2017-08-07, 10:34
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Tror inte dom anmäler Anna, de har väl förstått att hon kommer bli ännu värre då.

Ja och det är för jävligt. Man ska inte kunna skrämmas till tystnad av en galen kärring med postordertänder.
Citera
2017-08-07, 10:35
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Det verkar som Dr Albans fru, Dr Alban, Tomas Brolin och Patrik Isaksson raderat alla kommentarer FRÅN Anna Toledano Book från sina instagramkonton. Tidigare hade Anna varit inne och tackat och kramat och gullat i deras kommentarfält efter poolfesten hos Dr Alban. Allt är borta.
Yep, told ya! Ut i kylan!
Citera
2017-08-07, 10:36
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Ett alternativ är i och för sig att det är Antonios kompisgäng som hotat Robin och Antonios tidigare offer. Någon (Darren?) redovisade deras namn i samband med tidigare misshandelrättegång, och det låter som ett normalt tillvägagångssätt för personer med deras förmodade etniska bakgrund.

De kan du ha rätt i. Den sortens folk jagar i flock.
Citera
2017-08-07, 10:36
Medlem
Citat:
Ett alternativ är i och för sig att det är Antonios kompisgäng som hotat Robin och Antonios tidigare offer. Någon (Darren?) redovisade deras namn i samband med tidigare misshandelrättegång, och det låter som ett normalt tillvägagångssätt för personer med deras förmodade etniska bakgrund.

Darrar var namnet, men Darren fungerar också.
Ja Antonio har varit inblandas i flera brottmål tidigare allt ifrån misshandel till våldtäkt. De verkar vara ett härligt kompisgäng.
Citera
2017-08-07, 10:38
Medlem
Citat:
Yep, told ya! Ut i kylan!

Under alla bilder från festen hos de som var med så verkar Annas kommentarer vara raderade. Antingen är de raderade eller så har folk blockat henne. Hur ser man skillnaden?
Citera
2017-08-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Försvara ett brott är väl också olagligt? Dålig uppfostran kan nog räknas som någon slags barnmisshandel också.
Anna Book är vårdnadshavare för sonen, tillsammans med pappan, antar jag. Som förälder till omyndig är hon i hösta grad ansvarig för att han får en uppfostran i enlighet med gällande normer. Att sonen begår sexuella brott mm är direkt kopplat till föräldrarnas oförmåga att uppfostra och utöva tillsyn.
Citera
2017-08-07, 10:40
Medlem
Citat:
Det verkar som Dr Albans fru, Dr Alban, Tomas Brolin och Patrik Isaksson raderat alla kommentarer FRÅN Anna Toledano Book från sina instagramkonton. Tidigare hade Anna varit inne och tackat och kramat och gullat i deras kommentarfält efter poolfesten hos Dr Alban. Allt är borta.

wow
Citera
2017-08-07, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Anna Book är vårdnadshavare för sonen, tillsammans med pappan, antar jag. Som förälder till omyndig är hon i hösta grad ansvarig för att han får en uppfostran i enlighet med gällande normer. Att sonen begår sexuella brott mm är direkt kopplat till föräldrarnas oförmåga att uppfostra och utöva tillsyn.

Hade det varit min unge som våldtagit och jag hade haft en lägenhet i Spanien. Då hade jag stängt instagram, lämnat återbud till alla jobb och tagit ungen och flyttat till Spanien och bytt miljö för ungen. Satt honom i svenska skolan i Spanien och tagit bort dator och mobil så han fick bryta med kompisarna i Solna. Bevakat honom hela tiden, pratat och försökt få honom att ändra på beteendet. Verkligen jobbat 100 procent med att få honom på rätt bana igen. Vad gör Anna? Skriver om BL fem minuter efter domen.
Citera
2017-08-07, 10:44
Medlem
MoaLjungs avatar
Att karriären dör och hennes vänner till slut får nog av henne och hon tvingas ner på jorden efter 40+ år skulle vara det nyttigaste som hänt i hela hennes liv. Det enda som KANSKE kanske kan ändra någonting i hur hon tänker. Hon får lära sig att hon inte är odödlig. Eller så flippar hon totalt och blir värre än någonsin.
Citera
2017-08-07, 10:46
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Darrar var namnet, men Darren fungerar också.
.
(Sorry det var nog min autokorrigering, missade det! ) Ja man får mer och mer känslan av att de är en förhärdad samling. Jag är medveten om att Soc har fullt upp och blir beklämd och bekymrad. Att en förälder fjantar sig i sekunda lekprogram är sorgligt och på något sätt provocerande.
Citera
2017-08-07, 10:52
Medlem
Ja vad ska säga... kräksmile.
Taget från Annas insta från Dr Alban festen.

patrikisakssonofficial@annatoledanobook du har mess från mig snygging.
annatoledanobook@patrikisakssonofficial Återkopplar asap!!!
annatoledanobook@patrikisakssonofficial 😘🙏🏼❤️
Citera
2017-08-07, 10:55
Medlem
Jag tror att Anna kommer bli jättedesperat med att hänga och synas med kändisar nu. Ju mer de vänder henne ryggen desto mer kommer hon klamra sig fast vid dom. Hon kommer lägga upp gamla bilder från gamla tv program och invigningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in