Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Det vi ser är en människa i djup kris som låter sig exploateras av media. Det verkar finnas märkliga känslor och negativa egenskaper i hennes trasiga inre som nu exploderar. Något i hennes liv har utlöst en ström av kaotiska känslor som nu skadar henne, och hennes familj, då hon inte är förankrad i verkligheten. När jag ser vad hon förmedlar blir jag beklämd och förskräckt.
Falskheten hos media är att låtsas att detta är snäll journalistik eller normal kändisjournalistik. Det är faktiskt vidrigt att låta en människa, på ett indirekt sätt framstå som komplett galen för att sälja sin skit.
Jag håller med dig till 100%.
Kvällstidningarna har aldrig varit kända för kvalitativ journalistik men nu har de nått botten. Jag hoppas de inser - och det snart - att de inte kan fortsätta att förstöra en människas liv.
Jag erkänner att jag med "skräckblandad" förtjusning följt hennes eskapader och utbrott men tycker att nu räcker det med vad hon själv presterar på sina egna sociala medier. Kvällstidningarna bör IMHO dra sig tillbaka.