2017-08-16, 22:39
Medlem
Stackars Anna får inte tiden att räcka till pga ALLT frilansande och önskar att dygnet hade 48 timmar. Men livesända flera ggr om dagen det hinner hon.
Citera
2017-08-16, 22:46
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Nu har hon lagt till i texten att hon lånat bilden, att det inte är hon men det var ju efter att företaget lagt ut bilden på instagram.

Hon är väldigt snabb på att svara när en kändis eller när ett företag, som här ajlajk skriver en kommentar men när andra vanliga dödliga frågar henne något så besvärar hon inte sig med att svara alltid.
.....alltså, korvkalas_med_sophie: all your fans in Klagenfurt, Samba Sambero.....TACK! Bäst idag!
Citera
2017-08-16, 23:23
Medlem
SYSTERANNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
.....alltså, korvkalas_med_sophie: all your fans in Klagenfurt, Samba Sambero.....TACK! Bäst idag!

Men alltså, fäste mig också vid den här kommentaren, där den österrikiska korvkalasSofie från Klagenfurt (där det myllrar av Anna Bookfans) nu heter typ ggggfffgggg och vars vänlista består av nästan genomgående svenskar. Samba sambrero - beautiful song...Det luktar skämt och ironi. Förstår Anna det tro? Eller kommer nästa live att ske på tyska?
Citera
2017-08-16, 23:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Stackars Anna får inte tiden att räcka till pga ALLT frilansande och önskar att dygnet hade 48 timmar. Men livesända flera ggr om dagen det hinner hon.

Det där fetade är typiskt tjackpundarsnack. Jag har hört åtskilliga pundare säga exakt de orden.
Måhända megastjärnemamma nallat lite av lille gullponkens ritalina?

MVH/Gnomegirl.
Citera
2017-08-17, 01:10
Medlem
JudisktOckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det där fetade är typiskt tjackpundarsnack. Jag har hört åtskilliga pundare säga exakt de orden.
Måhända megastjärnemamma nallat lite av lille gullponkens ritalina?

MVH/Gnomegirl.

Jag tycker hon verkar mer som en flödderpundare?
Citera
2017-08-17, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudisktOcker
Jag tycker hon verkar mer som en flödderpundare?
Jag tror Book tar det som erbjuds nu inför den stora finalen. Bra att hon har garderat sig och satt in tänder i förebyggande syfte. Såna brukar lossna om man petar i sig en massa droger och slutar äta.
Citera
2017-08-17, 05:47
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Fick i alla fall veta i liven nyss att hon varit en talang i golf tidigare, 20 i hcp. Det finns inga gränser för denna kvinnas begåvning. Häromdagen sa hon att hon kört formel 2. Finns det nåt hon inte klarar av?

Ja, uppfostra barn verkar inte direkt vara hennes starka sida om man säger så.
Citera
2017-08-17, 07:33
Medlem
Men hon är så patetisk, hon fotar den bjudmat som är på visningen sedan visar hon att hon har matlåda med sig, snacka om att göra sig till offer och det är så synd om henne det fanns inget för henne att äta! Är man glupsk så är man kan misstänka att det fanns andra gäster som inte åt något alls de hade nog ätit hemma, men inte Anna Book nej nej hon måste visa för alla att hon har matlåda med sig och stackars henne.......
Citera
2017-08-17, 10:19
Medlem
tycker det minskat med kommentarer och gilla på annas instagram sen en massa utländska kommentarer på livesändningar.... känns skumt o tillgjort!!!
Citera
2017-08-17, 11:10
Medlem
Hur mycket väger fettot idag? Har hon kommit ned under 150 kg-strecket?
Citera
2017-08-17, 11:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Känns som att hon enbart skriver så för att få bekräftelse att hon ska "ta det lugnt" och "tänka på sig" själv. Att hon minsann inte behöver vara så "duktig" och "göra allt" hela tiden. Hade hon varit en vanlig människa som arbetar och gör rätt för sig skulle hon inte behöva basunera ut att hon minsann är så upptagen och att det behövs mer timmar på dygnet. Känns som att det enbart bär latmaskar som måste skylla på dygnets få timmar och gå ut med att man är så "upptagen". Det jag inte hinner med eller orkar göra idag gör jag en annan dag, blir det gjort så blir det och blir det inte gjort är det så och jag har således enbart mig själv att skylla.
Citera
2017-08-17, 12:32
Medlem
Citat:
Fick i alla fall veta i liven nyss att hon varit en talang i golf tidigare, 20 i hcp. Det finns inga gränser för denna kvinnas begåvning. Häromdagen sa hon att hon kört formel 2. Finns det nåt hon inte klarar av?
Minns också när hon powerwalkade 12 kilometer på en timme, måste nästan varit världsrekord! http://blogg.ng.se/tramsfrans/2015/0...d-av-anna-book
edit: hade råkat länka till konstig framegrej, nu är det rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in