2017-09-09, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Anna Book i stor intervju i expressen.
http://www.expressen.se/noje/-redred...tsjuketjafset/
Expressen i nytt bottenrekord. Oerhört cyniskt utnyttjande av en djupt störd person.
Citera
2017-09-09, 12:21
Medlem
ElakaSofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Jag håller helt med dig. Hon mår så uppenbart jättedåligt, hon är uppe i varv på ett helt hysteriskt sätt och desperat över att synas med precis vem som helst, bara hon syns. Det är riktigt lågt av media att utnyttja hennes gränslöshet, hon har minderåriga barn som far illa av detta och inte heller pappan verkar ha förmåga att bromsa. Sorgligt!

Det är synd om hela familjen i det här. Pressen borde skämmas som exploaterar henne

Anna borde åka till Tibet på ett par månader, bo på ett kloster och meditera ute i luften, borta ifrån alla ljud och intryck.
Citera
2017-09-09, 12:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hur åt du på den tiden?
– Jag åt inte så bra när jag väl åt, men jag åt inte så himla mycket. Jag åt lite salta pinnar och Piggelin och drack fem muggar te med vardera tre sockerbitar och röd mjölk i.

I helvete heller att den kosten har fått henne till den vikten hon hade med eller utan PCOS

kräkvarning på hur hon glorifierar sig själv och relationen med toffeln.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2017-09-09 kl. 12:42.
Citera
2017-09-09, 14:57
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det vi ser är en människa i djup kris som låter sig exploateras av media. Det verkar finnas märkliga känslor och negativa egenskaper i hennes trasiga inre som nu exploderar. Något i hennes liv har utlöst en ström av kaotiska känslor som nu skadar henne, och hennes familj, då hon inte är förankrad i verkligheten. När jag ser vad hon förmedlar blir jag beklämd och förskräckt.

Falskheten hos media är att låtsas att detta är snäll journalistik eller normal kändisjournalistik. Det är faktiskt vidrigt att låta en människa, på ett indirekt sätt framstå som komplett galen för att sälja sin skit.
Jag håller med dig till 100%.
Kvällstidningarna har aldrig varit kända för kvalitativ journalistik men nu har de nått botten. Jag hoppas de inser - och det snart - att de inte kan fortsätta att förstöra en människas liv.

Jag erkänner att jag med "skräckblandad" förtjusning följt hennes eskapader och utbrott men tycker att nu räcker det med vad hon själv presterar på sina egna sociala medier. Kvällstidningarna bör IMHO dra sig tillbaka.
Citera
2017-09-09, 15:13
Medlem
Det är som om media inte vill kännas vid den rosa elefanten kring Anna. Önskar så att någon tex, Lotta brome kunde ställa en rak fråga till Anna. Tex, Det stormade rejält på din Instagram i somras, där du skrev bla att ett offer inte alltid är ett offer? Kan du berätta? Lr typ Det var länge sedan du hade en hit hur går det med din musikkarriär? Vad tänker du om tröjorna som hängdes ut i örebro.
Nämen, alltså nåt som hon inte räknat att bli frågad om.
Varför drog man kikki i skiten om rattfylla mm lr sven Erik Magnusson som oxå togs för rattfylla. Vad är det med Anna som inte vågas granskas?? Nu var set ju sonen somär dömd men hennes beteende kring det då?
Citera
2017-09-09, 15:28
Medlem
Nu vet hela Sverige att Book har hårstrån i ansiktet och mindre under armarna. Fint också hur vi fick veta om blåsorna på äggstockarna samt att hon äter Piggelin, salta pinnar och dricker te. Den där människan som intervjuade sin idol måste vara en fanatisk fan av Book eller också driver hon endast?

I vilket fall som helst kan man börja ifrågasätta Expressen om dom har bottenskrapet med journalister och hur dom ska kunna få någon respekt efter denna dynga. Nu vill vi veta färgen på Annas avföring next time.
Citera
2017-09-09, 15:35
Medlem
https://minfil.org/WaE2wacdbe/IMG_20170827_002346.jpg

tröjorna i Örebro
Citera
2017-09-09, 16:30
Medlem
Noterar att Anna inte nämnt på sin insta att intervjun publicerats. Antar att hon inte är nöjd med vad som kom ut av det fem timmar långa samtalet. Hon pratade på som i trans, förmodligen speedad av diverse substanser om sitt nya självförtroende, nya liv och sin ljusa framtid. Reportern tog fram grovsaxen och klippte ut det lägsta, där det mesta rör sig i området mage/underliv och skickade in till en nöjd redaktionschef.

Anna blir så överexponerad nu att hon riskerar falla bort helt efter några veckors total exploatering. Vad mer kan hon chocka med? Så, åter till tekoppen och Ben&Jerrys och ändlös sysslolöshet som fördrivs med att "gå live" timtal varje eftermiddag. Nej Anna, din framtid ser inte ljus ut. Din "lyckade" fasad är skör som porslin, precis som något annat...
Citera
2017-09-09, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen

Anna blir så överexponerad nu att hon riskerar falla bort helt efter några veckors total exploatering. Vad mer kan hon chocka med? Så, åter till tekoppen och Ben&Jerrys och ändlös sysslolöshet som fördrivs med att "gå live" timtal varje eftermiddag. Nej Anna, din framtid ser inte ljus ut. Din "lyckade" fasad är skör som porslin, precis som något annat...

Nej, Anna har ingen lyckad fasad kvar, alla kan se henne för vad hon är och det är verkligen dags att media slutar exponera henne. Det känns enbart obehagligt, hon själv är inte kapabel att se hur hon gör bort sig, och familjen drabbas av detta. Hon har ju barn som fortfarande är minderåriga. Det har gått alldeles för långt. Det är illa nog med hennes egen Instagram, i övrigt borde tv och tidningar låta henne vara ifred och få tid till eftertanke och att välja vad som egentligen är viktigt i livet.
Citera
2017-09-09, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Nej, Anna har ingen lyckad fasad kvar, alla kan se henne för vad hon är och det är verkligen dags att media slutar exponera henne. Det känns enbart obehagligt, hon själv är inte kapabel att se hur hon gör bort sig, och familjen drabbas av detta. Hon har ju barn som fortfarande är minderåriga. Det har gått alldeles för långt. Det är illa nog med hennes egen Instagram, i övrigt borde tv och tidningar låta henne vara ifred och få tid till eftertanke och att välja vad som egentligen är viktigt i livet.
Det finns en uppenbar risk för psykbryt och då blir skandalpressen medskyldig.
Citera
2017-09-09, 17:20
Medlem
Dom här barnen som herr och fru Bock producerat måste tro att mamsen är någon slags stjärna som hela Svenska folket vill veta allt om. Nu fick vi veta att åldern börjar ta ut sin rätt och att skäggstrån på haka och överläpp är ett faktum. Vore bra om den exalterade journalisten frågat Book om hon använder något otillåtet och hur det är med sponken? Nu frågar man väl kanske inte en fin dam om sådant.

I alla fall var den tidigare kosten riktigt imponerade och denna kan dock förklara hjärnbristen som doktorn i BL antydde. Kan knappt bärga mig till på måndag för att få se när Book läxar upp deltagare som hon anser behöver detta. Vilka kommer ingå i mobben och också avslöjar sig som kräk? Tycker Jonas Hallberg visade upp en ny sida där.

Det äckliga är att Book nu tar i och dominerar medtävlare och tror samtidigt att alla tittare ser henne som en hjältinna. Att vi tycker hon är en hyvens kvinna med hög moral som visar oduglingarna hur dom ska bete sig. Jag skulle vilja ta av henne byxorna och ta fram mattpiskaren.
Citera
2017-09-09, 17:35
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
https://minfil.org/WaE2wacdbe/IMG_20170827_002346.jpg

tröjorna i Örebro

Enligt någon i kommentarsfältet på Bloggbevakning är budskapet på tröjan med myran och löken ev. "Team Ant + Onio(n)".

I så fall klurigt uttänkt av skaparen
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-09-09 kl. 17:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in