2017-09-20, 10:18
Medlem
Carl Serungs avatar
Vad är hennes favoritdrog?

https://cdn01.nyheter24.se/af922bf10...7/AnnaBook.jpg
https://stoppapressarna.se/sites/def...bbad_stor9.jpg

https://gruvfyllo.files.wordpress.co...8461.jpg?w=640
Citera
2017-09-20, 10:32
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Vad är hennes favoritdrog?

https://cdn01.nyheter24.se/af922bf10...7/AnnaBook.jpg
https://stoppapressarna.se/sites/def...bbad_stor9.jpg

https://gruvfyllo.files.wordpress.co...8461.jpg?w=640
Jösses en varning till känsliga tittare vore nästan på sin plats! Har hon sönderfrätt/sönderopererad näsa(har varit en del reportage om ickeseriösa plastikkirurger på sistone!)?
Citera
2017-09-20, 11:23
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tyvärr lyckades hon ju.
Det borde givetvis ha varit hon och inte Blondie som fick respass ... men tjut och böl är tydligen jobbigt för andra deltagare att hantera.

Att Runar röstade på Blondie var dock givet -- mellan dem finns en tagg efter lagindelningarna

"Böl" skulle jag nog kalla det. Lägg märke till att det väldigt sällan faktiskt kommer tårar från hennes ögon när hon sätter igång.

Hon gränsar till psykopati faktiskt enligt mig. Så galet manipulativ.
Citera
2017-09-20, 11:25
Citat:
Fast det är onekligen lite komiskt att en av Sveriges största mediah... kritiserar en annan

Hela världen är en cirkus. Kanske inte så konstigt, när vi har sådana politiker vi har, som anses ska vara de vettigaste i landet.

Tycker, för övrigt, att det är skitkul att folk antingen fullkomligt hatar henne, eller är fanatiska fans (fast jag lutar åt att de trollar henne eller är köpta ).

Själv roas jag bara, även om man så klart blir lite småchockad över att hon blommar ut i fullkomlig galenskap då och då. Konstigt att inte hennes familj reagerar.
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-09-20 kl. 11:41.
Citera
2017-09-20, 11:28
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu ska Expressen stärka booken igen, på facebook har expressen nöje en "tävling" där man ska kommentera ❤️ för camilla och 👍🏾 för anna vilken man nu föredrar...just nu leder lipsillen med ett par röster

Vad säger du?
Uppmanar expressen till offentlig mobbing?
Tjoflöjt. Det var just en snygg värdegrund det.
Citera
2017-09-20, 11:46
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
"Böl" skulle jag nog kalla det. Lägg märke till att det väldigt sällan faktiskt kommer tårar från hennes ögon när hon sätter igång.

Hon gränsar till psykopati faktiskt enligt mig. Så galet manipulativ.
Nej, hon är inte psykopat eller ligger inom det spektrat, hon är alldeles för känslostyrd av det. En psykopat känner inte empati med andra och kan inte sätta sig in i andras känslor -- däremot är de farliga därför att de lär sig att läsa andra och att använda den kunskapen till sin egen fördel. Den kompetensen saknar Anna B.

Hon ligger snarare inom borderline, känsloutbrott, narcissism, oförmåga att hantera omgivningen, oförmåga att anpassa sig osv..

Närmast till hands ligger en personlighetsstörning som heter Histrionisk personlighetsstörning (den används i princip inte längre -- utan människor med den hamnar vanligen inom borderline-diagnoserna)

Här är dock en bra sammanfattning på vad den störningen innebär...

Histrionisk personlighetsstörning är en personlighetsstörning som skiljer sig från andra sådana störningar genom att personen har problem med omgivningen för att vederbörande är överteatralisk, sexuellt utmanande och överdrivet mån om att tilldra sig andras uppmärksamhet. Det kallas också "hysterisk och psykoinfantil personlighetsstörning".Två slanguttryck för störningen, eller drag av den, är drama queen och attention whore;[..]

För diagnos kräver ICD-10 att personen uppfyller minst 4 av följande punkter:

Uppvisar ett teatraliskt, överdramatiserande beteende, eller uttrycker sina känslor på ett överdrivet sätt
Lättpåverkad
Känslolivet är instabilt och platt
Söker ständigt uppmärksamhet och spänningsfyllda situationer
Klär, uttrycker eller beter sig på ett överdrivet förföriskt sätt
Bryr sig oproportionerligt mycket om utseende

DSM-V nämner 8 drag, varav minst fem av dessa punkter måste uppfyllas för att diagnosen ska ställas enligt DSM:

Känner sig obekväm när hon inte får uppmärksamhet
Tendens till opassande sexuellt eller provokativt beteende när personen interagerar med andra
Instabilt känsloliv och ytliga känslouttryck
Överdriven användning av sitt eget utseende för att locka till sig uppmärksamhet
Talar överdrivet dramatiskt och detaljlöst
Överdriver sina känslouttryck, uppvisar ofta ett teatraliskt och överdramatiserande beteende
Lättpåverkad
Missuppfattar ofta icke-intima relationer som intima

https://sv.wikipedia.org/wiki/Histri...sst%C3%B6rning

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

Hela världen är en cirkus. Kanske inte så konstigt, där vi har sådana politiker vi har, som anses ska vara de vettigaste i landet.

Tycker, för övrigt, att det är skitkul att folk antingen fullkomligt hatar henne, eller är fanatiska fans (fast jag lutar åt att de trollar henne eller är köpta ).

Själv roas jag bara, även om man så klart blir lite småchockad över att hon blommar ut i fullkomlig galenskap då och då. Konstigt att inte hennes familj reagerar.
Jag instämmer. Jag roas lite av hennes cirkus, samtidigt tycker jag synd om barnen som behövt växa upp med denna människa..
Senast redigerad av micro113 2017-09-20 kl. 11:52.
Citera
2017-09-20, 11:52
Citat:
dp
Oj. Ja det låter rimligt. Och tänker man efter så känner nog alla en sådan. Så det är nog inte ovanligt, men blir såklart värre när man blivit beroende av sig själv.
Citera
2017-09-20, 11:57
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Oj. Ja det låter rimligt. Och tänker man efter så känner nog alla en sådan. Så det är nog inte ovanligt, men blir såklart värre när man blivit beroende av sig själv.
Vi känner nog alla någon som vi i dagligt tal skulle kalla för drama queen eller attention whore - däremot är det nog få som har någon som faktiskt faller inom personlighetsstörningen i sin omgivning.

Det krävs ju ett mycket uttalat beteende som är ständigt närvarande och inte situationsanpassat för störningen. Anna B verkar ju däremot mycket uttalat hamna inom de kriterierna om man skall se på hur hon spelar ut och alltid har spelat ut oavsett situation.

Hennes beteende är ovanligt uttalat också bland drama queens och attention whores.
Citera
2017-09-20, 12:01
Medlem
Anna Book, DEN PROFESSIONELLA GRÅTERSKAN. Herregud vilken tröttsam människa!
Citera
2017-09-20, 12:09
Medlem
kollade hennes fb och där säger hon att hon ÄR från Spanien...suck

https://minfil.org/w6m73fccbc/IMG_8195.PNG
Citera
2017-09-20, 12:27
Medlem
nickomyras avatar
har följt både Anna Stolledano och P Whalgren på insta ett tag nu .. de båda är väldigt aktiva där .. men att Anna får så mkt mer kritik & elaka kommentarer tycker inte jag är så jättemärkligt .
P väl inte heller släppt nån hit eller skiva på nästan lika många år som Anna .. MEN hon har jobbat i alla år .. musikaler , designar kläder / porslin , sänder podd mm . Självklart använder även hon media för att tjäna pengar på sitt namn och hålla sig kvar .. men det är ju en väldig skillnad på att som Anna bita sig fast i 30 år på en hit & sedan bara vara känd för att vara känd och medverka i alla lekprogram hon får .
Hade hon tagit en paus fr all social media när domen mot sonen kom ut , så tror jag inte alls drevet hade blivit så stort .. folk hade kanske tom mer lr mindre glömt bort det .. och inte lika många hade fått reda på det .. istället som nu . . Just då visa de gladaste bilderna och lägga ut lives varje dag på hur fint de hade det .. och sedan försvara sin sons handlingar på det viset & kalla unga tjejer för smuts .
Jävligt provocerande .
Har hon inga runt sig som kan stoppa henne ?
Ingen tvingar henne att sända live var och varannan dag . Har man en familjekris och vet att man har svårt att svara på kritik utan stora känsloyttringar .. så bara stäng ned allt istället .
Tycker hennes beteende är så elakt mot familjen .. nu fick ju precis alla reda på vad Vanessas bror har gjort & att hennes mamma är helt psyko på lives .

Och en stor skillnad på Pernillas & Annas konton är att P och hennes familj bjuder verkligen på sig själva .. driver med sig själv & verkar inte ta sig på så stort allvar .
Anna har ingen humor .. kan inte skratta åt sig själv & blir arg som ett bi för minsta lilla . Bla såg jag en kvinna som troligen var ett av hennes fan .. som skrev något med att Anna var jättefin men att hon inte skulle stressa sig själv i vikthetsen .. och Anna svarar med ett jättelångt argt utlägg och blockar alla som skriver nåt annat som inte innehåller att Anna är bäst , vackrast etc .. nej då är det väl inte så konstigt om man inte får många fans kvar .
Citera
2017-09-20, 12:28
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kollade hennes fb och där säger hon att hon ÄR från Spanien...suck

https://minfil.org/w6m73fccbc/IMG_8195.PNG

Haha hon ljuger om precis allt. Kolla mitt inlägg och pastasåsen några sidor bak ni som inte har sett det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in