter på insta, man ska ej kontakta BL längre.
Dessvärre har hon också skrivit "for business acquire", ska förstås stå "inquiries". Acquire betyder något helt annat.
Det är så enormt pinsamt med personer som absolut måste skriva på engelska och skriver/stavar fel. Det syns ju lång väg hur fel det är.....
Citera
2017-09-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
En liten rättelse bara i en annars bra sammanfattning:
Det var inte den våldtagna flickan som blev kallad för "smuts" utan en annan ung tjej som hade mage att kritisera hennes sons handlande (sedan dök givetvis "blockfingret" upp och stoppade fortsatt diskussion).

Sedan blev Ant*nio dömd för våldtäkt av barn då han bevisligen (både i tingsrätt och hovrätt) visste om att flickan var 13 år.

En annan av Solnas begåvningsreserv (Rob*n Nordl*nd (osäker nu på efternamnet)) friades först i tingsrätten men dömdes i hovrätten för våldtäkt vid samma tillfälle. Det kunde inte bevisas att han "visste" flickans ålder.

Givetvis förväntar sig Anna att högsta domstolen ska ta upp fallet då hennes son är helt oskyldig.
Tack för rättelsen
Citera
2017-09-10, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Det är nog så att även media driver med porslinkäft, fast det begriper hon inte
Citera
2017-09-10, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nu har hon ändrat i sina kontaktuppgifter på insta, man ska ej kontakta BL längre.
Dessvärre har hon också skrivit "for business acquire", ska förstås stå "inquiries". Acquire betyder något helt annat.
Det är så enormt pinsamt med personer som absolut måste skriva på engelska och skriver/stavar fel. Det syns ju lång väg hur fel det är.....

hon har också tagit bort artist/singer for 33 years
Citera
2017-09-10, 21:34
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hon har också tagit bort artist/singer for 33 years

Kommer väl förmodligen ändras till megastar eller något annat blygsamt.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-11, 00:59
Medlem
patajavels avatar
Jag kan väl säga att tanten ljuger om att hon inte blockar personer utan anledning.
Jag skapade en adress på instagram.
Jag blev blockad direkt. Innan jag ens sagt något.

Stackars människa.
Citera
2017-09-11, 01:49
Medlem
Anna Book var med i podcasten Dilemma idag. Det var "jag jag jag jag" och programledaren Anders S Nilsson fick bryta så dom andra också fick säga något. Bland annat beskrev hon ett dilemma: Hon är med så mycket i media. Hasse Aro var inte imponerad.
Daniel Redgert sände live på instagram och filmade Anna Books live. Hon satt i bilen och visade upp en plastkasse med några pappersmuggar som hon hade köpt.

Man hör fler och fler skoja om Anna Book så det verkar som om hon är en driftkucku i "kändis"Sverige 😲
Citera
2017-09-11, 08:27
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Anna Book var med i podcasten Dilemma idag. Det var "jag jag jag jag" och programledaren Anders S Nilsson fick bryta så dom andra också fick säga något. Bland annat beskrev hon ett dilemma: Hon är med så mycket i media. Hasse Aro var inte imponerad.
Daniel Redgert sände live på instagram och filmade Anna Books live. Hon satt i bilen och visade upp en plastkasse med några pappersmuggar som hon hade köpt.

Man hör fler och fler skoja om Anna Book så det verkar som om hon är en driftkucku i "kändis"Sverige 😲
Hasse Aro -- "Jag ser inte problemet"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in