Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Nej men barnen, han kanske är kvar pga barnen?
De kanske har sexuella preferenser som han inte vill ska komma ut... när kommer mamma...
Hon hotar att ta livet av sig om han drar
Hon vet om sekretessuppgifter från hans arbete, hemliga koder som väktare eller människor han gripit?
Svarta inkomster
Finns säkert fler hållhakar som man kan gissa på
Ja du har rätt, det finns nog en massa hållhakar så att han inte vågar skilja sig från henne.
Apropå sexuella preferenser läste jag en undersökning från Japan. Där hade man frågat en massa företagsledare kring deras sexuella preferenser och då var det en majoritet av dem som hade sagt att de gillade att klä ut sig till bäbisar och ville bli dominerade av en "mamma".
Jag kommer inte ihåg allt men forskarna trodde att det hade att göra med att de hade så mycket makt i jobbet att de behövde "släppa loss" i sexlivet och bli bäbisar som ropar på mamma och bajsar på sig och sånt.
Tydligen har de hela kittet när de "leker", företagsledarna har blöja, sparkdräkt och bäbismössa på sig.

Kvinnan har på sig sexig klänning och är "mammig" vad jag förstod det. Det stod inget om att karlarna badas/duschas innan sexet, bara att de bajsar och kissar i blöjan och blir bestraffade av "mamman" och får smisk och sedan har man sex om jag minns rätt.
Hehehe tänk om det går till så hemma hos Anna också, han får vara bäbis, bajsa på sig i blöjor, får smisk och sedan har de sex