2017-08-28, 09:24
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag kan inte se hennes livesändningar. Såg när hon lagade mat. Hon verkade då vara påtänd av något. Efter det har jag inte sett några fler livesändningar. - Är det bara för vissa inbjudna?
Jag har själv inte Instagram, men har tidigare frågat en kompis med konto hur det funkar med just livesändningar. Följer du Book och kollar ditt konto då hon livesänder, då ska du också kunna se det.

Men som jag förstår det måste du dels följa kontot som sänder live och dels själv råka titta till ditt eget konto/flöde just som Book är live. Har jag missat något får gärna någon korrigera mig.
Citera
2017-08-28, 10:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Hon åkte faktist limo, hon sände live inifrån limon men jag kollade utan ljud så jag vet inte vad hon sa, och sändningen var inte den bästa (måste ha varit dålig wifi eller data). Hon verkade vara ensam i limon, "stjärnan" kanske rentav bokade den åt sig själv.
Är du säker? Var det inte från deras gamla Volvo? Roberto körde och hon satt i passagerarsätet. För Ärketoffeln var självklart tvungen att skjutsa den stora stjärnan till Örebro och hem.
Citera
2017-08-28, 10:38
Medlem
Citat:
Hon åkte faktist limo, hon sände live inifrån limon men jag kollade utan ljud så jag vet inte vad hon sa, och sändningen var inte den bästa (måste ha varit dålig wifi eller data). Hon verkade vara ensam i limon, "stjärnan" kanske rentav bokade den åt sig själv.

Aldrig att hon skulle åka i en limo utan att lägga upp minst 20 bilder på färden på instagram. Hon la ju fan upp typ 5 st bilder på sin lasagne. Så varför skulle en limo komma undan?

Näe, att hon åkte i den limon är lika troligt som att de tattarna som bara sitter i förtöjda båtar i hamnen skulle äga dem. Fejk fejk fejk.
Citera
2017-08-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Verkar som att dom flesta drar sig undan fru Book numera och jag minns också det där om bilen när det begav sig. Sånt har nog inte gått över heller och det måsta ha svidit rejält att tjockisen satt och körde hennes bil. Nu är det väl bara skrapet kvar att ty sig till och det är dom som gillar just kontroversiella och udda varelser inom gayrörelsen. Där kan hon nog smälta in ett tag och hon ser ju faktiskt så pass konstgjord ut att det knappt går att se vem det är längre. Väldigt tveksamt om det går att återställa då såna här olika ingrepp ger skador mycket på grund av åldern nu också. Har sett skräckexempel på TV när kändisar världen över har opererat sig till monster. När dom väl börjat kan dom inte sluta vilket fru Book också deklarerat att så ska ske.

7:an annonserar på stan: "BL VIP kända ansikten – tunga livsöden".
Bättre så här: "BL VIP kända livsöden – tunga ansikten".
Citera
2017-08-28, 13:02
Medlem
Fickludds avatar
Är det någon av deltagarna i BL VIP som ens är i närheten av att förtjäna epitetet VIP?

VIP enligt NE.se:
Citat:
VIP, very important person, person som i kraft av sin betydelse förutsätts få särskild service och speciellt hänsynsfull behandling, bl.a. på resor.
Citera
2017-08-28, 13:42
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Är det någon av deltagarna i BL VIP som ens är i närheten av att förtjäna epitetet VIP?

VIP enligt NE.se:

VIP, very important person, person som i kraft av sin betydelse förutsätts få särskild service och speciellt hänsynsfull behandling, bl.a. på resor.
Självklart inte! Dessvärre missbrukas en term som VIP allt som oftast. Här slängs väl helt enkelt bara ett VIP in för att visa att det är kändisar / offentliga personer, till skillnad från "vanliga" deltagare.

Biggest C-"kändis" Loser vore mer träffande, men då hade väl aldrig tv-tittarna bemödat sig med att se på skiten. Möjligen de som vill bevittna en chans till att få se Anna Took gråta, bli arg o.s.v.
Citera
2017-08-28, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Självklart inte! Dessvärre missbrukas en term som VIP allt som oftast. Här slängs väl helt enkelt bara ett VIP in för att visa att det är kändisar / offentliga personer, till skillnad från "vanliga" deltagare.

Biggest C-"kändis" Loser vore mer träffande, men då hade väl aldrig tv-tittarna bemödat sig med att se på skiten. Möjligen de som vill bevittna en chans till att få se Anna Took gråta, bli arg o.s.v.
haha jag tror inte det hade påverkat siffrorna ett dugg om man kallade det för vad det är. Det är bara för att smickra deltagarna så att de ställer upp, även om säkert alla hade gjort det ändå pga ekonomi.
Citera
2017-08-28, 14:40
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
herregud Anna Book är så tragisk...hon TROR hon är en megastjärna, men sicken skitsubba rent ut sagt. Maken till empatilös, egoistiskt och diva har jag aldrig sett. Det enda hon är med i är trams, undrar när hon ska börja kräva o få vara sommarpratare i p1? hon kan ju berätta om sina operationer o sin oskyldige son , sina tänder o sitt underbara sexliv. Fy fan , hade en del att göra med henne för flera år sen i mitt jobb o hon var otroligt otrevlig
Långsint?
Berätta mer om hur Anna.panna var.
Du sitter ju inne på skvaller. Icke ok i denna tråd.
Citera
2017-08-28, 14:46
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Huvet på spiken! Nytt bröllopsfoto! Anna kvalar nu in i det skräckkabinett av remakade individer som befolkar nöjesindustrin. Som på cirkus förr i världen. AB har ett omättligt bekräftelsebehov och kommer att gå hur långt som helst för att tillfredsställa det.
Förnyar sina löften gör man väl om man haft en jävla massa skit emellan sig och vill "starta på ny kula" ...

Annars är det väl jäkligt poänglöst.
Citera
2017-08-28, 15:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC
Vilken sjuk bild på henne från Örebro.
Ser ut som en neger och tänderna lyser som ett raveparty

https://www.instagram.com/p/BYTDog6hsQq/

Jag vågade inte kolla mer än första bilden då min adrenalinnivå steg oroväckande. Men angående den första bilden: är den förvrängd på något vis?
Jag tycker megastjärnan fortfarande ser vääldigt bred ut över rumpa och höfter. Har hon bara bantat bort 40 kg ansikte eller är det en photoshop som gått fel?

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-08-28, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
jag gissar på att hon bara gick förbi den limon, men det ska ge sken av att hon åkt med den. Hade det varit så att det varit "hennes" limo så hade vi fått se ett foto från henne inifrån....det är 100 procent säkert. Hon börjar verkligen tappa allt nu, inte bara kilon.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Aldrig att hon skulle åka i en limo utan att lägga upp minst 20 bilder på färden på instagram. Hon la ju fan upp typ 5 st bilder på sin lasagne. Så varför skulle en limo komma undan?

Näe, att hon åkte i den limon är lika troligt som att de tattarna som bara sitter i förtöjda båtar i hamnen skulle äga dem. Fejk fejk fejk.

Hon åkte limousine. Men det var ingen exklusiv VIP-behandling för henne. ALLA fick åka limousine. Gratis. Jag citerar från Örebro Prides sida:
Efter en fantastisk dag och kväll i parken avslutar vi denna kväll med den största Pride-festen någonsin i Örebros historia. Det blir flera Dj´s, uppträdanden av toppartister, flertalet barer, tävlingar, en stor uteservering och gratis limousineservice mellan parken och Frimis Salonger.
Citera
2017-08-28, 17:50
Medlem
Callass avatar
Tänderna är helt groteska!

Lyser ju lång väg. Och det värsta är väl att de lär vara svåra att återställa, eller jag menar att åtgärda så de ser mer normala ut, om de är nerslipade först? Lär ju inte vara med Dremel utan grövre grejer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in