2017-08-24, 09:48
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Ingen aning, men ju mer ju bättre för henne sett ur tävlingsperspektivet, naturligtvis. Men tävlar de i antal minskade kilon eller i viktprocent? För om det gällde kilon rakt av skulle ju en kortvuxen, mullig kvinna aldrig ha en chans att vinna mot storvuxna män som bär på mycket övervikt. För övrigt undrar man ju hur många Biggest Loser-deltagare som efteråt utvecklade ätstörningar? Inte sunt.

Det är väl en hel drös med BL-deltagare som det gått åt pipsvängen för av olika anledningar. Jag tror inte man kan sätta igång människor på fem veckor och sedan ska dom klara sig själva med de verktyg de fått. Det verkar vara väldigt dålig koll. En del har målmedvetenheten och karaktären att klara det med givna verktyg medan andra får ta till lite mer olagliga sätt att tappa vikt.

Men jag tror det blir betydligt mer intressant att följa det magra ålbetets liv EFTER BL. Det är ju då man måste ha karaktär när man jobbar för sig själv och inte har ett team i ryggen. Då blir det åter den övriga familjen som får klä skott för tantens egendomliga utbrott.
Jag är övertygad om att hon inte ens klarar sig fram till nyår innan hon börjat gå upp i vikt igen. Rejält också. Det intressanta i det ska bli att höra vad eller vem hon skyller på den här gången. För inget är ju hennes eget ansvar.

Tanten har ingen som helst karaktär så efter BL är det dags att poppa popcorn och invänta cirkus Stolledano Took.......för den kommer. Jag lovar.
Citera
2017-08-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Man skulle kunna samla ihop flera one-hit-wonders och ge dem en gemensam plats i Så mycket bättre. En dag får de riktiga artisterna sjunga Attack, Millas mirakel, Anna Book, Chattanooga och Angel. Och varje vecka får en av one-hitarna sjunga en låt av en riktig artist.

Det tråkiga med Anna Book är att hon inte har något eget artistisk uttryck. Hon saknar inte bara låtar för att kallas storslagen artist. Det skulle bli som att ställa vilken karaokevärdinna från sunkig förortskrog som helst på scen.

Vad tror ni hennes startvikt i Biggest loser var? Jag gissar på 107 kg.

Jag gissar att hon vägde 115 kg. Vinner man något om man gissar rätt...? Då kanske jag ändå bara gissar 100 kg. Nä, jag skojar. Vad jag egentligen tänkte skriva var att hon påstod ju i barnprogrammet om hästhoppning(som hon inte verkade fatta att var barnprogram utan hon trodde det var dokusåpa för vuxna och tyckte hon var skitsmart som lät Dogge städa hos hästarna medan hon själv intog lyxfrukost. Som att det var föredömligt beteende i barnprogram... Eller så är det precis så hon uppfostrat sina barn och tyckte att det är bäst att alla barn lär sig tidigt hur man smiter undan....?), eller efter programmet då folk ifrågasatte varför hon alls red och dunsade runt och grinade på den STACKARS gamla hästen och drog den i munnen...Grrr!!!!! Men då påstod hon väl att hon vägde 80 kg? Så hon tyckte sig inte vara för tung och absolut inte någon djurplågare. Ofta kan ju tunga också rida, men det är om de har balans och inte dunsar omkring och blir ännu tyngre för hästen. Men jag tror inte att hon är djurvän någonstans. Jag tror att hon ser på djur som något som skapades för att roa människan.

Jag vet. Jag svamlar. Men om hon inte ljög så borde hon ju ha vägt 80 kg vid första invägningen också?
Citera
2017-08-24, 11:04
Medlem
Det vore roligt om Achberg kunde ha ett program med Anna Book, typ ett "här är ditt liv"-program och sedan ifrågasätta alla hennes lögner och om det räcker att ha haft en hit och även hennes beteende på instagram när sonen våldtog. Han skulle nog kunna mangla henne ordentligt...Ännu häftigare vore om det var Sverker som en gång hade programmet Plus, men Anna Book är nog under Sverkers värdighet.
Citera
2017-08-24, 11:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Man skulle kunna samla ihop flera one-hit-wonders och ge dem en gemensam plats i Så mycket bättre. En dag får de riktiga artisterna sjunga Attack, Millas mirakel, Anna Book, Chattanooga och Angel. Och varje vecka får en av one-hitarna sjunga en låt av en riktig artist.

Det tråkiga med Anna Book är att hon inte har något eget artistisk uttryck. Hon saknar inte bara låtar för att kallas storslagen artist. Det skulle bli som att ställa vilken karaokevärdinna från sunkig förortskrog som helst på scen.

Vad tror ni hennes startvikt i Biggest loser var? Jag gissar på 107 kg.

Jag gissar på 120
Citera
2017-08-24, 11:49
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Det vore roligt om Achberg kunde ha ett program med Anna Book, typ ett "här är ditt liv"-program och sedan ifrågasätta alla hennes lögner och om det räcker att ha haft en hit och även hennes beteende på instagram när sonen våldtog. Han skulle nog kunna mangla henne ordentligt...Ännu häftigare vore om det var Sverker som en gång hade programmet Plus, men Anna Book är nog under Sverkers värdighet.

Ja du, DÅ skulle det gråtas och offerkoftas ordentligt.

Märkligt att Tunnan aldrig grinat offentligt över sina värkande tänder förrän nu när hon vill förklara sitt bländande hästbett.

Lika märkligt som att hon aldrig tidigare (mig veterligt) gråtit ut över något sexuellt övergrepp innan sonens dom blev känd.
Citera
2017-08-24, 11:53
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Hennes version om tänderna:

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...n-om-tanderna/

Men hur i helvete ser hon ut i truten
Om man ska fixa tänderna så kan man ju göra det lite mer professionellt än att sätta in stora kritvita tänder som lyser fejk väg
Citera
2017-08-24, 12:42
Medlem
Anna vann tydligen finalen i BLVIP enligt en källa på bloggbevakning som var på plats vid inspelningen..
Citera
2017-08-24, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Men hur i helvete ser hon ut i truten
Om man ska fixa tänderna så kan man ju göra det lite mer professionellt än att sätta in stora kritvita tänder som lyser fejk väg

Tycker De ser jättekonstigt ut med henens tänder nu.. tyvärr, men så länge hon trivs i det så är de väl bra
Citera
2017-08-24, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Anna vann tydligen finalen i BLVIP enligt en källa på bloggbevakning som var på plats vid inspelningen..
Har man pundat i flera månader så är det inte konstigt alls. Då behöver hon pengarna för otillåten medicin är dyr. I Spanien kan man köpa medicin som är receptbelagd i Sverige utan problem och det kan jag mycket väl tänka mig att fru Book har utnyttjat. När hon sen blivit tillvand och abstinensen gör sig påmind blir det langaren? Mina teorier då jag tycker hennes viktnedgång känns både konstlad och osund. 300 gram i veckan är en normal nedgång om man gör allting rätt efter det första raset om man är fet och korpulent. Fettet i Annas kropp borde ha varit stelare än ister och ta åratal att få bort eller aldrig.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-24 kl. 15:17.
Citera
2017-08-24, 15:32
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Nu är ju Äschberg en större fara för landet, än lilla Anna. Så det hade varit roligare om vi tvångsinflyttade Anna till honom, så får han torteras dagligen av hennes ego och person.
Citera
2017-08-24, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Nu är ju Äschberg en större fara för landet, än lilla Anna. Så det hade varit roligare om vi tvångsinflyttade Anna till honom, så får han torteras dagligen av hennes ego och person.
Håller med helt. Aschberg och Book är två narcissister som vi kan vara utan helt. Fru Book är fortfarande dock lite mer underhållande eller kanske numera lika tragiskt som den först nämnde.
Citera
2017-08-24, 17:00
Medlem
Läste om att Dr Alban har bjudit eliten till Dubai för att fira sin 60-årsfest. Alla som var med på Lidingö är där utom fru Book som verkar vara utan inbjudan. Måste svida ordentligt då hon skulle kunnat segla in där och glänst ordentligt nu efter helrenoveringen. Kommer hon skriva ner några hundra emojs i rad om detta eller bita ihop med dom nya tandsingarna? Det återstå att se ifall någon vänlig själ här refererar. Jag kommer inte in på hennes instagram och varför fattar inte jag? Eller har hon låst den för sina icke maskinella följare endast?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-24 kl. 17:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in